@esralove633
@1layd1
Emir'den
Dünyayı hastahaneye getireli 2 saat oldu. Hemen ameliyata aldılar. 2 saat olmasına rağmen hâlâ neden çıkmadı ??
"Hepsi benim yüzümden , hepsi benim yüzümden..." diye sayıklamaya başladım.
"Senin bir suçun yok. Abi lütfen. Dünya için dayanmalısın" diye beni teselli etmeye çalıştı Berk.
" o benim canım , herşeyim , nefesim , olmuyor Berk , onsuz olmuyo , kaçırdığım gün anladım bunu... Emir Karaca sadece tek bir kız için dünyayı yakabilir... Hiçbir şeye önem vermeyen Emir bir kız için canını verir. Berk o yaşamazsa bende yaşayamam. Olmaz" dedim. Gözyaşlarım istemsiz olarak akmaya başladı. Ben hani ağlamıyıcaktım. Hani güçlü erkekler ağlamazdı... Ne yaptın bana Dünya Talya? Nasıl dengemi bozmayı başardın??.
#######################################
"Durumu nasıl peki doktor bey?" diye sordum. Dünya ameliyathaneden çıkmıştı. Yoğun bakımda şuan.
"Kalbinin tam kenarına saplanmış kurşun. İlk başta çok zorlandık. Hatta birara Dünya Hanımın kalbi bile durdu. Ama kurşunu yavaşca aldık. Durumu şuan kötü değil. Ama hala tetikte olmalıyız" dedi doktor. Benim nefesimin kalbimi durdu. Bunu ona yapanları bulup tek tek öldürücem...
"Peki görebilirmiyiz" diye sordum. Doktor 'evet' diyince hemen hazırlandım.. İçeri girince nefesimin bir melek kadar güzel ve masum uyuduğunu gördüm. Göğsünün inip kalkması beni birazda olsun rahatlatmıştı. Yanındaki sandalyeye oturup elini sıkıca tuttum.
"Nefesim..." diyebildim sadece. Uyanmamıştı. Uyanmasında... O iyi olsunda... Yavaşca kıpırdadı. Gözlerini yavaşca açmaya çalıştı ama açamadı.
"E...mir" diyebildi sadece. Çok güçsüz duruyordu ve bu benim canımı acıtıyordu.
"Buradayım aşkım yorma kendini" dedim. Elimi tuttu ve sıktı. Bu hoşuma gittiği için hafifçe güldüm.
"E...mir... Seni... Çok seviyorum" dedi kısık sesle
"Bende seni çok seviyorum nefesim" dedim.
Sonra bir güzel uykuya daldı... Uyu Küçüğüm uyu...
1 hafta sonra
"Yaa iyiyim ben. Yeter çok yedim" diye sitem etti Dünya. Hastahaneden çıkalı 1 gün oldu. Şimdi ise Dünyama kendi evimde bakıyorum. Gözümün üstünde olması lazım..
"Daha ne yedin ya olmaz" dedim çorba kaşığını ağzına sokarken.
"Ya aşkım yeter" dedi. Yanağımdan öptü.
"Yalaka!" dedim alayla. Yüzünü astı
"Sevgilimi öpmek yalakalıkmı oluyor?" diye sordu hüzünle. Ama ben seni yeriim!!
"Yoo. Ama önce yemeğini ye sonrada yat." dedim çorbasını yedirirken.
"Tamam" dedi ve yattı. O uyuduktan sonra bende tepsiyi mutfağa koyup tekrar odasına geldim. Uyumuştu hemen. Bende yavaş olmaya dikkat ederek yanına yattım... Sarıldım ve uykuya daldım...
Oy ve yorumları unutmayın. Bir dahaki bölümde sürpriz var... ;))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek Okulu
Teen FictionErkek okuluna düşmüş bir kız Dünya. İlk başlarda okuldan nefret etsede Sevdiği adamı bulunca okul daha güzel geliyor gözüne. Emir... hiçbirşey düşünmeyen umursamaz bir genç adam.Taki okulu erkek okulu olana kadar...