*MULTİMEDYA DÜNYA VE EMİR*
ZEYNEP'TEN
Sabahın ilk ışıkları ile uyandım.Ya perdeyi kapatmadan uyumuştum ya da biri odama girip açmıştı.
Yavaşça kalkarken buranın benim evim olmadığını anladım.Noluyor yaa? Nerdeyim ben ?"Sevgilim" diyerek elinde bir tane kahve fincanı ile gelen Talha'yı gördüm.Allah'ım nolur düşündüğüm şeyler olmamış olsun.Amin!
"Talha ben neden burdayım? Burası neresi?" yataktan tamamen kalkıp etrafa bir göz gezdirdim.
"Burasııı..." dedi ve gözleri etrafa takıldı.
"Seni dinliyorum"diyerek oturduğu koltuğun başına oturdum
"Bizim evimiz" dedi gözleri dolmuş halde.
"Nasıl ?" dedim şaşırarak.
"Eskiden bizim evimizdi burası.Annem babam ben kız kardeşim burada kalırdik"dedi dolmuş gözleriyle gözlerime bakarken.
"Sonra noldu biliyor musun Zeynep" dedi kin dolu bir sesle
"Noldu?"
"Annem ve babam bu evde öldü." dedi ve gözünden bir damla yaş düştü.
"Bana anlatabilirsin" dedim sıkıca elini tutarak.
"Birgün kardeşim ile oynuyoruz dışarıda. Ben 10 kız kardeşim yani Asya 8 . Havuzun kenarında oturmuş elimizi havuza sokarak su dalgası yapıyoruz. Annem çağırdı bizi acilen eve girmemiz için. Tabi bizde dinliyoruz annemi.Hızlıca bizi evin en karanlık evine soktu.'Eğer burda sessizce durup dışarı çıkmazsanız size istediğiniz çikolatadan alacağım' demişti.Bizde tabi çikolata uğruna kabul ettik.Annem kapıyı kapattı.Sonra silah sesleri duyulmaya başladı.Kardeşim ağlamaya başladı.Bende onu susturuyordum o zamanlar çikolatayı çok sevdiğim için." biraz durdu ve elindeki kupa bardaktan bir yudum aldı.
"Biz tabi içerdeyiz. Silah sesleri durduktan bir süre sonra dışarıya çıktık. Kardeşim arkada duruyo ama hala konuşmuyoruz. Salona geçtiğimiz de annem ve babam yerde kanlar içinde yatıyordu.Gittim başlarına.Kardeşim 'abi noluyo' diyerek ağlamaya başladı.Tabi ben biliyorum ama söyleyemiyorum öldüler diye."tekrar duraksadı.Bir iki nefes aldıktan sonra tekrar anlatmaya devam etti.
"Kardeşim masanın üstünde olan bir kağıdı verdi bana.Talha'ya yazıyordu üstünde.Açtım okumaya başladım.Annem yazmıştı mektubu. Ölüm zamanlarının geldiğini ve onlar öldükten sonra Asya'ya sahip çıkacağıma söz vermemi istiyordu.
Aldım kağıdı. Oturdum bir kenara. Kardeşim çikolatayı sordu bana. Biliyor musun Zeynep o günden beri bir tane bile çikolata yemedim" dediğinde gözlerinden süzülen yaşlara engel olamadım."Peki neden buraya geldik"
"Bak Zeynep her ne kadar ailemi bu evde kaybetmiş olasam da benimen güzel anılarım burada geçti.Daha önce tek cesaret edip girememiştim.Sadece bir kere dedem ile bahçe kapısına kadar gelmiştik. Ama suan buradayım çünkü senden güç aldım Zeynep.Sen olmasaydın buraya girmeye cesaret edemezdim." dedi ve alnımdan öptü.
"Her zaman yanındayım" dedim ellerini öperek.
"Evlenince burada yaşayalım" dedi ve göz kırptı.
Seni çok seviyorum be adam...***
"Şu havuzu da düzelttik mı tamamdır" evin etrafını gezerek düzeltilmesi gereken şeyleri planlıyorduk.
"Havuzun yanına da salıncak koyarız" dedim bir heyecanla
"olur bir tanem" dedi gülumseyerek.
"Evin dışı tamam şimdi içe geçelim" dedim.
"Sen nasıl istersen"
"Bak Talha bir karar verdim ve..." dedim durdum
"Yaa noldu?" dedi tek kaşını kaldırarak
"Bu evin iç dekoru aynen böyle kalsın.Değişemeyelim. Zaten annen çok zevkli kadınmış hersey çok güzel"
"öyledir" dedi ve elimden tutarak yukarıdaki bir odaya götürdü.
"Burası benim odamdı.Şimdi ise bizim odamız" dedi göz kırparak.
Sonra tekrar başka bir odaya götürdü."Burası kimin odası biliyo musun?" diye sordu.Hayır anlamından kafamı sağa-sola salladım
"çocuklarımızın" dedi en güzel haliyle
"üç tane çocuk istiyorum Zeynep.Allah'ın izniyle"
"İnşallah aşkım" diyerek en güzel şekilde sarıldım boynuna.
Dünyanın en güzel babasıydı benim için...
VE YENİ BÖLÜM ❤ NASIL BULDUNUZ BU BÖLÜMÜ BEN ÇOK SEVEREK YAZDIM. BURAYA UZUN BIR AÇIKLAMA YAZIP BÜTÜN KÖTÜ KALPLİ İNSANLARA SÖVERDİM AMA DUA EDİN PRENSES KİŞİLİĞİM BUNA İZİN VERMIYOR. HİKAYE FİNAL FALAN YAPMIYOR ARKADAŞLAR DAHA BÖLÜMLER VAR. YAPTIĞINIZ GÜZEL YORUMLAR İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.
HEE BİRDE SOSYAL MEDYA HESABIMI SORANLAR VAR.
"ARKADAŞLAR SADECE INSTAGRAM KULLANIYORUM ONA DA TANIMADIĞIM İNSANLARI KABUL ETMİYORUM MALESEF. SORAN OLURSA OZELDEN MESAJ ATSIN VERİRİM AMA KABUL ETMEM
NEYSE YINE UZUN YAZI YAZDIM
SİZİ SEVIYORUM YAA 🌹💖KİTABIN ISMINI DEĞİŞTİR BENCE DİYE MESAJLAR ALIYORUM.ARKADAŞLAR KITAP ISMI AYNI KALIYOR ARKADAŞLAR SONUÇTA ONLAR ERKEK OKULUNDA TANIŞTILAR O YÜZDEN DEĞİŞTİRMEYECEĞIM😊💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek Okulu
Teen FictionErkek okuluna düşmüş bir kız Dünya. İlk başlarda okuldan nefret etsede Sevdiği adamı bulunca okul daha güzel geliyor gözüne. Emir... hiçbirşey düşünmeyen umursamaz bir genç adam.Taki okulu erkek okulu olana kadar...