16. Bölüm

69.2K 2.8K 761
                                    

ARKADAŞLAR ŞU RESMI HERKES YANLIS ANLAMIŞ ONLAR EMIR VE DÜNYA DEĞİL DİYORLAR.
YA TABIKI DE DEGILLER ORAYA YAZMISIM SADECE OTURMA SEKILLERI ÖYLE LUTFEN ŞUNU ANLAYIN ARTIK BANA MESAJ ATIP DURMAYIN DEGILLER DIYE IKISINI O SEKILDE NASIL BULAYIM ALLAH AŞKINA.

"Beş dakikaya hazır ol. " dedi Emir ve telefonu yüzüme kapattı. Off bir kerede düzgün konuşsak o yüzüme kapatmasa ben ona kızmasam. Ne güzel olurdu... Üşendiğimden dolayı öylece koltukta oturdum. Banane! Bana Emir veremez.
Dur bi dk.

Emir bana emir verdi. Hahah

' dikkat et Emir sana başka birşey vermesin' dedi iç sesim. Tövbe çok tövbe

Kapı çaldı ama ben üşengeçliğimden yavaş adımlarla kapıyı açtım.

"Giymemişsin" dedi üstümü süzerek

"Evet" dedim omuz silkerek. Alayla güldü. Gamzelerine qurban...

"Neden?" diye sordu şaşkınca.'sanane be slk' diyemedim tabikide

"Üşendim. Zaten giymiyicektim" dedim göz devirerek. Ani bir hareketle beni omzuna aldı. Ben ayaklarımla tepinsemde bir fayda etmedi. Of Emir Off

"Yaa.... Emir.... İndiir. İmdaat" diye bağırdım Emirin sırtına vurarak. Ne fayda... Arabaya bindirerek gaza kökledi.

"Ya durdur arabayı. Yoksa direksiyona atlarım ve kaza yaparız" diye onu tehdit ettim.

"Kes" dedi sadece. Ürktüm. O yüzden sustum. O sırada arkamızdan bir araba bize ateş etmeye başladı. Emir önce afalladı. Arabayı sağa sola sürmeye başladı. Sonradan konturolü eline aldı. Ama arkadakiler hala ateş etmeye devam ediyordu

"Emir korkuyorum" diye bağırdım.

"Korkma güzelim. Sadece sıkı tutun. 3 e kadar sayıcam ve gaza basıcam. Sadece tutun" dedi bana bakmayarak. Ateşlerden bir tanesi aynayı kırmıştı.

"1.... 2.....3 " dedi Emir ve gaza bastı. Arabada en az bizim kadar hızlıydı.

"Emir" diyebildim sadece.

"Basını ey" diye bağırdı. Bende hemen basımı eğdim. Kurşun üstümden geçerek arabanın ön kısmını parçaladı.

"Emir. Kurtulalım" dedim sadece.

"Yer değiştiricez. Sen arabayı son sürat sürüceksin. Bende onlara ateş edicem" dedi.

"Çok hızlıyız olmaz" diye bağırdım

"Olur" dedi sadece

"1...2...3" dedi ve yer değiştirdik. Araba yavaşlamıştı. Ben gaza köklenip orman yolunda sürmeye başladım. Çok hızlıydık.

"Durdur" dedi Emir. Biraz uzaklaşmışlardı. Bende hemen dur durdum ve arabadan indik. İndiğimiz gibi araba patladı. Ormana doğru koşmaya başladık. Adamlar arkamızdan geliyordu.

"Kosss" diye bağırdı Emir. Sadece koşuyorduk.

™™™™™™™™™™™™™™™™™™™™™™™™™™™

Yaklaşık bir saattir koşuyorduk ve ben çok yorulmuştum.

"Emir....yeter" dedim nefes nefese. Ağaçların oraya oturduk. Emir oturdu ben ise onun bacaklarına yattım (multimedyada)

"Kimdi onlar" diye sordum. Ama cevap vermedi.

"Emir. Bana cevap vermek zorundasın. Ölebilirdik" dedim korkuyla. Hala çok korkuyordum

"Ben yanındayken korkma" dedi bana. Elleriyle saçlarımı okşarken.

"Ama sendende korkuyorum" dedim. Evet doğruydu. Ondan hala korkuyordum.

"Neden" diye sordu. Ona doğruyu söyliyicektim

"Nerdeyse 1 buçuk ay önce beni kaçırdın. Yetmedi işgence ettin. Kolumu sıktın. Öldürmekle tehdit ettin. Sence nasıl korkmıyım" diye sordum. Gözlerimden yaş geldi. Emir yaşları silerek konuşmaya başladı

"Bak güzelim benden artık korkma. Evet haklısın sana çok kötü şeyler yaptım. Yada size. Ama intikam hırsı vardı gözümde. Ama artık yok. Dediğim gibi benden korkma. Sana zarar vermiyicem. Verememde zaten. Asıl sana zarar verenlere zarar vermek istiyorum. Senin için endişeleniyorum. Koskoca Emir Karaca bir kız için endişeleniyor. " dedi. Onunda gözleri dolmuştu.

"Koskoca Emir Karaca duygusallaştı" dedim alayla. Kahkaha attı. Emir güldü. Gerçekten bu sefer içten güldü. O içine hapsolduğum gamzeleri en güzel şekilde belirginleşti. O gamzeler sanki o yüz için yaratılmıştı.

"Beni neden bu kadar çok önemsiyorsun" diye sordum. Hep merak etmiştim

"Çünkü seni..." lafını bitirmeden ateş sesi geldi. İçimde bir acı oluştu. Tam sol yanımda. Çok acıyordu.

"Dünya iyi misin" diye bağırdı Emir. Anladım. Vurulmuştun. Hemde tam kalbimin oradan

"Dünya. Ben seni ne için önemsiyorum biliyor musun" dedi. Artık gücüm kalmamıştı.

"Duuur.. Ölme. Ölemezsin" diye bağırdı

"DÜNYA SENİ ÇOOOK SEVİYORUM...BENİ SENSİZ BIRAKMA..." dedi Emir. Yavaş yavaş gözlerim kapanıyordu...

"B...bende seni seviyorum Emir... Hemde deliler gibi" diye bildim sadece.

Zaten sonrada gözlerim kapandı ve karanlığa adımı attım...

Bu bölümü bir okuyucum için özellikle uzun yazmaya çalıştım. İnşallah uzun olmuştur.

Oy ve yorumları unutmayın... Sevgilerle

Erkek OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin