5. Bölüm

104K 3.8K 1K
                                    

Multimedya Bence Dinleyin

Dünya'dan

Gece hep Azranın yanında kalmıştık. Ama sonra Arda hepimizi gönderdi. Arda Azraya aşık olabilir mi?? Neden olmasın ki.

"Dünya hazır mısın?? Hadi çıkıyoruz" diye bağırdı Gece. Şu lanet olası okul. Gitmek istemiyorum aslında oraya ama babama söz verdim. Okuyup işletmeci olacam ben. Baba mesleği. Babamın şirketine abimden sonra ben geçicem. Bunları düşünürken hazırdım bile. Siyah bir kalem yırtık kot pantolonum ve mavi tişörtüm ile hazırdım.Saçlarım düz olduğu için sekil vermedim ve açık bıraktım. Motorumun anahtarını alarak aşağıya indim.

"Sen gene motorunlamı gideceksin Dünyaa?" diye dudak büzerek sordu Alev.

"Evet. Haa bu arada okul çıkışı Azrayı ziyarete gidicem. Sizin gelmenize gerek yok" dedim ve motorumu alarak okul yolunu tuttum.

Acaba gene Emir gelicekmi? Bunları düşünürken motorumla güzelce gidiyordum. Okul sokağına girdim ama kimse yoktu neredeyse. Motorumla giderken birden silah sesi duyuldu. Sonra bir adam çıktı karşıma. Elinde silah vardı ve bana doğru tutuyordu.

"Sen kimsin" dedim motorumdan inerken

"Azrailin" dedi adam. Sokakta kimsemi yoktu yaa? Sesi çok ürkütücü çıkıyordu.

"Ne diyorsun sen yaa?" dedim adama. Sonra ardından bir kız çıktı.

"Bana bak küçük şeytan. Seni bir daha Emirin yanında görmiyim. Ona 1 m dahi yaklaşmıyıcaksın" dedi

"Sanane yaa. Kimsin sen?" dedim kıza. Kız birşey demeden gitti. Bende etrafıma bakarak gi.... Dünyaa

"Dünyaa. Uyan kızım yaa"

"Ne ne oluyo" dedim. Gözümü açtığımda evdeydim. Rüya mıydı yani.

"Yaa kızım üstünü başını giyinmişsin. Ama uyuyakalmışsın" dedi Gece ve hepsi gülmeye başladılar.

"Neyse yaa hadi gidelim. Okula geç kalıcaz." dedim ve motorumun anahtarlarını alarak aşağı indim. Motoruma binerek okul yolunu tuttum.

Okula geldiğimde neredeyse hep erkek vardı. Acaba ben kızları erkek olarakmı görüyorum yaa.
Off saçmalama salak dedi iç sesim
Saç malanmaz taranır cnm .ss dedim ve sınıfıma çıktım. Kızlar oturmuş beni bekliyordu. Bir süre oturdum ama çok sıkılmıştım. Kızlara söyleyip lavaboya gittim. İçeri girdim. Sonra tuvalet kabinleri ne girdim. İçeri iki kız girdi.

"Yaa kızım şu yeni gelen 5 kız ne şanslı yaa." dedi bir tanesi

"Evet kızığğm. Ayy okulun en yakışıklı en popüler en zengin 5 erkeği o sınıfta yaa." dedi diğeri

"Hatta orda bir kız var. Dünya mıdır nedir?? Hah işte o kız Emirle takılıyo gibi gördüm. Ama yook. Bende Derin isem Emiri o sürtüğe yar etmem." dedi kız. Sinirlerim hoplamıştı. Gittim kızın saçına yapıştım.

"Bana bak küçük sürtük. Bir daha benim hakkımda böyle ileri geri konuşursan seni s*kerim tamam mı?? Yada başka birşey yaparım. Çıplak fotolarını okula asarım rezil olursun. Ayağını denk al. Sende " dedim kızlara. Kızın saçını bıraktım ve sınıfa girdim. Zaten hoca girmiştir. Ama umrumda bile değil. Sınıfıma geldiğimde hoca girmişti. Kapıyı tıkladım ve içeri girdim

"Özür dilerim hocam geç kaldım" dedim hocaya

"Geç ama bir daha olmasın" dedi hoca. Bende 'tamam' dedim ve yerime gittim. Ama oturamadım. Çünkü sakız yapıştırmışlardı.

"Süpriiiiz" diye kısık sesle bağırdı bizim (4) erkek.

"Yaa uğraşmayın artık bizimle yeter" dedim onlara. Sonra müdür sınıfımıza geldi. Bizi ve bizim 4 erkeği çağırdı.

"Bi sorun mu var hocam?" diye sordum.

"Bakın çocuklar biliyorsunuzki bu okulu yeniden yapıcam. Bu 2 dönemlik bir iş değil. Herkesi okullara dağıtıcaz. Sizler bizim hemen yanımızdaki Erkek Okuluna gideceksiniz. Orası hem daha güzel hem de daha iyi. Hepinizin ailesiyle konuştum. Sizler tanınmış bir aile çocukları olduğunuz için orası aldı sizi. " dedi
müdür.

"Ama hocam biz 5 kız ne yaparız onca erkek içinde?" dedim müdüre

"İtiraz istemiyorum çocuklar. Pek sorun etmeyin. Sonuçta orasıda bir okul" dedi müdür. Bizim 4 erkeğe bak 4 diyorum çünkü Arda Azranın yanında. Neyse baktığımda piç bir gülümseme vardı yüzlerinde.

Haydi Bakalım Erkek Okulu...
5 kız geliyor...

Arkadaşlar hikaye asıl burada başlıyor. Buradan öncesi sadece Erkek Okuluna nasıl bir anda gelmeleriydi.

Erkek OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin