𝐭𝐡𝐢𝐫𝐭𝐲 𝐟𝐨𝐮𝐫

844 91 68
                                    

6. haftamıza geldiğimizde öğlene doğru kalkıp hazırlanırken bol eşofman altım ve tişörtümü aynada bir kez daha düzeltip Hyunjin'e seslendim. Tuvaletten çıkmak bilmemişti.

Birkaç takı takıp iyi olduğumdan emin olduktan sonra sırt çantamı alıp aşağı indim. O sırada da Hyunjin çıkmıştı zaten.

"Hazırsın, değil mi? Geç kalmayalım."

Yaklaşık bir saat sonrası için randevumuz vardı ve bu, bebeğimizi ilk kez göreceğimiz andı. İkimiz de heyecanlıydık o yüzden sabah erkenden uyanmıştık.

"Ben hazırım ama sen suyunu aldın mı?"

Ayakkabımı giyerken cevap verdim. "Aldım."

"Meyve aldın mı?"

"Elma aldım."

"Vitaminlerin?"

"Aldım."

"Yedek kıyafet?"

"Aldım Hyunjin. Her şeyim hazır. Çıkalım hadi."

Tabii, bebeğimin farklı planları vardı. Bir anda gelen mide bulantısıyla önce yüzümü buruşturdum sonra ise tuvalete koştum.

"Jeongin!"

Ben klozete eğilip sabah kahvaltıda yediğim ne varsa çıkarırken Hyunjin de sırtımı okşuyordu rahatlamam için. O kadar kötü kasılıyordum ki gözlerim dolmuştu resmen. Hyunjin'in elini tuttum sıkı sıkı.

Midemde ne var ne yok çıkardıktan sonra sırtımı fayansa yasladım. Hyunjin ise su getirmeye gitmişti.

"İyi misin?"

"Daha önceki bulantımdan daha kötüydü." dedim suyu içmeden önce. Gerçekten de çok kötü olmuştum.

"Her seferinde böyle olmaz umarım."

Biraz daha toparlandıktan sonra yola çıktık. Midemin bulanmaması için tuzlu kraker almıştım yanıma. Normal bir mide bulantısı yaşadığımda işe yarıyorlardı o yüzden eve bir sürü almıştık.

Yolda krakerleri yiye yiye gittikten sonra kliniğe gelmemizle heyecanlı bir şekilde mırıldandım.

"Bakalım bakalım bebeğimiz bezelye kadar olmuş mu?"

Hyunjin buna kahkaha atmıştı.

Kliniğe geçtikten sonra sıra beklemeden içeri alınmıştık. Seungmin'in arkadaşı olan Yerim'e selam verdik. Kısa zamanda yakın arkadaş olmuştuk o yüzden resmiyeti takınmıyorduk.

"Hoş geldin Jeongin, Hyunjin. Keyifler nasıl bakalım?"

Masanın önündeki koltuklara oturduk. "Her şey güzel, normal. Şu ana kadar iki kez mide bulantısı yaşadım. Buraya gelmeden önce de çıkardım biraz."

Yerim kafasını salladı. "4. aya kadar bu bulantıları çekmek zorundasın maalesef."

Çok uzunmuş gibi geliyordu kulağa. Nasıl dayanacağımı bilmiyordum.

"Normal bulantım olduğu zaman hafifletiyor diye tuzlu kraker yedim yolda. Şu an daha iyi hissediyorum."

"Gayet güzel. Bulantın olduğu zaman sade kraker tarzı şeyler tüketebilirsin. Önümüzdeki birkaç hafta ağır kokulardan, ağır kokulu ortamlardan uzak durmaya çalış çünkü onlar da tetikleyecektir. Kullandığın parfüm bile sana mide bulandırıcı gelebilir, dikkatli ol."

boy with white skin | hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin