1.Bölüm

308K 7.4K 6.2K
                                    

"Kızlaaar ben çok heyecanlıyım ya" dedi Gece.

"Kızım çok normal yeni okula gideceğiz yanii. Acaba nasıl bir okul ve biz hangi sınıfta olacağız??" dedi Alev. Evet bugün yeni okula başlıyoruz. Biz hepimiz aynı evde kalıyorduz. Ailelerimiz çok yakın. Eski okulumuz da hepimiz de çok iyi olduğumuz için bizi bu yeni okula sevk ettiler. Ama biz gene bir ev tuttuk. Bugün oraya taşınacağız.

"Dünyaa!!" dedi Azra.

"Efendim" dedim Azraya bakarak...

"Nerelere daldın gene!! Hadi bin şu arabaya gidelim" dedi Azra. 18 yaşında olduğumuz için ehliyetimiz vardı. Arabamızda. Zengindik aslında ve araba hepimizin vardı. Ben Alev Zeynep ve Gece arabamızı önceden taşınacağımız evin oraya parketmiştik. Bu yüzden Azranın arabasıyla gidecektik.

"Herkes tamamsa hadi binelim" dedim. Herkes bindi. Azranın arabası büyük olduğu için 5 kişi binmemiz zor olmadı. Ben Zeynep ve Alev arkaya Azra sürücü koltuğuna Gece ise onun yanına bindi ve yola çıktık...

____

"Yaa villa öbür villadan daha güzel. Kızlar şuraya bakın yaa. Saray bu saray" dedi Gece. Gerçektende öyle bir ev tuttuk.

"Hadi herkes odasına. Daha okula gidicez. 1 saat imiz var" dedim ve odama çıktım. Buranın tam 10 odası vardı. Herkesin odasında bir banyo.2 katlıydı evimiz ama çok büyüktü. 2 tane havuzu vardı. Büyük bir bahçesi. Bunları düşünürken kıyafetlerimi dolabıma yerleştirdim. Üstümdekileri değiştirmem gerekliydi. Dolabımdan su yeşili bir gömlek altına ise siyah dar bir pantolon ayarladım ve duşa girdim. İyice kurulandıktan sonra kıyafelerimi giydim. Saçımı gevşek bir at kuyruğu yaptım. Makyaj olarak sadece eyeliner ve rimel birde parlatıcı sürdüm.Çantamı aldım ve aşağı indim.

"Kızlaaar!!! Hadiiii!" diye bağırdım. Hepsi aşağıya indi.

"Hadi okula" dedi Zeynep.

"Kızlar ben motorumla gelicem siz gidin" dedim kızlara. Arabadan çok motor kullanırdım ben.

"Tamam" dediler ve yola çıktık.

+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-++-+-+--+-+-+-+-+-+-+

Motorumla yolda giderken yanımdan başka bir motorlu geçti. Bayağı hızlı gidiyordu. Usta olduğu belliydi. Hızlı bir şekilde ona yetiştim. Ona yetiştiği mi anlayınca daha hızlı sürmeye başladı. Ona yetiştim. O sırada önümüze bir araba çıktı. Ani bir fren yaptık ve ikimizde düştük.

"Ahh!!" diye bağırdım. Çünkü ayağım acıyordu.

"Bana yetişmeye çalışmasaydın böyle olmıyıcaktı" dedi kaskını çıkarırken. Aman tanrım. Bu... Bu insan değil adeta meteor. Sarı saçları yeşile yakın gözleri... Çok tatlı..

"Allah allah sen çıktın önümee. Beni geçmeye calışmasaydın böyle olmıyıcaktı." dedim ayağımı tutarak...

"Kalkabilicekmisin???" diye sordu. Onda birşey yoktu sadece kaşı patlamıştı.

"Evet" dedim ve kalkmaya çalıştım. Tam kalkerken tekrar düştüm. O o sırada ikimizinde motorunu kaldırmıştı.

" bence kalkamıyacaksın" dedi ve elimden tuttu. Beni kendine çektiği için göğüs kısmı benimki ne yapışıktı. O sadece gözlerimin içine bakıyor. Bende ona. Doldun dudakları var aslında. Çok tatlıı.

"Motor kullanabilecek misin??" diye sordu.

"'Evet" dedim. O benim elimden tutuyordu

"Tamam. Kaza için kusura bakma. Hastahaneye gitmek ister misin?? " diye sordu.

"Hayır teşekkürler. Ama senin kaşın patlamış. Bekle bir dakika" dedim. Çantamda sargı bezi ve yara bandı olurdu hep. Sonuçta motor kullanıyoruz yani. Aldığım sargı bezini ve bantı alıp ona gittim. Kaşını sildim. Sonra sargı bezini kanayan yere üstünede bantı yapıştırdım. O o sırada gözlerimin içine bakıyordu. Ama ben bakmaya cesaret edemiyordum.

"Teşekkür ederim" dedi ve motoruna binip gitti. Bende yavaş bir şekilde motoruma bindim ve okula sürdüm.

Okula geldiğimde kızlar beni bekliyordu.

"Nerde kaldın lan. Ağaç olduk" dedi Alev

"Sonra anlatırım" dedim ve kalabalığın oraya girdim. Keşke o çocuk burada olsa. Daha nerde karşılaşıcam acaba onlaa. O gözleriyle.

"Ohaa kızlar şuraya bakın!!" dedi Zeynep. Hepimiz onun baktığı yere baktık.

Bu o. Motorlu çocuk. Yanındada 4 erkek daha. O burada. O önde gerisi arkada. Okulun kapısından içeri girdi. Beni gördü önce şaşırdı sonrada güldü. Ve kalabalığın içinden bana doğru gelmeye başladı...

Erkek OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin