Multimedya Dünya&Emir çifti... Oyları ve yorumları bekliyorum...
Surtımda anlamsız bir hayal kiriklığı vardı. Rüyadan dolayı sanırım... Gerçek olmasını o kadar çok isterdim ki!!
"Dünya" dedi Basak."efendim" dedim ona bakarak. " bu surat ne böyle. Yüzün 5 karış. " dedi Başak. "Sadece bir rüya canimı sıktı. Neyse yaa ben çıkıyorum. Ordanda okula geçer im" dedim. Ayakkabilarımı giyinirken bir yandanda kapiyı açmaya uğraşıyordum.
Nereye gidiceğimi bilmiyordum. Sanırım sahile inmek denizi izlemek beni birazda olsun rahatlatıcaktı.***
Sahilde öylece gezinirken Emiri ve Selini görmem afallatmıştı beni. Okula gelmiyicekmiydi??
"Dünyaa" diye seslendi Emir. Onlara yapmacık bir şekilde gulümsedim.
"Gelsene" dedi. Aslında gitmek istemiyordum ama bir yandan ayaklarım istemsiz olarak gidiyordu işte.
"Selam" dedi gülümserken
"Selam" dedim bende aynı tonda gülümserken.
"Okula mı??" dedi bir yandanda Selini kucagında sallıyordu. Ona bakıp gülümsedim. Emire çok benziyordu.
"Evet. Sen gelemiyiceksin sanırım" dedim. O sırada birkaç kişi bizi çekmeye başladı.
"Ne yapıyorsunuz siz" diye sordu Emir ayağa kalkarak
"Fotografınizı cekiyorum" dedi adam
"Ne cüretle" dedi Emir
"Çok güzel bir aile tablosuydu. Bir bedende bütünleşen kalp" dedi.
"Biz aile değliz ama" dedi adama.
"Kimi kandırıyorsuniz siz. Sizin aile olmadığınızı rüyamda görsem inanmam. Baksanıza şu fotoğrafa" dedi ve fotoğrafı bize uzattı. Gerçektende çok güzel çıkmışız. Ben ve Emir birbirimize bakıp gulümsemişiz. Selin ise bize bakıp gülümsemiş. Gerçektende aile gibiydik
"Güzel çıkmış ız. Ama belki biz kardeşiz nerden anladınız?" diye sordu Emir. Aslında bende merak etmiştim.
"Hiçbir kardeş birbirine bakarken böyle gözlerinin içi gülmez. Sizi izledim biraz. Birbirinize bakarken gözlerinizin içi parlıyordu. Siz birbirinize çok aşıksınız belli. Zaten bir kızınızda var. Onunda size bakarken gözlerinde mutluluk vardı. Yasınız küçük belki. Dert etmeyin derim ben. Siz ileride hep mutlu olun. Unutmayın. Bir bedende bütünleşen kalp " dedi ve göz kırpıp gitti. Emirle göz göze gelmiştik. Kızarmıştım çünkü yanıyordum. Konuyu dağıtmak için
"Neyse ben geç kaldım okula. Hadi görüşürüz" dedim Emire gülüp Selinide öperek oradan uzaklastım. Adamın söyledikleri aklıma geldi ve piç bir şekilde sırıttım...
Off şu lanet okul bir bitmedi yaa... Birde sınıfta Başak Bade ve benden başka kızda yok... Dersimiz bedendi ve ben banklardan birine oturmuş bahçeyi izliyordum. Öylece bakınırken bankta tek başına oturan Sılayı gördüm... (Sıla hani şu Dünyaya yardım eden Çınarın sevgilisi)
"Sılaaaa" diyerek yanına gittim.
"Efendim Dünya??" dedi. Sesi biraz hüzünlü çıkmıştı.
"Bir sorun mu var??" dedim bende. Moralinin bozukluğu her halinden belliydi..
"Aslında var. Söyliyicem ama aramızda kalıcak" dedi.
"Tamam" dedim bende.
"Hani şu bizim sınıftaki Emirlerin önünün önünde oturan Aras varya beni seviyormuş. Eğer Çınardan ayrılmazsam onu öldürürmüş. Yani Arasın ne kadar psikopat biri olduğunu biliyorsun. " dedi. Gerçekten biliyordum onun psikopat oldugunu. Hatta bir ara birini bıçakladı babası zor kurtardı karakoldan. Zengin şımarık velet iste...
"Evet biliyorum... Ee n'apcaz?" diye sordum. Aklıma birşey gelmiyordu.
"Bilmem. Yani tek çözüm Çınardan ayrılmam" dedi. Biran aklıma İdil için Emirden ayrıldiğım geldi.
"Sılaamm" diye bağırdı biri. O tarafa baktığımda Çınarın bize doğru gülümseyerek geldiğini gördüm. Arasa baktığımda Sılaya çok kötü baktığını gördüm...
"Efendim" dedi Sıla
"Seni çok seviyorum" dedi Çınar ve Sılayı öptü...
"Nyse ben sizi yanlız bırakıyım " diyerek oradan ayrıldım...
:::
Eve geldiğimde çantamı yere attım. İçinden telefonumu aldığım için açık kalmiştı ve içinden sahilde adamın çektiği fotoğraf çıkmıştı. Adam bir bana birde Emire vermişti. Fotoğrafı alarak yatağıma uzandım. Fotoğrafa bakmaya başladım. Hafifçe gülumsedim bu halimize. Fotoğrafçı ne demişti???
Bir bedende bütünleşen kalp...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek Okulu
Teen FictionErkek okuluna düşmüş bir kız Dünya. İlk başlarda okuldan nefret etsede Sevdiği adamı bulunca okul daha güzel geliyor gözüne. Emir... hiçbirşey düşünmeyen umursamaz bir genç adam.Taki okulu erkek okulu olana kadar...