Bölüm 45

25.6K 1K 65
                                    

Multimedyada Mete...

Dünya'dan...

Gene kaçırılmıştım. Hemde aynı kişiden... Korkmuyorum artık. O sefer Emir vardı. Ondan uzak olma korkusu vardı. Ama şimdi oda yok. O yüzden ölmekten korkmuyorum..

"Atın şunu da kızın yanina" dedi Bulut. Camdan kafamı çekip odaya getirilen çocuğa baktım. Dövmüşlerdi. Kaşı ve dudağı patmalıştı.

"İyi misin??" diye sordum. Saçma soruydu. Bu durumda nasıl iyi olabilirdi. Olabilir dik??

"Komik soru ama genede idare eder. Sen?" dedi. Benimde kaşımda yara vardı. Ve biraz bileğim acıyordu. Onlardan kaçmaya çalışırken düşmüştüm...

"İdare eder. Neden burdasın?" dedim.

"Babam yüzünden" dedi. Klasik baba mevzusuydu anlaşılan.

"Ben eski sevgilim yüzünden buradayım. Bu ikinci kaçırılışım oluyor. " dedim. Güldü.

"Bu arada ben Dünya" dedim elimi uzatarak.

"Mete" dedi. Kolunu zar zor kaldırıp elimi tutabilmişti.

"Kaç yaşındasın?" diye sordu

"19" dedim

"Bende" dedi sadece. İyi bir çocuğa benziyordu.

|~|~|~|~|~|~|~|~|~|~|~|~|~|~|~|~|~|~|~|~|~|~|~|~|~|

"Uyumuşlarmı?" diye sordum Meteye. Evden kaçma planı yapmıştık.

"Evet" dedi sadece.

"Şimdi hazırsan çıkıcaz. Kapıyı yavaşca açıcaz. Anahtarı aldım" dedi. Yavaş adimlarla aşağı indik. Etrafta kimse yoktu. Kapıyı açabildiği kadar yavaş açmaya çalıştı ve başarılı olduda. Kapıyı açık bırakıp koşar adım çıktık dışarı.

Uzun bir yürüyüşün ardından hava kararmıştı ve ben çok korkuyordum.

"Mete ben çok korkuyorum" dedim ona daha çok sokularak.

"Bak ana yola az kaldı otostop ceker kurtuluruz" dedi sadece. Ana yola geldiğimizde hic araba yoktu. Biraz bekledikten sonra bir beyaz jeep durdu sonunda. Camları açtığında içinden bir çıkmıştı.

"Buyrun" dedi kız.

"Şey... Biz kaçırıldıkta. Bize yardım eder misiniz kacmamız için" dedim. Aklıma birden Emirden kaçarken Çınara otostop çektiğim aklıma geldi. Onada aynısını demiştim.

"Peki. Eviniz nerde" diye sordu.

"Benim evim Beykoz tarafında" dedi Mete hemen

"Benim evin Ümraniyede. Şeyy yok ya benim evim yok" dedim. Emirle kaldığımız evi söyleyemem. Kendi evimide sattım zaten.

"Nasıl yok?" diye sordu Mete

"Yok işte" dedim sadece

"Ozaman bu gece bana gel" dedi. İtiraz istemiyen bir ses tonuyla

"Tamam" dedim. Arabaya bindik.

"Bu arada ben Dolunay" dedi otostop çektiğimiz kız

"Ben Mete. Buda arkadaşım Dünya" dedi Mete beni göstererek

"Memnun oldum" dedi Dolunay..

"Bende" dedik Meteyle aynı anda.

Eve geldiğimizde bayağı zengin biri olduğunu gördüm. Evi 4 katlıydı. Kocaman bahçe ve 2 tane havuz vardı.

"Hadi geçelim" dedi belimden tutarak. Kendimi kötü hissettim açıkcası. Yani Emire ihanet ediyormuşum gibi geldi. Tamam o beni aldatmış olabilir ama ben onun seviyesine inemem sonuçta. Kapıyı kendi anahtarıyla actı ve benim geçmem için kenara çekildi. İçeride siyah hakimdi. Şaşırmadım.

"Şey ben uyumak istiyorum hemen. " dedim. Gerçekten çok yorgundum.
"Tabi. İstersen sana misafir odasını verebilirim" dedi.

"Tabi" dedim. Merdivenlerden yukarı çıktı. Sonra bordo ve beyaz olan bir odada durdu

"İşte burası. Hadi iyi geceler" dedi.

"İyi geceler" dedim bende gülümseyerek.

"Yaa şey telefonunu kullanabilir miyim? Yani ev telefonuda olur" dedim tam gidicekken. Başağın numarası ezberimdeydi.

"Tabi. Koridordaki küçük masanın üstünde telefon var. Kullanabilirsin. Burada kalmamız doğru değil. Her an bulabilirler bizi. Kurtar kendini" dedi. Odadan çıkarak Başağı aradım.

'Alo Başak'

'Kimsiniz'

'Ben Dünya. '

'D... Dünya. Kuzum sen iyi misin? Herkes seni bulma derdinde. Hele Emir. Çocuk yıkıldı. Dünden beri hiçbirşey yemiyo içmiyor. Uyumuyor. Her yerde seni arıyor'

'S...selin nasıl?'

'O iyi. Nerdesin sen? '

'Bir arkadaşımdayım yarın gelicem. '

'Tamam kuzum dikkat et' dedi ve telefonu kapattım. Metenin odasının kapısından baktığımda uyuyordu. Üstünü örterek bende kendi odama geçtim.

ΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔ

Sabah Meteden önce kalktım. Mutfağa inerek ona güzzeeeel bir kahvaltı hazırladım. Uyanmadığı için ona gideceğim hakkında bir not yazdım.

Mete... Herşey için teşekkür ederim. Sen olmazsan belkide orda hapsolucaktım. Bu kahvaltı senin için. Çok güzel uyuduğun için kaldırmak istemedim. Telefon numaram var zaten sende. İstediğin zaman arıyabilirsin.

~Dünya~

Oy ve yorumları unutmayın...

esralove633

1layd1

zeyneptaskinnn

Erkek OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin