BÖLÜM 61

16.6K 639 130
                                    

DÜNYA' DAN 

Aradan iki hafta geçmişti bu olaylar üzerine.Ve biz  gerçekten mutluyduk.Ailem dediğim herkes yanımdaydı.Eşim,çocuğum,arkadaştan öte kardeşlerim...Herkes buradaydı ve hepimiz çok mutluyduk.Ve yarın mezun oluyorduk.Hepimiz...

Evet çok zor dönemlerden geçtik.Çok zor şeyler atlattık.Ama her zaman birlik olmayı başarabildik.Hem annem her zaman 'güçlü olursan kazanırsın' derdi.Haklı da çıktı.Biz güçlü olduk ve kazandık.Etraftaki kötü olan herkesi yok ettik ve şuan mutluyuz...

'Dünyaaaaa' Alev'in bağırmasıyla yattığım yerden kalktım.

'Efendim bebeğim' kapıyı açıp aşağıya bağırdım.

'Hadi hazırsan çıkalım' dediğinde çok önemli bir şey unuttuğumu fark ettim.

1 hafta sonra Azra ile Arda evleniyordu.Şimdi ise Azra'ya gelinlik bakmaya gidecektik.

Üzerime yırtık bir pantolon ve üstüne kısa bir tişört giyip ayakkabılarımıda dolaptan aldıktan sonra aşağıya indim.Sadece Alev Azra vardı.

'Diğerleri nerede' etrafa bakarak sorduğum soruya Azra cevap verdi.

'Emir ve çetesi Ardaya damatlık bakmaya gitti.Sıla Selin ve Egehan'ı oyalamak amacıyla dışarı çıktı.Ceren Egeyle buluşmaya gitti.Bade ve Zeynep elbise bakmaya gitti.Deniz ile Başak mekanı ayarlamaya gitti.Berkay kız tavlamaya gitti.Herkes bi yerde işte.' dedi.

'neyse' dedim ve kızların koluna girerek dışarı çıktık.

...

'Azra aşkım bence çok güzel oldunnnn' Alev'in gelinliğin içine düşmesini son anda engelleyerek birkez daha Azra'yı inceledim. Straplez kabarık gelinliği çok hoş durmuştu üstünde.

'Ooo peri kızı' diyerek saçlarını karıştırdım.

'Yaa Dünyaa yapma şunu ' hiç hoşlanmazdı bu hareketimden.Ama ben o sevmiyor diye yapmaya devam ediyodum Çünkü canım kendim.

'hadi alalımda şunu gidelim' Azranın aceleci tavırlarına aldırış etmeden gelinliği alarak dükkandan çıktık.

...

'OHA kızım bu ne güzellik'  Emirin beni kesmesini bitirmesini bekledikten sonra konuştum.

'çok mu beğendin ? ' biraz daha yaklaşarak sordum sorumu.

'beğendimde sen böyle melek gibi olmaya devam edersen peşinde dolaşanlar çok olur.Ve ben birdaha ne Metesiyle ne de Bulutuyla uğraşmak istemiyorum' dediğinde yanağına hafif bir buse kondurdum.

' Ben sadece seninim ' dediğimde yüzünde oluşan gülümsemeyle kalbimin yerinden çıktığını hissetmiştim sanırım.

Hep birlikte dışarı çıktığımızda Berkayın bize doğru geldiğini gördüm.

'ooo kaçak' diyerek sarıldığında onu ne kadar özlediğimi farkettim.

'ooo ortak nerelerdesin ya ' dediğimde 

' sevgilimleydim' demesiyle küçük çaplı bi şok yaşadım.Ne manaaa?

'İyide sen kız tavlamaya gitmeyecekmiydin ? ' diye sorduğum sırada telefonu çaldı.

' Neyse kaçak siz gidin ben sevgilimide alarak yanınıza gelicem' dedi ve gitti. Emir'in hadi demesiyle herkes arabaya binerek okul yolunu tuttuk.

...

Mezun olduktan sonra annem ve babamın mezarına gittim..Ne kadar güzeldi mezarları.Çiçekler vardı her tarafta...

' Annem , babam...Ne kadar özledim sizleri bilemezsiniz.Babacım biliyor musun kızın artık mimar oldu.Senin bıraktığın yerleri ben tekrar yaşatacağım babacım...Senin gibi usta bir mimar olucam . Annecim artık yemek yapmayı biliyorum biliyor musun? Senin kadar olmasa da çok güzel yemekler yapabiliyorum. Bir gün size kızımı ve kocamı da alarak gelicem annecim.Sizi çok özledim...Saçlarımı okşamanı Dünyam demeni herşeyinii...Babacım çizimlerine meyve suyu döktüğümde bana kızmanı bile özledim.Çünkü o zaman yanımdaydın babacım.Sana küserdim hatırlıyo musun bana kızdığın zamanlarda.Sen gel bir daha sana küsersem Allah belamı versin.Babacım annecim artık gelin ben sizi çok özledim...'


UZUN BİR ARADAN SONRA YİNE BEN JSHDJSHDJSHD BU ARADA CANIMS OKUYUCULARIM HİKAYE BİTMEDİ LA DAHA NE BİTMESİ ŞAÖUDKMJDUFGFJ BEN O KÖTÜ YORUM YAPAN HERKESE İNAT HİKAYEMİ DEVAM ETTİRECEĞİM !! 


Erkek OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin