20. Bölüm

51.1K 2.1K 247
                                    

20 bölüm olduk. Hadi hayırlısı...

Dünya'dan

"(...)işte sonra 'seni seviyorum Azra' diye bağırdı. Ben tabi şok. Beyin error. Arkamı döndüm koştu bana doğru. Sonra kucağına aldı. Okulun ortasında döndürdü beni. Bende bende seni seviyorum diye bağırdım. Ve sonuç çıkıyoruz işte" Azra bunları anlatırken gözüm Emir deydi. Sırasında arkadaşlarıyla birşey konuşuyorlardı. Ve tabiki arada o müthiş kahkahasını atıyordu.

"Çok romantiiik. Ama Dünya ve Emirinki kadar değil" dedi Zeynep.

"Sahi yaa siz nasıl sevgili olmuştunuz" diye sordu Alev. Üzülmüştüm çünkü Emir bana çıkma teklifi etmemişti. Biz direk çıkmıştık.

"Boşverin yaa." dedim geçiştirerek. O sırada zil çaldı. Herkes çıktı. Emir ve ben kaldık. Kafamı sıraya gömüp çıkmamızı düşündüm

"Aşkım" dedi Emir yanıma oturarak. Kafamı kaldırdım

"Efendim sevgilim" dedim ona bakarak

"Bir sorun mu var?" dedi endişeyle. Canım sevgilim nasılda endişelendi.

"Sen bana çıkma teklifi etmedin" dedim üzüntüyle

"Sorun bu muydu" dedi bıkkınlık la

"Evet sorun bu. Herkes sevgilisinin ona güzel bir çıkma teklifi etmesini bekler." dedim.

"Bir daha konuşmak istemiyorum bu konu hakkında. Sen benimsin. Gerisi boş" dedi ve yanağımdan öpüp sınıftan çıktı... Gerisi boşmuşmuş. Nah boş. Bu evlenincede karısına gelinlik giydirmez yenimle haa.

ππππππππππππππππππππππππππππππππ

Sonunda son ders bitmişti. Sınıftan çıkıp yavaş adımlarla Geceyle birlikte arabama bindim. O olaydan sonra Emirle çok nadir konuştuk.

"Dünya senin sorunun ne?? Çok üzgün görünüyorsun" dedi Gece.

"Boşver" dedim arabayı sürerken. Gaza daha çok bastım

"Emin misin" dedi

"Evet" dedim. Aslında anlatırdım ama şuan o konu hakkında konuşmak istemiyorum.

"Peki" dedi sadece. Beni anlamaları ve üstüme gelmemeleri çok iyi oluyordu...

Δ•°Δ•°Δ•°Δ•°Δ•°Δ•°Δ•°Δ•°Δ•°Δ•°Δ•°Δ•°Δ•°Δ•°Δ•°Δ•°Δ•°

"Ya sıkıldım anlamıyormusun. Senin şu sürekli herşeyi dert etmenden sıkıldım" Emir şuan benim evimde bana bağırıyordu. Neden sırf bir teklif istediğim için

"Herşey değil tamam mı?? Sadece senden düzgün bir teklif istedim. Ama yook. Sen Emir Karacasın dimi. Sevdiği kıza bir kere bile gururunu yediremeyip teklif etmeyen , mafya Emir sin sen dimi." diye bende ona bağırdım

"Abartma" dedi daha sakin olmaya çalışarak

"Abartıyorum öylemi?? Emir sen beni sevmiyorsun. Senin beni sevdiğine inanmıyorum" dedim bağırarak

"Ben seni sevmiyorum öylemi? Dimi yaa. Takmıyorum ben seni. Okul çıkışı seni daha fazla görmek için pencereden boşuna giriyorum zaten ben. Sen uyurken sana zarar gelmesin diye kapına koruma koymuyorum ben. Sana baktı diye zaten ben hiç adam dövmedim. Bak Dünya. Bana ne yaptın bilmiyorum. Ama ilk defa bu hissi yaşıyorum. Kalbim paramparçayken senin yanında toplayabiliyorum parçaları. Seni üzdüğüm zaman kendimden nasıl nefret ediyorum biliyormusun sen?? Yook. Ben var ya senin için artık içki bile içemiyorum düzgün. Bütün herşeye senin için vazgeçtim. Ama hala ben seni sevmiyorum dimi " diye bağırdı. Artık ağlıyordu. Yıkılmıştı.

"B...ben özür dilerim" diyebildim sadece. Ağlıyordum. Hemde hıçkırarak

"Ağlama. Şuan bile tek göz yaşına dünyayı yakarım. Bak Dünya. Sakın birdaha bana sen beni sevmiyorsun diye bağırma. Bana güven. Benim yanımda kız görsen bile bana sormadan tepki verme" dedi sarılarak. Bende ona sarıldım. Nefes kesici kokusunu içime çektim.

"Sen benimsin. Hep benim olucaksın" dedi...

"Hep Seninim. Hep Senin Olucam"

~ Esralove633 ~

Erkek OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin