Multimedyada her karakter ayrı ayrı gelicek... Oy ve yorumları unutmayalım...
Yazar'dan
Dünya gördüğü kişi karşısında şok oldu. Gelen kişi Emir di. Denizin yeni ortağı Emirdi
"Emiri biliyordun" dedi Dünya Denize yaklaşarak. Fısıltıyla konuşuyorlardı
"Sevgilin olduğunu bilmiyordum" dedi Deniz. Suçluluk duygusu vardı gözlerinde.
"Aa öylece dikilicekmiyiz?? Buyrun Emir Bey" diyerek içeri davet etti Bade Emiri. Emir Dünyaya sırıtarak bakıyordu. Dünya ise sadece gözlerini devirmekle yetiniyordu.
Herkes masaya oturduğunda Dünya odasına gitmeye karar verdi. Ama onu durduran Başağı kırmamak için masaya Emir çaprazına oturdu. 'Bir an önce bitsin bu işgençe' diye iç geçirdi. Herkes sessiz bir şekilde yemek yiyiyordu. Emir ile arada bir gözgöze geliyordu. Ama hemen gözlerini deviriyordu. Eskiden olsa o hasret kaldığı zümrüt gözlere bakmaya doyamazdı. Ama şimdi durum farklı. Emir onun için sıradan biriydi. Hala aşıkmıydı?? Evet. Ama ondan nefret etmesi gerekiyordu. Emir ona ihanet etti. Onu unuttu diye hatırlatıyordu o her Emir denildiğinde. Aslında onun kini sadece Emire değildi. Arkadaşlarındaydıda. 12 yıllık arkadaşları 3 ayda unutmuştu onu."Dimi Dünyacım" diyen Emirin sesiyle irkildi Dünya. Herkes ona bakıyordu. O düşüncelere daldığı için madalya ve konuşulanlar la alakası yoktu.
"Ha?" diyebildi sadece. Emir içten içe gülüyordu. Onun şaşırınca ne kadar komik olduğunu getirdi aklına. Kendinden nefret ettiğini biliyordu. Haklsızlıktı bu. Sevdiği kızın ondan nefret etmesi haksızlıktı. 'Ben onu hiç unutmadımki. Bana öldü dediler. Her gün mezarına gittim onun' diyerek iç geçirdi.
"Emir beyin asistanı olma fikri nasıl?" diye sordu Deniz. Dünya ona sinirli bir şekilde baktı. Bu bakış Emirin içini eritti
"Ama ben okuyucam. Yani zaten anlamam bu işlerden" dedi Dünya.
"Gene okursun. " dedi Emir. Dünya onun bilerek yaptığını biliyordu. Asistanı olursa belki daha iyi intikam alırdı.
"Tamam" dedi Dünya. 'Bekle bakalım Emir. Asistanını nasıl bulucaksın??'
•√•√•√•√•√•√•√•√•√•√√•√•√•√•√•√•√•√•√•√•√•√•√•√•√•√•√•√•√•√•√•√•√•√•√•√
"Dünyaa" diye bağırdı Başak. Dünya her insanda olduğu gibi üşengeçlik olduğu için kendine lanet okudu. Neymiş efendim?? Emirin şirketine geç kalıcakmışım. Adı batsın diye geçirdi içinden
"Geliyoruum" dedi ama gelmeye hiç niyeti yoktu. Yatağından büyük bir yükle kalktı Dünya. Kızlarla aldığı kıyafetlere baktı. Hepsini çok güzel almışlardı.
Siyah dizlerinin 1 karış üstünde etek , üstünde beyaz bir bluz. Altına ise topuklu siyah ayakkabı. Saçını salık bırakarak hafif daldalandırdı. Makyaj ise eyeliner rimel ve ahududulu parlatıcı sürdü. Aksesuar takmamıştı. 'Ben sade yi seviyorum' diyordu herkese. Siyah bir ceket aldı üstüne. Çanta takmayı sevmiyordu. Ama sırt çantası olurdu. Siyah çantasına gerekli herşeyi doldurduktan sonra tek omzuna taktı çantayı. İlk gün olduğu için böyle giyinmişti.' sonraki günler kendi kafamdan takılırım' diye düşündü. Bu bile abartıydı. Aynadaki yansımasına bakınca 'tam asistan oldum' dedi. Yavaşca aşağı indi."Waww" dedi Bade. Dünyanın çok olduğunu düşündü. Öyleydi de zaten. Dünya sırıtıyordu.
"Görüşürüüz" diyerek evden çıktı.
××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××
Emirin holdinginin oraya geldiğinde herkes ona bakıyordu.'ne var ' bakışı atıyordu herkese. İçeri girdiğinde Emirin odasını sordu. Katını öğrendiğinde hemen asansöre bindi. Emirin odasına geldiğinde derin bir nefes aldı ve kapıyı çaldı
"Gir" sesini duyunca kapıyı actı ve içeri girdi.
Emir gelen Dünyaya bakmaktan gözlerini alamadı. O sade kız nasıl da güzel olmuştu. Her zaman bu kıyafetle gelmesini istiyordu.
"Otur" dedi Emir. Sert konuşmustu. 'Öküz' diye mırıldandı Dünya
"Ben ne yapıcam" diye sordu. Hemen bu odadan çıkmaktı amacı
"Benim herseyimle ilgileniceksin. Odan karşı oda" dedi Emir. Dünya
sinirlendi. Onun kölesiymiş gibi hissetti.
"Peki" dedi ve odadan çıktı.
Emir onukızdırdığını anladı ve Piç bir gülüş attı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek Okulu
Teen FictionErkek okuluna düşmüş bir kız Dünya. İlk başlarda okuldan nefret etsede Sevdiği adamı bulunca okul daha güzel geliyor gözüne. Emir... hiçbirşey düşünmeyen umursamaz bir genç adam.Taki okulu erkek okulu olana kadar...