2. Bölüm

178K 5.4K 5.3K
                                    

*DÜNYA'DAN*

"Selam" dedi bana doğru gelerek. Öylece donup kalmıştım. Dualarım kabul olmuştu.

"S-selam" dedim. Kekelemiştim ama nedenini bilmiyordum. Etrafıma baktığımda kızlar bana çok kötü bakıyordu.

"İyi misin??" diye sordu kolumdan tutarak. Teni tenime temas ettiğinde böyle anlatamadığım bir duygu oluşuyor.

"İyiyim. Senin ne işin var burada??" diye sordum. Yüzünde bir tebessüm oluştu.

"Ben burada okuyorum" dedi. Nee!!! Burada mı okuyor!!??

"Yaa bir şu olayı anlatanız. Siz tanışıyomusunuz??" diye sordu Zeynep. Sonra esmer bir çocuk.

"Kız haklı. Emir ne oluyo??" dedi. Demek adı Emir.

"Ben okula geliyordum. Motorumla sonra işte bu benim yanımdan geçti. Bende ona yetişmeye çalıştım. Çok hızlıydik. Sonra önümüze bir araba çıktı. Ani fren yapınca ikimizde düştük. İşte o bana yardım etti bende ona. Oradan tanışıyoruz yani" dedim kızlara.

"Tamam" dedi Gece. Sonra kürsüye müdür çıktı. Birşeyler geveledikten sonra ;

"Çocuklar şimdi sınıflarınızı söylüyorum. " dedi. Neredeyse herkezinkini okudu ama bir bizim kini okumadı. En sonunda bize sıra geldi ve;

"Dünya Azra Alev Gece ve Zeynep sizlere sınıf kalmadığı için 26 erkeğin arasında 5 kız olarak okumak zorundasınız. Erkekleri söylüyorum; Emir Talha Berk Arda ve Anıl...." dedi ve geri kalan erkekleri söyledi. Biz itiraz ettik ama sınıfımızı değiştirmedi. Oflaya puflaya yerlerimize geçtik. Ben ve Gece en arkaya Alev Azra bizim önümüze Zeynepte yan sıranın en arkasına tek oturdu. Sınıf yavaşca dolmaya başladı. Aslında nerdeyse bütün sınıflarda eşit kız ve erkek vardı. Bu sınıf bana Erkek Okulu olarak geliyordu. Sanki koca okulda tek kız bizmişiz gibiydi bu okul... Ben camdan bakarak düşüncelere dalmışken içeri Emir ve arkadaşları girdi. Bizim hemen yan masaya oturmak istediler. Zeynebi kaldırmaya çalıştılar.

"Yaa kızım kalk şuradan kim oluyosun sen bizim yerimize oturuyosun??" dedi Zeynebe bağırarak. Zeynep te ona bağırdı.

"Asıl sen kim oluyosunda bana bağırıyosun g*t herif" diye bağırdı.

"Sen benim kim olduğumu biliyomusun haa??" diye bağırdı erkek ona

"Evet biliyorum g*t herifin tekisin" dedi. Erkek bu sefer sinirlendi ve Zeynebin saçını tuttu. Bu sefer devreye ben girdim

"Bırak lan kızın saçını. Başka bir yere geç. Ne olur sanki" dedim bağırarak. Erkek Zeynebin saçını bıraktı ve bir ön masaya geçti. Sonra öğretmen geldi. Geometri öğretmeniymiş. Kendini tanıttıktan sonra sıra bize geldi.

"Alev Duman"

"Zeynep Taşkın"

"Azra Atmaca"

"Gece Poyraz"

"Bende gündüz poyraz" dedi yan sıradan bir çocuk ve hep birlikte gülmeye başladılar. Emirde gülüyordu

"Haha çok komik. Gülmekten bayılıcam" dedi Gece

"Bak kızım bence gülmekten bayılmıyıcan. Benim karizmamdan bayılıcan" dedi çocuk

"Egonu çek canım yaa seni göremiyorum. Haa bide götün fazla kalkmasın mazallah tavana falan değer" dedi Gece. Sonra sınıf birden 'ooo' lamaya başladı. Çocuk birşey diyemedi tabi. Sıra bana geldi.

"Dünya Talya" dedim öğretmene. Sıra bizim bu ego yığı nlarına geldi. Sırasıyla söylediler

"Emir Karaca" dedi benimkisi. Hemende sahiplendim yaa. Neyse konumuz bu değil .ss

"Anıl Aşık"

"Berk Gül"

"Arda Sarı"

"Talha Temel" dedi ve sıra diğer erkeklere geldi. Hepsi adını söyleyince hoca serbest bıraktı. Öylece karalarken yanıma bir not geldi. Kağıdı açıp okudum

'Ayağın nasıl oldu?' yazıyordu. Gönderen Emir'di. Beni merak etmişti. İçimde anlayamadığım bir kıpırtı oldu. Kağıda
'İyiyim saol. Senin kaşın nasıl oldu?' yazdım ve ona uzattım. Kağıdı okudu. Hafif tebessüm etti. Kağıda birşeyler yazıp bana uzatti.

'İyi. Ben tekrar teşekkür ederim. İyi geldi' yazıyordu. Ona baktım. Öylece hayallere daldım.

"Babaa" diye koşan Ada idi. Biricik kızım. Babasına koşuyordu. Babası Emire.

"Efendim kızım" dedi Emir.

"Can göz kalemimi aldı" dedi Emire. Emir güldü

"Sen daha 8 yaşındasın kızım ne makyajı??" dedi Emir

"Güzel olmam lazım baba" dedi Ada

"Kızım sen zaten her halinle güzelsin. Tıpkı annen gibi"...

"Dünyaa" diyen Gece hayallerime s*çtı.

"Nee!!" dedim ona bağırarak

"Nerelere daldın kızım gene?" diye sordu Gece.

"Hiiç" dedim sadece. Onlara hayalimi anlatamazdım onlara.

"Neyse zil çaldı hadi eve" dedi Gece. İlk gün olduğu için yarım gündü.

"Tamam"dedim

***

Eve geldiğimde çok yorgundum. Direk odama çıktım. Üstümü değiştirip rahat birşeyler giydim.

"Dünyaaa" diye seslendi Alev

"Efendiiiim" diye bağırdım bende odamdan onlara.

"Karşı villaya yeni birileri taşınmış." dedi Alev

"Tamam geliyorum" dedim ve merdivenlerden inmeye başladım.

"Kimmiş yeni komşularımız?" diye sorum Zeynebe

"Bilmiyoruz" dedi Zeynep

"İyi gidelim bir ziyaret edelim" dedim. Onlarda 'tamam' dedi hepsi. Sabah yaptığım keklerden bir tabağa koydum ve ben önden gittim. Evlerimiz yan yanaydı. Bahçeleri birleşikti ama çit vardı önünde. Dış -demir- kapıdan çıktık. Onların dış demir kapısını açtım. Onların evide en az bizimki kadar büyüktü. Kapıda durduk ve kapıyı çaldık.

"Kim acaba? Nasıl biri?" dedim kızlara. Kapı açıldı.

"Dünya"

"Emir"

"Ne işiniz var sizin burada" dedi arkadan gelen Talha.

"Biz yan villada oturuyoruz. Bu villaya yeni biri geldi diye duyduk. Hoşgeldin demek için gelmiştik" dedim Emire.

"Biz burada oturuyoruz. Yani beş imiz" dedi Berk

"Ne!" dedik kızlarla aynı anda.

B-ben Emirle komşumu olmuştum?

Erkek OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin