Multimedya İdil...
Yazardan...
"Âşkııım" diyerek içeri girdi İdil cadısı. Dünya yüzünü buruşturdu onun bu sürtük hallerine. İdil Dünyayı es geçip Emirin boynuna atladı. Dünya çok kızmıştı. Haklıydıda.
"Ne var İdil" dedi Emir İdili boynundan atarak. Sevmiyordu bu yılışık kızı...
"Ha...Hamileyim" dedi İdil. Dünyanın gözleri faltaşı gibi açıldı.
"Nee" dedi Emir. Dünya hüzünlenmişti.
"İşte hamileyim. Ve babamda bunu öğrendi. Eğer benimle evlenmezsen seni öldürücek" dedi İdil. Dünyaya yan gözle bakıp sırıtıyordu. Onun üzülmesi hoşuna gidiyordu.
"Seninle evlenmiyicem. O bebeği aldırıcaksın" dedi Emir. Dünya hala şoktaydı. Zaten araları zor düzelmişti. Birde bu bebek meselesi...
"O küçücük çocuğun ne suçu var. O haltı yemeden önce düşünücektin Emir. O bebek doğucak ve sen İdille evleniceksin" dedi Dünya bağırarak. Dediği her kelimede kalbi acıyordu... Dünya eşyalarını toplayarak hemen kulüpten çıktı. Emir arkasından gitti. Ama İdil kolunu tuttu.
"Gitme" dedi
"Sakın bana karışma"
2 ay sonra...
"İşte gelin ve damaaat" dedi sunucu. Her yerden bir alkış tufanı koptu. Herkes kapıya baktığında İdil ve Emir geliyordu. İdilde elbise vardı. Gelinlik giymemişti. Emir ise sade siyah bir damatlık. Etrafa baktığında Dünyayı arkadaşlarının olduğu masada gördü. Alkışlamıyordu ve bakmıyordu bile. İdilin karnı büyüdüğü için zar zor yürüyordu. Emirin gözü Dünyadaydı.
Dans edildikten sonra İdil sahneye çıktı.
"Baylar bayanlar. Ben aramızdaki bir kişiden ozel bir şarkı istiyorum" dedi. Herkes merakla İdile bakıyordu.
"Dünyaaa" diye bağırdı İdil. Dünya o anki şokla birden kaldırdı kafasını. Bilerek yapmıştı.
"Yok ben almıyım" dedi Dünya.
"Dünya... Dünya.... Dünya..." diye bağırmaya başladı herkes. Dünya ise mecbur sahneye çıktı. Herkes alkışlamaya başladı. Emir ise sadece bakıyordu. Dünya söylemeye başladı.
" ...seni yazdım heryere aşk diye
kimse görmez kimse durduramaz
bir kuş uçar kalbimden kalbine
kimse görmez kimse durduramaaz" dedi Dünya ve herkes alkışlamaya başladı. Dünya şarkıyı bitirene kadar gözünü birkez olsun Emirden cekmemişti. Emirde öyle.Düğün böyle devam ederken nikah memuru geldi.
"Evet nikahımıza başlayalım. Siz gelin hanım Ekrem oğlu Emir Karaca ile evlenmek istiyormusunu" diye sordu Memur.
"Eveeet" diye bağırdı İdil. Herkes alkışlamaya başladı. Dünya zor duruyordu.
"Peki siz damat bey. Sinan kızı İdil Korkmaz ile evlenmek istiyor musunuz" dedi memur. Emir Dünyanın gözünün içine baktı ve
"Evet" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek Okulu
Teen FictionErkek okuluna düşmüş bir kız Dünya. İlk başlarda okuldan nefret etsede Sevdiği adamı bulunca okul daha güzel geliyor gözüne. Emir... hiçbirşey düşünmeyen umursamaz bir genç adam.Taki okulu erkek okulu olana kadar...