MULTİMEDYA ZEYNEP VE TALHA
TALHA'DAN
"Seviyorum gerizekalı " dediğinde derin bir nefes aldım. Ben sevmiyorum onu.Sevmiyorum.
"Bak Didem ben artık seni sevmiyorum tamam mı ? Istemiyorum " dedim uygun bir dille.
"Hep o Zeynep denen kız yüzünden " dediğinde bir kez daha nefes aldım anlamıyor beni ya çıvdıvcam...
'Zeynep'i karıştırma kızım ' dedim kolunu sıkarak.Yüzünü ekşitmesiyle elimi gevşettim nede olsa o bir kızdı ve ben onun canını acıtmamalıydım.Biz kavgaya devam ederken Zeynep geldi yanımıza.
'Selamm' diyerek güldü.Sonra gözleri bana kaydı.Kayboldum gözlerinde Allahım.
' pis yılan ' dedi Didem Zeynep'e.
' Noluyo yaa ? ' dediğinde Zeynep
'umursama onu ' dedim ve kolundan tutarak arabaya bindirdim.
***
Üç saatlik yolun ardından onu çok güzel bir yere getirdim.Sahil. Zeynep her zaman sahile gelir ve kendini mutlu hissederdi
' sevgilin ordayken beni buraya getirmen büyük aptallık ! Sevgilin yanlış anlı-' sözünü bitiremeden dudağına hafif buse kondurduğumda yüzündeki utancı görülmeye değerdi.Ben bu kızı seviyorum be abi. Hemde çok seviyorum...
"Bunu yapmamalıydın" diyerek denize doğru yürümeye başladı.
"Zeynep ! Seni seviyorum " bunu dememle öksürmesi bir olmuştu. Beklemiyordu haklıydı.
"Hııım peki ok bay " demesiyle benim sasirmam bir oldu.
"Zeynep ? " dedim soru sorar bir tonda.
"Şaka yaptım gerizekalı bende seni seviyorum "
"Pamuk şekerim benim " deyip sıkıca sarıldım ona. Hep bu anı hayal etmiştim.Ona sarılacağım anı...
"Pamuk şeker ne ya " dediğinde çok ergence oldugunu sonradan anladım.
"Sevgilimmm" dedim ardından bende.
"Iyi ki benimlesin iyi ki benimsin"
ARKADAŞLAR MERABA. YAZARIMIZ BİR SÜRE YAZAMAYACAK ONUN YERINE BOLUMLERI BEN YAZIYORUM. UMARIM BEGENIRSINIZ...
BİRDE SUNA BİR AÇIKLIK GETIRELİM MATEMATİKSEL İŞLEMDE OLAN YANLIŞLIĞI SUREKLI YÜZÜMÜZE VURMAK ZORUNDA MISINIZ ? YAZAR BUNUN AÇIKLAMASINI ÖNCEDEN YAPMIŞTI ZATEN BIR DAHA BU KONU AÇILMASIN. SONRAKİ BÖLÜMLERDE MATEMATİKSEL YANLIŞLIĞI GORECEKSINIZ ZATEN AZ SABREDIN.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek Okulu
Teen FictionErkek okuluna düşmüş bir kız Dünya. İlk başlarda okuldan nefret etsede Sevdiği adamı bulunca okul daha güzel geliyor gözüne. Emir... hiçbirşey düşünmeyen umursamaz bir genç adam.Taki okulu erkek okulu olana kadar...