8. Bölüm

83.4K 3.4K 714
                                    

MULTIMEDYA DÜZENLENECEKTİR!

DÜNYA'DAN

O çocuğu gördüğümden beri içimde bir sıkıntı başladı. Acaba o omu?? Ama bakmasıda gayet normal. Çünkü erkek okulundayız ve ben bir kızım. Sırama başımı koyup şu lanet hocadan kurtulmak istiyorum. Omzuma bir elin dokunmasıyla sıçradım.

"İyi misin??" diye sordu biri. Bu ses tanıdıktı. Neydi oo. Hah. Eymendi.

"Ha. İyiyim " dedim kafamı kaldırarak. Sınıfta bizden başka kimse yoktu. Bu beni ürkütmüştü aslında. Sonuçta o bir erkek ve bana istediğini yapar. Tvb çk tvb...

"Evet istediğimi yaparım güzelim" dedi kolumdan tutarak...

"Ne??!" diyebildim sadece.o sırada o sinsice gülüyordu. Ne dediğini anlamaya çalışıyordum. Bana istediğini yapabi...

"Hayır" diye bağırdım sadece

"Bana bak güzelim. Eğer arkadaşlarına özelliklede Emire zarar gelmesini istemiyorsan akşam bana geliceksin. Eğlenicez biraz" dedi. Göz kırpip sınıftan çıkarken

"Jartiyer giymeyi unutma... Kırmızı olsun" dedi ve gitti. Allahım ben ne yapıcam şimdi...??? Gitsem bekaretimi ve ruhumu kaybedicektim. Gitmezsem arkadaşlarımı kaybedicektim. Zilin çalmasıyla sınıf dolmaya başladı.

"Dünyaa" diye bağırdı Gece.

"Efendim?!" dedim onlara.

"Okul çıkışı bir yerlere gidelim mi??" diye sordu Zeynep.

"Şey... Ben okul çıkışı eve gelmiyicem" dedim kızlara. O sırada Eymen geldi ve bizim arkamıza oturdu.

"Selam kızlaar" dedi arkadan

"Selam" dedi kızlar. Ben ise öylece Emiri izliyordum. Dersin bitmesine dklar kalmıştı. Hoca serbest bırakmıştı.

"Hadi doğrulukmu ? Cesaretlilikmi? Oynayalım" dedi Alev.

"Kızlar bizde oynıyıcaz" dedi Erkekler. Kızlarda kabul etti.

"Çeviriyorum" dedi Talha. Şişe dönmeye başladı. Emirle Geceye geldi. Emir soruyordu.

"Dmi Cmi" dedi Emir.

"Hmm. C" dedi Gece.

"Berki öp. -dudaktan- " dedi Emir. 'Ooo' demeye başladı erkekler. Gece biraz kız ardı.

"Hadi ama Gece" dedi Emir. Gece Berke yaklaştı ve dudağına küçük bir öpücük kondurup geri çekildi

" talha ve zeynep" dedi Gece. Talha soruyordu

"D C" dedi Talha.

"C" dedi Zeynep.

"Benimle ....." dedi Talha

"Ohaa!!! Pis sapık" dedi Zeynep

"Bari sadece öp" dedi Talha

"Of TM" dedi Zeynep. Talhaya doğru yaklasti ve öptü.

--------------------------------------------------------------------------------

Okul çıkışı bizimkilerle vedalaşıp Eymenin evine doğru sürdüm motorumu. Kapının önüne geldiğimde derin bir nefes aldım. Ölüme gidiyordum. Bile bile. ÖLÜME...

"Oo kimler buradaymış" dedi Eymen. Beni hemen içeri /çekti. Dudaklarıma yapıştı. İlk denemem olduğu için karşılık veremedim. Elleri yavaşca bacaklarıma gittiğinde durdm

"Lütfen ....yapma...." diyebildim sadece.

"Ama ol..." diyicektiki hızla kapı çaldı.

"Eymen... Benim lan Emir. Ne oldu gittimi Dünya" dedi Emir. Emirin burda ne işi.vardı??

"Sen yukarı çık" dedi Eymen. Hemen yukarı çıktım.

"Gel kardeşim gel" dedi Eymen. Onları duyabiliyordum.

"Dünya daha gelmedimi??" diye sordu Emir. Bu benim buraya geldiğimi nerden biliyor??

"Hayır!" dedi Eymen.

"Bana bak ona sakın dokunmayacaksın!! Sadece gözünü korkut yeter" dedi Emir. Ne korkutması?? Ne oluyor??

"Neden gözümü korkutacakmış?" diyerek indim merdivenlerden. Emir beni görünce öylece kaldı...

Erkek OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin