Bölüm 46

26.2K 1.1K 156
                                    

Multimedya yı bir okuyucum yapmış. Çok teşekkür ederim. Bu tür şeyler yapanlarınkini seve seve kabul ediyorum...

Dünya'dan

"Nee?? Olllleeey" diye bağırdı Gece. Sanki çok özel birşey. Alt tarafı bizimkilerle Bodruma gidicez abartmayalım.

"Ya Dünya sevinsene kızım. Bodrum diyorum Bodrum. Ne kadar taş vardır şimdi orda" dedi Zeynep ve dans etmeye başladı. Emirde gelicek nasıl sevinebilirimki?? Tamam gelsin ama tek sorun bu değil. Otel Emirin. Evet 5 yıldızlı Karaca Otel. Hah. Ne olmuş yani.

"Ay çok sevindim" dedim sahte bir gülümsemeyle. Zaten alışmıştım. Sahte gülücükler atmaya. Mutluluğa alarjisi olan bir kız nasıl içten gülebirki??

"Ne zaman yola çıkıyoruz?" dedi Azra

"Hemen yarın" dedi Emir.

"Off. Biz nasıl hazırlanıcazki?" diye sordu Alev

"Eşyalarını alıp bavula koyucan. Bu kadar basit" dedi Anıl

"Hadi canım. Şakacı seni" dedi Alev Anılın omzuna vurarak...

"O zaman herkes eve" dedi Emir. Tabi eşyalarımın onda olduğunu biliyor. Pis fırsatçı.

"E ozaman ben Selinlere geçiyorum. Yarın bizim evin önünde görüşelim" dedim.

"Tamam" dedi herkes. Arabadaki yerimi alarak yola çıktık.

"Hadi be Dünya yaa" diye bağırdı Emir. Bavulumu kapatamiyorum ne yapıyım??

"Ya bavulumu kapatamıyorum" dedim bağırarak

"Off Off" dedi söylenerek ve odamıza geldi. Tabi artık onun odasıydı.

"Şimdi bavulun üstüne oturucam sende kucağıma otur. Ne kadar çok ağırlık olursa o kadar ço..."

"Hayır senin kucağına oturmam" diye bağırdım sözünü keserek.

"Sen bilirsin" dedi ve bavulun üstüne oturdu. Düşündümde haklıydı!! Ani bir şekilde kucağına oturdum. Dengesini kaybedemeyip düştü. Şimdi size durumumuzu açıklıyım...

Emirin ayakları bavulun üstünde. Sırtı yerde. Onun üstünde ben. Karnım karnına değecek şekilde. Yani yüz yüze. Beni koala gibi sarmış belimden. Ve şuan çok yakınız. Aklıma Emirle yaptığımız sek... Tövbe çok tövbe. Sinsice sırıttı

"Seks yaparkende böyleydik. Tabi yatakta" dedi. Kızarmıştım yani

"Yaa Emiiir" dedim 'i' yi uzatarak. Beni çok çabuk utandırabiliyordu.

"Tamam tamam. Neyse yaa kalk üstümden" dedi.

"Beni ağaca sarılmış koala gibi sarmalamayı bırakırsan kalkıcam" dedim sinirle

"Aman be" dedi ve üstünden fırlattı. Bildiğin uçtum yani.

"Oha be öküz" diye bağırdım. O çoktan bavulumu almış aşağı inmişti bile.

Δ•°Δ•°Δ•°Δ•°Δ•°Δ•°Δ•°Δ•°Δ•°Δ•°Δ•°Δ•°Δ•°Δ•°Δ•°Δ•°

"Ohaa" dedi Başak. Gerçektende 'Oha'. Abi bildiğin gökdelen yani. Valaa 200 katlı kesin. O kadar yani. Otel krem rengi. Camları renk renk. Tam girişte ise Karaca Otel yazıyor altın harflerle.

"Hadi girelim" dedi Emir. İçeri girdiğimizde kızların o her yeri görünen bikiniyle Emire baktıklarını gördüm. Kıskandımmı?? Evet. Sonuçta o benim hala Kocam.

"Hoşgeldiniz Emir Bey. Hoşgeldiniz Eymen Bey" dedi danışmadaki kız.

"Hoşbulduk Ceyda. Bize oda ayarla" dedi Eymen

"Kral dairesi olsun" diye ekledi Emir.

"Size 8 tane kral dairesi ayarladım. " dedi kız.

"O zaman odalarda kalanları söyleyelim" dedi Eymen

"Eymen Bade ve Egehan. 808 numara" diyerek anahtarı verdi.

"Ben Dünya ve Selin 809"

"Gece Berk. 795"

"Zeynep Talha 798"

"Başak Deniz.812"

"Alev Anıl 836"

"Azra Arda 813"

"Tamamdır" dedi Herkes

"Ya ben Talhayla kal...."

"Malesef Zeynep" diye sözünü kesti Emir Zeynebin.

"Asansöre binerek odalarımıza cıktik. Eymenler Azralar Anıllar Denizler ve biz aynı kattayız. Zeynep Gece ise ayni katta ama alt katta.

"Oha" dedim odamıza. Kral dairesinden de büyük.

"Beğendi mi?" diye sordu Emir

"Eveet" diyerek sarıldım boynuna. 1 seferlik unuttum ona kızgınlığımı.

"Ee ben o zaman eşyalarimızı yerleştiriyim" dedim

"Tabi. Bende Selinle aşağı inerim. Sende gelirsin. Havuzun orda buluşuruz" dedi ve Selini alarak aşağıya indi.

Emir'den

Selinide alarak aşağıya indim. Bir tane kız geldi yanıma

"Ayy ne şeker bu kız" dedi. Çakma sarıydı. Dudakları silikondu belli. Cildi boyadan gözükmüyordu yani.

"Evet öyledir. Aynı annesi gibi" dedim. Dünyadan bahsediyordum. Annesi diyince aklıma İdil geldi. Amaan.

"Annesi var demek ki" dedi.

"Yok ben tek başıma yaptım. Benden çıkti o bebek." dedim alayla

"Neyse. " diyip gitti. Sonuçta annesi var dedim git yani.

"Siz Emir Karacamısınız?" diye sordu bir kız.

"Evet" dedim sadece

"Ay bu otel sizin di dimi. Yani Eymeninde" dedi kız

"Evet ne oldu?" dedim

"Yaa senden ve Eymen beyden imza alabilirmiyiiiim" diye sordu

"Neden" dedim

"Ya herkez sizin gibi yakışıklı bir mimarı konuşuyor. " dedi

"Ben imza falan veremem. Eymeninde vereceğini sanmıyorum. Biliyorsunuz ikimizde evliyiz" dedim

"Maalesef biliyorum" dedi kız.

"Şimdi lütfen gider misin? Hatta git. Karım gelicekte" dedim. Kız üzülerekte olsa gitti. Sonra Dünya geldi yanıma. Fosforlu sarı bikinisi zaten her yerini gösteriyordu. Üstüne birde rengi. Bütün erkeklerin ağzının suyunu akıttı. .

"Bu kıyafet ne Dunya??" diye sordum. Üstüne bakarak

"Bikini" dedi.

"Hadi canım şakacı seni. Git değiştir kiyafetini" dedim

"Neden yaa?" diye sordu üzülerek

"O kadar güzelsin ki herkes sana bakıyor. Simdi bunlar seni benden almayada kalkarlar. Yaşayamam sensiz" dedim.

"Ölümden sonra bile hayat varken neden benden sonra olmasın?" diye sordu alayla. Yanına daha çok yaklaştım.

"Çünkü benim hayatım sensin" dedim ne boynuna nefesimi üfledim...

Bence çok uzun bir bölüm oldu. Yani yazdığım en uzun bölüm.

Oy ve yorumları unutmayın lütfen.

Emeğe saygı.

esralove633

Erkek OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin