14. Bölüm

73.3K 3K 974
                                    

MULTIMEDYA DÜZENLENECEKTİR!

Benden ne istedi?? Evlen dedi. Benime. Evlen. Dedi

"Hıı evlenirim seninle" diye bağırdım. Yüz hatları değişti.

"O zaman işgenceye devam" dedi kolumu sıkarak

"Ya bırak bizi. " dedim işe yaramayacağını biliyordum ama genede ihtimal.

"Tamam"

"Ya lütfen bı..." nee tamammı dedi o.

"Tamam. Al Geceyide sılayıda git" dedi. Sevincimden sarıldım. Nee??? Sarıldım. Çok aptal birşey yaptığımın farkındayım ama o sevinçle dayanamadım...

"Geceee" diyerek sevinçle yukarı çıkdım. Kurtuldum...

Emir'den

Bu kız gerçekten deli. Neden onları serbest bıraktığımı bilmiyorum... Onu sürekli ağlarken görmek içimi acıtıyor... Neden bilmiyorum ama onu ağlattığım için kendimden nefret ediyorum. İntikam düşüncemden nefret ediyorum. Herşeyden nefret ediyorum... Dünya Sıla ve Gece koşarak aşağı indiğinde hemen dışarı çıktılar. Bu yaptığım çok saçmaydı bilkyorum. Önce kaçırıp sonra serbest bırakmak. Berk ve Gecenin sesiyle kapıya yöneldim.

"Yaa çekil önümden" dedi Gece.. Off gene başladılar...

"Sana bişey söylemem lazım" dedi Berk.

"Söyle çabuk" dedi Gece. Ne diyecek acaba...

"Seni Seviyorum Geceeee" diye bağırdı Berk ve Gecenin dudağına yapıştı... Ohaa!! Berk Geceden ayrıldığında herkes Gecenin tepkisine merakla bakıyordu.

"Bendeee" dedi Gece. Berkin boynuna sarıldı...Bunlar ne ara aşık olmuştu... Darısı Dünya ve Benim başıma...

1 ay sonra Dünya'dan

" ovv Gecem süper olmuşsun. " dedim Geceye bakarak. Siz şimdi olayı bilmiyorsunuz anlatıyım 'o geceden sonra Gece ve Berk sevgili oldular... Biz Gece ile bir ev tuttuk. Öbür kızlarla barıştık...Ama biz Gece ile ayrı ev tuttuk... Emir ve kızlarla ayokuldayız... Erkek okulunda... İşte bizim hikayemizde böyle...

"Sende çok güzel olmuşsun" dedi. Aslında güzeldim... Kırmızı renk diz üstü prenses etekli elbise. Altına ise siyah topuklu... Gece kulübe gidicektik... Barışmamızı kutlamak için. Emirin kulübüne...

"Hadi çıkalım" dedi Gece. İkimizde motorlarımıza bindik... Klüp için yola çıktık...

[°][°][°][°][°][°][°][°][°][°][°][°][°][°][°][°][°][°][

Kulübe geldiğimizde girişte aşırı derecede çok sıra vardı... Tabelada ise koskoca Karaca Klüp yazıyordu... Sıraya girdiğimizde koruma yanımıza gelerek

"Dünya Hanım siz önden geçebilirsiniz. Emir Beyin özel talimatı." dedi. Geceye baktığımda bıyık altından gülüyordu. Güzelce içeri girerken

"Heyy kardeşim sıranı bekle sene " diye laf attı. Arkamızı döndüğümüzde bir erkek bize bağırmıştı. Haklıydıda bir nevze

"Sen onların kim olduğunu biliyor musun lan" diye bağırdı koruma

"Banane kardeşim kimse kim. Sırasını bekliyicek" dedi adam. O sıra Emir ve Berk geldi. Adama yumruk atarak

"Bir daha benim kadınıma dokunan laf atan olursa bedelini çok ağır öder. Herkes ayağını denk alsın" dedi...

'O o benim kadınımmı dedi?? Ben. Emirin. Kadınıyım. Öylemi. Ne demek bu...

Oy ve yorumları unutmayalım.... Sevgilerle....

Erkek OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin