MULTIMEDYA :ALEV
*ANIL'DAN*
"Abi,hayatımda ilk kez birini bu kadar sevmiştim ben. Birine bu kadar bağlanmıştım. Gitme diyemedim...Çünkü orada mutlu olacağına inandırmıştı kendini. Babası vardı orada sonuçta. Ama seviyorum oğlum hemde çok seviyorum. Yemyeşil gözlerinin içinde kaybolmak istiyorum. Saçlarının kokusuyla uyanmak istiyorum. Uyandığımda ilk onun yüzünü görmek istiyorum. Sinirlendigimde onun beni teselli etmesini istiyorum. Ona sarılarak bir ömür geçirmek istiyorum ben." İlk defa ağlayarak konuştuğumu gören arkadaşlarım şaşkınlıkla dinliyordu beni. Evet ağlıyordum.
Erkekler ağlamaz diye birşey yok erkelerde ağlar.
Alev bugün hatta az sonra gidiyordu. Sevdiğim kadının gidişini izleyecektim. Oturduğum yerden kalkıp Alev'i uçakların olduğu yere doğru götürmeye başladık. Herkesle görüştükten sonra bana doğru geldi."Görüşmek üzereeee" diyerek bana doğru geliyordu Alev.
"Görüşürüz" diyebildim zar zor.
"Sizi özleyeceğim" diyip uçaklara doğru yavaşça yürümeye başladı.
"İnince haber ver ve bizi aramayı unutmaaaa" diye ağlamaklı şekilde bağırdı Dünya
"Tamamdır" dedi Alev ve gözden kayboldu.
"Gitti abi" diyerek hızlıca çıkışa doğru yürümeye başladım.
"Aramayın beni sakın"
*ALEV'DEN*
Uçağa binip koltuğuma yerleşmeye başladım. Zaten yanımda sadece sırt çantam vardı. Fazla eşyaya gerek yoktu çünkü Dubai de ki evimizde herşey vardı. Birkez daha düşündüm. Aklımda Anıl vardı. Beni seviyordu. Ben onu seviyor muydum bilmiyorum ama...
"Kızım şu çantanı çeker misin " yanıma orta yaşlarda bir kadının oturması ile düşüncelerim bir anda yok oldu.
"Dubai'ye mi sende ?" dediğinde evet anlamında kafamı salladım.
"Lütfen kemerlerimizi takalım ve hareket anında telefonlarımızı kapatalım..." hostes konuşmaya devam ediyordu ama onu dinleyemeyecek kadar doluydu kafam.
Uçağın kalkmasına 10 dakika vardı daha. Küçük bir arızadan dolayı beklememizi söylediler.
10 dakikam vardı aslında. Eğer mantığımla hareket edersem Dubai'ye gidip babamın tanıştıracağı adamın yanına gidecektim. Eğer kalbimle hareket edersem... kendimi Anıl'ın yanında bulacaktım. Ben hep mantığım ile hareket eden bir insandım ancak bu sefer kalbimle hareket etme zamani gelmişti.Sırt çantami alıp kadından müsaade isteyip koşmaya başladım."Durun hanımefendi uçak kalkmak üzere gidemezsiniz." hostes kolumdan tutmuş bağırıyordu bana.
"Bana bakın eger şimdi benim inmeme izin vermezseniz bu uçağı başınıza yıkarım!" diye sert bir şekilde konuştum. Bekleyin diyip biyere kadar gitti.
"Tamam. Buyrun" diyip geri geldiğinde kapılar yavaşça açıldı.
"Şöyle olun" diyerek merdivenlerden inmeye başladım.
Koşarak havalimanının içine girdim. Etraftaki insanlar ne yaptığıma aldırış edemiyorlardı. Umrumda değildi. Dışarı çıktığımda bir taksi bularak bizim adresi söyledim. Geliyorum Anıl bekle canım...
Bizim evin önüne geldiğimde Anıl'ın arabasının garajdan çıktığını gördüm. Demek ki eve gelmişti.Taksinin parayı almak için beklediğini biliyordum. Geri binip öndeki arabayı takip etmesini istedim. Kısa bir süre sonra bizim kulübe gelmiştik."Hoşgeldiniz Alev hanım " korumalara başımla selam verip içeri girdim. Anıl'ı aramaya başladığımda biri ile fena halde çarpışarak yere düştüm. Yüzüne baktığımda tanımadığım bir insandı.
"Ben çok özür dilerim" diyip elimi tuttu ve bir hızla kendine çekti.
"Sorun değil" deyip tekrardan etrafa baktım.
Ama hala bulamamıştım onu. Birkez daha etrafa bakıp çıkışa doğru yöneldiğim sırada içeri giren kızların söylediği şey ile orada ölmek istedim diyebilirim."Anıl Aşık bey aradı kafa dağıtmak için burada buluşacaktık. Artık sonu nereye gider bilemiyorum " diyip kahkaha attılar. Kafa dağıtmak için o kızla burada buluşacaklardı. Onun için gelmişti buraya.
Ağlayarak oradan çıktım. Bana nasıl yapardı ya nasıl.Bir süre sonra geldiğim yerin sahil olduğunu farkettim. Bir banka oturup delicesine ağlamaya başladım. O sırada yanıma oturan biri oldu ve bana peçete uzattı. Kafamı kaldırıp ona baktığımda ne tepki vereceğimi bilememiştim...
SELLLLAAAMM PRENSESLER VE PRENSLER 💙 BENCE ÇOK GÜZEL YERDE BİTİRDİM ZUHAHAH 😈
OKUMA SAYILARI, OYLAR VE YORUMLAR AZALIYO BEĞENMIYO MUSUNUZ ARTIK YOKSAA 🙁
YENİ BÖLÜM EN KISA ZAMANDA GELİYOOOOOOOR😋
KÖTÜ ELEŞTİRİ YAPANLAR UMRUMDA DEĞİLSİNİZ ARTIKKKK.
INSTAGRAM HESABINI SORANLAR VAR erkekokuluoffical1 RESMİ SAYFADIR YENI AÇILMIŞTIR ANCAK BEN FAZLA AKTIF OLAMAYACAĞIM ARKADASIM BAKACAK
SEVİYÖRÜM SİZİİİİ 💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek Okulu
Teen FictionErkek okuluna düşmüş bir kız Dünya. İlk başlarda okuldan nefret etsede Sevdiği adamı bulunca okul daha güzel geliyor gözüne. Emir... hiçbirşey düşünmeyen umursamaz bir genç adam.Taki okulu erkek okulu olana kadar...