Dünya'dan. 1 hafta sonra
Okula geldiğimde bahçede oturan bizim grubu gördüm... Hemen yanlarına gittim...
"Selaam" dedim neseyle.
"Selam" dedi Çınar.
"Herkesin neyi var böyle?? Üzgünsünüz... " dedim hepsine bakarak.
"Yok birşey" dedi Emir.
"Var birşey. 1 hafta okula gelmedim hastaydım. Ben gelmedigim zaman ne oldu?" dedim bağırarak.
"Sıla yok" dedi Çınar...
"N...nasıl yani" dedim üzülerek. Can parcamdı o benim. Tam kafa dengi bir kızdı... Nasıl yokkk
"Aras onu kaçırmış. Herşeyi biliyorum. Az önce aradı. Tehdit etti" dedi Çınar...
"Yaa üzüldüm şimdi" dedi İdil
"Ve biz burada boylece duruyoruz öylemi?? " dedim hem üzüntüyle hemde sinirle
"Ne yapabiliriz??" dedi İdil
"Mesela yerini tespit edip basabiliriz. 16 kisiyiz ( yanlış hesaplamadıysam :d ) siz Arası döverken bizde kızlar olarak Sılayı kurtarırız" dedim.
"Fikir güzel..." diye hepsi onayladılar.
" o zaman başlasın" dedim. Herkes derse girmişti. Biz 16 kişi aynı sınıfta olduğumuz için dikkat çekebilir dik ama umrumda değil...
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
"Bulduuuk" diye bağırdık biz kızlar. Sılanın yerini tespit edebilmiştik...
"Sonunda bulduk" dedi İdil.
"Evet. Hadi gidelim" dedi Alev. Hepimiz hazırlandık ve depoyu basmak için yola koyulduk...
============:=:=:=:=:=:=:===========
"Kızlar siz burada bekleyin" dedi Talha
"Olmaz. Bizde geliyoruz" dedim itiraz istemez bir tavırla
"Oof Off. Sizi niye getirdik ki ya" dedi Çınar
"Sus sen" dedi Başak
"Hadi o zaman dalıyoruz içeri" dedi Emir. Ve hepimiz birden kapıyı kırdık. Kapıyı acmamızla birde ne görelim. Aras Sılaya tecavüz ediyor..
"S...sıla" dedi Çınar. Sılanın ağzı bağlıydı. Elleri ve ayakları ise yatağın başlarına bağlıydı. Üst kısmında sadece sütyen vardı. Altında ise poposunu bile kapatmayan bir etek... Üstünde ise Aras ve yarı.... Söyliyemiyicem..
"Seni adi şerefsiz" dedi Çınar. Aras ayağa kalktı ve pantolonunu çekti...
"Nasıl yaparsın lan sen bunu" dedi ve Arasın üstüne atladı Çınar. Diğer erkeklerde... Ben İdil ve Başak ise hemen Sılanın yanına gittik...
"Sıla" dedim sadece. Ağzındaki bezi çıkardım...
"Dünyaa" dedi ve ağlamaya başladı. Ellerini ve ayaklarını çözmüştük...
"Dünya gitti... Bekaretimi aldı benden. Namusumu masumiyetimi aldı... Ben nasıl yaşarım böyle... Çınar da istemez beni" dedi ve bana sarılarak ağlamaya başladı. O sırada bir silah sesi duyuldu... Çınar Arası öldürmüştü..
"Bunu giyin" dedim ve üstümdeki hırkayı ona verdim...
*************Çınar'dan************
Arası öldürdükten sonra Sılaya baktım. Dünyaya sarılmış ağlıyordu... Yatağa baktığımda kan lekesi vardı. Bu Sılanın kanıydı... Sılaya baktığımda bana bakıyordu... Ağlamaktan gözleri şişmişti ve kıpkırmızı olmuştu... Onu böyle görmek içimi paramparça etmişti...
"Çınar" dedi burukca. Sesi kısılmıştı... Bağırmaktandı belki de... Belki Çınar diye bağırmaktandı... Yapma demektendi
"Efendim" dedim sadece... Ayağa kalktı... Bacağında hala kan lekesi vardı...
"Biliyorum şuan bana çok kızıyorsun... Hatta nefret bile ediyorsundur benden... Ayrılmak istiyorsun biliyorum... Haklısın. Benim gibi bir kızla kim birlikte olmak ister ki... Ruhunu bedenini bekaretini namusunu masumluğunu kaybetmiş bir kızım ben. Bana vurdu. Çınar dedim. Yatağa attı. Çınar dedim. İçime girdi. Gene Çınar diye bağırdım. Seni hiç unutmadım. Unutamam... Kurtardığın için sağol" dedi ve dudağıma küçük bir buse kondurdu... Sadece gözlerime bakıyordu... Kendinden nefret ediyordu. Ağlıyordu... Ve tabiki arada bir burnunu da çekiyordu...
"Ben sana kızmıyorum... Sana kızamam. O adam bekaretini almış olabilir. Üzüldüm tabi ama... Seninle tekrar yaparız... Onun senin bekaretini alması ayrılmamız anlamına gelmiyo... Ben yaparım olur biter. Kendini üzme... Sen benim sümüklümsün" dedim gülerek. Biraz utandı ama oda güldü.
"Hadi o zaman eve" dedim ve Sılayı kucagıma alarak dışarı çıkardım...
Arkadaşlar bir arkadaş bu kitap için instagram hesabı kurmuş.
Watpatt.erkekokulu diye... Resimler slaytlar herşey orada var.
Lütfen takip edin. ..
Oy ve yorumları bekliyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek Okulu
Teen FictionErkek okuluna düşmüş bir kız Dünya. İlk başlarda okuldan nefret etsede Sevdiği adamı bulunca okul daha güzel geliyor gözüne. Emir... hiçbirşey düşünmeyen umursamaz bir genç adam.Taki okulu erkek okulu olana kadar...