Multimedyada Dünya...
"...bu okulu özel kılan tek şey sensin..."
Emir'in söylediği kisımı müzikli dinlerseniz söyleyenler daha anlamlı olur...
Dünya'dan
" Ee akşamki partiye geliyor musunuz?" diye sordu Alev yanımıza gelirken. Şuan Eymenin kafesinde oturuyoruz. Ya neden biz burdayızki? Kızların gözü bizimkilerde.
"Ne partisi?" diye sordu Bade.
"Ya Eymen ve Emirin burada olduklarını duyan kızlar hoşgeldiniz partisi vericekmiş. Tabi herkesin partneri olucak. Bazı kızlardan duydum Eymen ve Emire partnerlik teklif edicekmiş. Özelliklede Eymene. Evli olduğunu pek bilmiyorlar ya" dedi Alev. Ben okızla bir koyarım buradan partiye kadar uçarlar. Ne demek partner olmasını istiyicez. Evli barkli adam ya...
"Off. Neden bilmiyorlar yaa. Eymen gelmesemiydik ya. Ben bu kızları yolarım. Zaten daha deminki kız sana baktı. Kafasını kıvılcım çıkana kadar duvara sürtmediğime dua etsin. Sürtük" dedi Bade. Eymen Badenin belini tuttu.
"Bilmiyolarsa bildiririz Güzelim" dedi Eymen ve Badenin yanağından öptü. Bizde Emirle böyle olsak nolurdu??
VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV
"Eğleniyormuyuz gençler" dedi sunucu
"Eveeeeet" diye hep bir ağızdan bağırdık. .
"Ee o zaman bu partiyi özel kılan iki kişiyi davet ediyorum. Eymen Karaca ve Emir Karacaaaa" diyerek Emir ve Eymene baktı. Badeyle birbirimize baktık. Eltiyiz sonuçta....
"Ee Merhaba" diyerek söze girdi Eymen
"Öncelikle Karaca Oteli tercih ettiğiniz için teşekkür ederim" dedi.
"Bu otelin sahibi siz olursanız koşarak gelirim" dedi bir sarışın Sürtük!
"Arda beni omzuna alır mısın?" diye sordu Bade. Arda tamam dedi Bade yi omzuna aldı.
"Bana bak Sürtük. Bakalım buraya gelebilmen hatta koşabilmen için bacak bırakıcakmıyım ben acaba?" dedi Bade. Demek bu yüzden Ardanın omzuna çıktı.
"Sen kim oluryorsun be?! Biz Eymen Foreverleriyiz" dedi ve Eymene öpücük attı kız
"Ben kim miyim?? Ben Eymenin karı..." diyemeden Eymen sözünü kesti.
"O kızda Benim Foreverim. Herşeyim. Siz bana hasta olabilirsiniz ama ben sadece ona hastayım. " dedi Eymen. Ardından devam etti
"Seni Seviyorum Karıcım" dedi 'karıcımı' bastırarak
"Bendeee" diye bağırdı Bade. Eymen sahneden inerek Badenin yanina geldi ve sarıldı.
"Ee arkadaşlar size birkaç birşey söylemek istiyorum" dedi Emir
"Dünya buraya gelir misin?" diye sordu Emir. Hemen çıktım sahneye.
"Sana birkaç birşey söylemek istiyorum." dedi ve djye birşeyler söyledikten sonra müzik çaldı. Bu Dumanın Senden Daha Güzel şarkısıydı.Emir konuşmaya başladı...
" Ben aşkın ilk heyecanını , sevginin kalıcılığını , güvenin değerini ,kalp ritimlerinin önemini , ellerinin içindeki ellerimin terlemesi , bir ismin önemiyle yüzümde oluşan o gülümsemesini seninle öğrendim... Sadece seninle.
Yağmuru sadece seviyordum. Taki o saçlarından damlayan küçük su damlacıklarını gördüğümde elimi tutuyor olduğun ana kadar. O andan sonra yağmura hasret kaldım...
Susuyorsun derdin sürekli. Oysaki ben konuşmayı seven biriyim. Senin yanında geçersiz bir özellik bu. Çünkü oturup seni izlemek daha güzel.
Yüzünün her bir kıvrımını mimiğini konuşurken gözlerini kaçırmanı gülünce yere bakıp kafanı kaldırdığında gülmemeye çalıştığını kafamda bir bir türlü eleştiriyorum. Çok kızarsın bana. Bağırırsın çağırırsın. Bu durumu insan en çok sevdiğine kızar diyerek açığa kavuşturalım. Ne kadar göz göze geldiğimizde gözlerini kaçırsanda kaçıramıyorsun o güzel güluşunu. Ben bunu seviyorum. Senden önce sevmediğim ne varsa senden sonra hepsini sevmeye başladım.
Ben senin kötü huyunu bile sevdim. Umursamamazlığını sevdim. Kızmanı bile sevdim. Bana yaşattığın her duyguyu sevdim.Yokluğundan daha güzel çünkü hepsi... Eğer birgün çekip gidersem kalbim sana emanet. Sadece Sana.
İlk Aşkım
İlk Heyecanım
İlk Kıyamadığım... Seni Seviyorum Dünya Karaca... " dedi. Arada bir gözlerinden yas geldi. Bende ağladım. Dudaklarına yapıştım.
Ayrıldım ve konuştum ;"Emir!! Beni çok üzdün. Tamam. Bunu herkes biliyor ama ben senden bana ne yapsanda vazgeçemiyorum senden. Öyle bi bağlandımki kopamıyorum. Belki bana gurursuz diyeceksiniz , nefret edeceksiniz belki. Ama bunlar umrumda değil. Seni Seviyorum Emir " dedim ve dudaklarına yapıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek Okulu
Teen FictionErkek okuluna düşmüş bir kız Dünya. İlk başlarda okuldan nefret etsede Sevdiği adamı bulunca okul daha güzel geliyor gözüne. Emir... hiçbirşey düşünmeyen umursamaz bir genç adam.Taki okulu erkek okulu olana kadar...