Bölüm 58 ~

15.7K 603 69
                                    

Dünya'dan

Gözlerimi açtığımda beyaz tavan ile karşılaşmam beni şaşırtmamıştı aslında. 3 günden beri burada sabahlıyordum çünkü. Yavaşca yataktan kalkarak etrafıma bakındım. Herkes buradaydı. Selin'in gözlerini açmasını bekliyorlardı. Evet Selin ameliyattan çıktı. Çok riskli bir ameliyat olsa da başardı benim kızım. Peki şuan nerde mi ? Her tarafında değişik aletler olan bir odada masumca yatıyor. Evet Selin şuan bitkisel hayatta ve herkes onun gözünü açmasını bekliyor.

"Bişey mi istedin bitanem " Alev'in koluma dokunmasıyla korktum.

"Kızımı görmek istiyorum" zar zor da olsa konuşmayı başarabilmiştim.

"Ama o halâ uyuyo kuzum. Birşeyler yemek ister misin?" Alev'in sorusuna başımı sallayarak 'hayır ' dedim. Tutuna tutuna kalkarak dışarı çıktım.

Emir'in buraya doğru gelmesiyle hızlıca ona sarıldım. Tek tesellim kocam dı. Oda ellerini belime bağlayarak sıkıca sarıldı.

"Emir!!" diyerek ağlamaya başladım tekrar dan.

"Sevgilim!" elleriyle başımı okşuyordu. Bu iyi gelmişti biraz da olsa.

"Kızımız uyanacak değil mi Emir ? Bizi bırakmayacak!" tekrar ona baktığımda gözünden bir damla yaş aktığını farkettim.

"Hayır birtanem. Sana söz veriyorum uyanacak!" Emire birkez daha sarıldım. Kocam olmasa bu yükle ne yapardım bilmiyorum...

Emir'den

Dünyayı odasına bıraktıktan sonra tekrar eve geldim. Üstümü değiştirdikten sonra silahı belime takarak çıktım.

Selini vuran o şerefsizi bulmuştum sonunda. Şimdi ise konuşturmaya gidiyordum.

---

Deponun önüne gelerek arabadan indim. İçeri girdiğimde adamın acı seslerini duymamla gülümsemem bir oldu.

"Abi adam bu " Muratın önüme fırlattığı adama birkez daha baktım.

Ağzı gözü kan içindeydi. Murat iyi iş çıkarmıştı.

"Emir biz denedik ama kime köpeklik yaptığını söylemiyo şerefsiz" Ardanın resimleriyle birkez de ben tekme attım adama.

"Bilgiler" diyerek Çınara baktım.

"Abi adamın adı Aras. Aras Duygu. 35 yaşında iki kızı var. Karısı hamile"
"Şimdi karın ve kızlarına zarar görmesini istemiyorsan kime çalıştığını söyleyeceksin!" bağırarak konuşmuştum.

"Iıı" adam garip garip sesler çıkarırken birkez daha vurdum.

"Söyle lan!" ve birkez daha. Ve birkez.

"T...tamam söyleyeceğim vurm...mayın" zor konuşuyordu.

"Söyle " dedim dişlerimin arasından.

"M... Mete Ünal "

"Mete Ünal kim amına koyım " küfür ede ede dışarı çıktım.

Arda yanıma geldi.

"Abi şu yengeye bi ara sulanan varya o " Ardanın hatırlatmasıyla kan beynime sıçramıştı.

"Onu bulun ve bana getirin!" hızlıca arabama binerek hastaneye doğru gittim.

Yolda giderken bir anda telefon çaldı. Özel numara arıyordu.

"Emircim özledin mi beni " arayan kişi Meteydi. Aniden durdum.

"Lan şerefsiz ne istiyorsun benden ne ??? " sinirle bağırdım.

"Karını"

"Canımı veririm karımı vermem ulan "

"O zaman canını ver. Yarın sabah saat 12 de Pendik çıvarındaki depoda bekliyor olacağım. Ya karın ya canın... "

Kısa oldu ama anca bu kadar yazabildim...

Yeni bölüm yakında gelecek.

Birde sizden bi ricam var.

KİTABIN ADINI DEĞİŞTİRMEYİ DÜŞÜNÜYORUM

SİZCE NE KOYMALIYIM. BEĞENDİKLERİMDEN BİRİNİ KOYUCAM. EĞER HOŞUMA GİDEN OLMAZSA DEĞİŞTİRMEYECEĞİM.

FİKİRLERİNİZİ BEKLİYORUM

Erkek OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin