Havaların iyice ısınmasıyla yavaş yavaş tatil moduna giriyordu herkes. Okulların kapanmasına da az kalmıştı ve üst sınıf öğrencilerimin hepsi mezuniyet için heyecanlıydı.
Şimdiyse mezuniyet hakkında konuşuyorduk bir grup öğrencimle. Onlara kahve ısmarlamıştım ama ben Hyunjin'in benim için sıktığı meyve suyundan içiyordum.
"Hocam, siz de sahne alacakmışsınız diye duyduk. Doğru mu?" dedi kızlardan biri. Diğerleri de hemen heyecanlı tepkilerini vermişlerdi.
"Oo, hocam, ben bilmiyordum. Var mı böyle bir şey gerçekten?"
"Şşt," dedim parmağımı dudağıma yaslayıp. "Bu bir sır. Kimden duydunuz ayrıca? Ne çabuk yayılmış."
"Hocam malum, okulda her şey çok çabuk yayılıyor."
Aslında doğruydu. Tıpkı hamile olduğumu kısa süre önce tüm medyanın ve üniversitenin öğrenmesi hiç zor olmamıştı.
Öğrencilerin yüzüne bakınca sormak istediklerini ama çekindiklerini anlıyordum. Nedense komik geliyordu bana.
"Bilmez miyim? Herkes hala hamile olduğumu konuşuyor. Hangi birinin ağzına dikiş atalım ki?"
"Ya ama bu kötü bir şey değil ki. Saygısızlara aldanmayın siz hocam. Ben öğrenince çok mutlu olmuştum. Ayrıca bir güzellik var üstünüzde." dedi az önceki kız. Çok tatlıydı gerçekten.
"Teşekkür ederim." dedim utanıp. Böyle düşünmeleri beni mutlu etmişti.
"Anneannem derdi ki hamile insanlar hep güzelleşirmiş çünkü bebek onlara parlaklık getirirmiş. Ben de katılıyorum, parlıyorsunuz gerçekten."
Hadi ama, çok tatlı şeylerdi bunlar. Ağlatmak istemiyorlarsa susmalılardı.
"Ah, teşekkür ederim ama ağlamamı istemiyorsanız susun lütfen. Son zamanlarda çok duygusallaştım."
Şaka mı, hemen gözlerim dolmuştu. Sesli bir gülüş verip elimle hava yaptım kendime.
"Ay, ağlamayın ama. Peçete verin hocaya."
Hepsi panik olmuştu tabii. Arkadaşlarım, Hyunjin ve ben alışmıştım ama onlar beni ilk defa görüyordu ağlarken. Elimi sallayıp güldüm.
"Sorun yok, alıştım ben artık."
Peçeteyle ıslaklıkları sildikten sonra burnumu çektim.
"Kaç aylık peki hocam? Yani rahatsız olmazsanız?"
"Neden rahatsız olayım? Meraklı olduğunuzu görebiliyorum zaten. Sınırı aşmayacağınızı biliyorum, merak ettiklerinizi sorabilirsiniz. Bebeğim de şu an bir aylık."
"Henüz karnınız büyümemiş. Ne zaman belli olacak?"
"Aslında hafif şişti karnım ama kıyafetlerden belli olmuyor tabii. 5. ayda da iyice görünür artık."
"Çok garip, nasıl hissettiriyor hamile olmak?" Erkek öğrencilerimden biri sorduğunda durup bir düşündüm.
"Hamile gibi hissettiriyor." Kahkaha attım. "Nasıl açıklayabilirim ki?"
"Bilmiyorum hocam siz bilirsiniz yani."
Tekrar gülüşürken meyve suyumdan yudum alıp konuştum tekrar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
boy with white skin | hyunin
Novela JuvenilCiddi ilişkilerden korkan ve kendi eğlencesine bakan Jeongin'in, tek gecelik bir ilişki yaşadığı Hyunjin'den sonra onu unutamamasıyla fikri değişir.