65.Bölüm

10.7K 369 35
                                    

*DÜNYA'DAN*

"Salaksın kızım sen. Gerizekalının vücut bulmuş halisin. Yüce Rabbim sana yük olmasın diye beyin vermemiş herhalde. Mal mısın kızım sen ? " Alev'in yapmış olduğu gerizekalılık üzerine başka ne denir ki ? Salak kız yemin ederim ya. Beyünsüz.

"Ne var yaaa?" Alev'in pelinsu gibi ağzını büzerek konuşması sinirimi 1 kat daha çıkardı.

"Ne demek ne var ? Gül gibi Anıl var işte ne demek gidiyorum başka birini buldum " Gece'nin sinirli tavırlarını gördüğümde yalnız olmadığımı anladigimda biraz da olsa mutlu oldum.

"Gece'ye katılıyorum!" Azra'nın sitem ve sinirli konuşmasıda eklenince içimdeki sinsirella dışarı çıkmaya başladı.

"Yaa bakın çocuk çoook yakışıklııııı" Alev'in pelinsu tavırlarından nefret ediyorum

"Gerizekalı ne fok balığı gibi konuşuyorsun. Beni sinir etme Anıl'ı sevdiğini hepimiz biliyoruz" Zeynep'in duygularımı dışarı vermesi sonucu göz kırptım.

"Alev teyze Anıl abiyi mi seviyoooooo" Selin'in kapının ordan bize bağırması ile herkesin gözü Selin'e döndü.

"Yoooook. Öyle bisey yok teyzecim. Kimse kimseyi sevmiyor. Zeynep teyzen şaka yapıyor bana. " Alev'in hem Seline derdini anlatması hem de bize bakarak burnundan soluması neden bilmiyorum ama komikti.

"Anıl abi yakışıklıdır teyzoşş. Olur bu iş " Selinin gelip Alev'in kucağına oturmasıyla kahkahama engel olamadım.

"Şuna bak aynı anası." Alevin sitem dolu sözleri umrumda bile olmadı.

"Oğlum burada konsey var girmeyelim içeri" kocamın kapıdan sırıtarak bize bakmasını gördüğüm zaman koşarak boynuna sarıldım.

"Özledim seni pislik" dedim boynuna iyice gömülerek.

"Ayyyyıp oluyo ama " Zeynep'in y harfini uzatarak konuşması herkesin gülmesine sebep olmuştu.

"Oy benim aşkım nede güzel konuşurmuş. " Talha'nın sırıtarak  Zeynepe doğru gitmesiyle Zeynep'in yüzündeki mutluluğu görmüştüm.Çok zor zamanlar atlattılar ve birlikte olmaları herşeye bedeldi.

"Ee benim dünya güzelim ve can baldızlarım. Hayırdır böyle?" Emir'in soru sorar gibi konuşmasına Azra cevap verdi.

"Şimdi enişteciğim Alev hanım gitmeye karar vermiş de onu ikna etmeye çalışıyoruz.

"Hayırdır baldız nereye?"

"Dubai"

"Ne yapacan orada kız "

"Hem babamın yanına çalışmaya gidecegim hem de biriyle tanıştım yani daha doğrusu babamın tanıdığıymış onunla konusmaya gideceğim." diyerek anlattı Alev durumu

"E onlar buraya gelsin" Talha'nın konuşmasıyla bizi anlayan birinin sonunda olduğunu anlamıştım.

"Ya yerimi yurdumu çok özledim. Bi gidip hasret gidereyim."

"Sen bilirsin baldız."

"Ben dışardayım" Anıl'ın birden odayı terk etmesiyle üzüldüğünü anlamıştım.

"Ben bi lavaboya gideyim" diyerek Alev'de çıktı odadan.

"Ne olacak bunların hali bilemiyorum ki"

*ALEV'DEN*

Lavaboya gidip geldikten sonra dışarıdaki salıncakta oturan Anılı farkettim.Yanına gidip gitmemekte kararsız kaldım ama en sonunda gitmeye karar verdim.

"Anıl" diyerek yanına oturdum.

"Ne var" diyerek  terslemesiyle neye uğradığımı şaşırdım.

"Noldu" dediğimde hala yüzüme bakmadığımı anladım.

"Alev seni seviyorum." dediğinde neye uğradığımı şaşırdım.

"Ne" tepki veremeden kaldım aslında.

"Duydun işte. Seni seviyorum. Gitme" dediğinde kalbimin sızladığını anladım.

"Gitmek zorundayım" dediğimde yüzündeki hüznü farketmiştim aslında.

"Peki...Hoşçakal" diyip uzaklaştı oradan.

"Hoşçakal" diyip arkasından bakakaldım sadece.

Üzgünüm sevgilim. Bende seni seviyorum ama gitmek zorundayım...

SELLLLAM😋 BEN GELDİMM. ÖZLEDİNİZ Mİ BENİİİ ? HAFİF DUYGUSALIMSI BİR BÖLÜM OLDU AMA BEN SEVDİM🤗YAPMIŞ OLDUĞUNUZ GÜZEL YORUMLAR IÇIN TEŞEKKUR EDİYORUM SİZİ SEVIYORUM💙 KÖTÜ YORUMLARA GELİNCE SAYGI DUYUYORUM SİZDE BANA SAYGI DUYARAK YORUM YAPARSANIZ SEVİNİRİM. KITAP İÇİN İNSTAGRAM HESABI AÇILNASINI İSTEYENLER VAR BEN EN KISA SÜREDE AÇIP SİZE BİLDİRİRİM☺ HEPİNİZİ ÇOK SEVIYORUM KENDİNİZE İYİ BAKIN❤
KİTAP BİTMEDİ DEVAM EDİYO 💃💃💙🌹

Erkek OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin