52. Bölüm

20.4K 998 162
                                    

Önemli bir duyuru yapmak istiyorum... 49. Bölümmüydü neydi orda Dünya ve Emirin 1 sene ayrı kaldıkları yazıyor o yanlış yazılmıştır bunlar 11 sene ayrı kaldılar. Selin Karacayada açıklık getiriyim evet o Selin Emirin kızı ve 16 yaşında. Dünya ve Emir ise 22 yasında....
Hikayemi okuyan herkesi seviyorum <33

***

Emir'den

Talhanın baktığı yere kafamı çevirdiğimde gördüğüm kişi karşısında kısa süreli şok geçirdim. Dünya.. karım!! Onun burada ne işi vardı? Bişeymi olmuştu? Peki ya yanındaki kişi kim? Ahh çıldırıcam!! Onu kaybetmiştim!! Başkasının olmuştu. Benim Dünyam başkasınındı artık!!

"Abi gidelim" Talhanın sesiyle ayağa kalktım. Gitmiyicektim. Onunla yüzleşicektim.

"Abi yapma!! " Talha bağırıyordu ama umrumda değildi. Dünyayı bulmuşken tekrar kaybedemezdim.
D

ünyanın odasına girerek karşısına çıktım. O yüzüne hasret kaldığım kadınımı görmüştüm sonunda. Ne kadar özlemiştim onu. Güzelliğini!!!

"E.. Emir!!" çok şaşırmıştı. Haklıydıda!! 11 sene ayrı kalmıştık.

"Dünyam" diyerek sarılacaktım ama izin vermedi. Yapma be Dünyam. Beni senden birkez daha ayırma!!!

Dünya'dan

O gelmişti..! Gözlerinin yeşiline hasret kaldığım adam şimdi karşımdaydı ama ben tepki veremiyordum. Bana doğru gelerek sarılmak istedi ama izin vermedim. Veremezdim!!

"Senin burada ne işin var?" sorduğu soruyla kahkahamı tutamadım.

"Bu soruyu benim sana sormam lazım bence" dediğimde suratı düşmüştü. Olamaz Emir yapma bunu bana!! Üzülme nolur!!

"Dünya ben..." konuşmasını bölerek konuştum.

"Sen ne Emir ne?? Neredeydin bu zamana kadar? 11 sene be 11!! Tam 11 sene seni bekledim. Kayboldun!! Hergün pencerenin kenarında dönmeni bekledim. Dönmedin!! Sana mektuplar yazmaya başladım. Sokak sokak resmini astım caddelere sokaklara... Yetmedi anons yaptım lan!! Her gün belki gelirsin diye sofraya iki tabak koyuyodum ben be! Ama dönmedin ve ben bütün yemekleri döktüm!! Sonra birgün senin ölduğunu söyledi Gece!! İnanmadım. O beni bırakmazdı dedim! Sonra başkasının cesedini koydular önüme! Bakamadım!! Keşke baksaydımda sen olmadigını görseydim!! Neyse... Sonra sahte bir tabut cenaze vs.!! Dünyam başıma yıkılmıştı o an!! Üstüne toprak atıyorlardı. Yapmayın dedim! O bensiz uyuyamaz dedim! Dinlemediler... Zaman geçti ve ben intihar etmek istedim. O zamanda neler çektiğimi biliyomusun sen? Sonra bunlar beni aldılar ve bi hastaneye götürdüler! Deliler hastahanesi! Ama ben deli değildim. Tek suçum senin ölmediğini söylemekti! 11 sene önce öldüm aslında ben! Kaçkere kaçtım! Kaçkere intar etmek istedim. Ama birkez bile Emir öldü demedim. Seni bulmanın umuduyla yaşadım. Emir!! Ölmediğin halde neden gelmedin!? Gülüşünü gözlerinin rengini herşeyini her hücrene neden maruz bıraktın beni neden?" gözyaşlarıma engel olamamıştım artık. Haykıra haykıra ağlamak istiyordum ama olmuyordu!! İçime atmakla yetiniyodum sadece...

"Ben nerdemiydim bu zamana kadar? Çokmu merak ediyorsun söyliyim!! 11 sene önce sırf seni kurtarmak için kendimi feda ettim ben. Seni sevdiğimden. Meteden kurtarmak için. O şerefsiz sana göz dikmişti tanıştığınız ilk günden beri!! Sonra beni öldürmek istedi ama ben kaçtım. Ölmüş numarası yapıp kurtuldum ondan! Sonra seni aradım. Ama bulamadım! Bende isterdim o iki tabak yemeği beraber yiyelim ama sen izin vermedin Dünya! Sözümü dinlemedin... Meteden uzak dur dedim. Ama sen şımarıklığa verip siklemedin bile beni. Koy göte gitsin hesabı. Eğer beni dinleyip en baştan Meteden uzak dursaydın şuan bu durumda değilde beraber mutlu bir hayat kurucaktık!!" sözünü bitirdiğinde birkez daha kendimden nefret ettim ben!! Evet doğruydu onu takmamïştım ben. Ama Metenin bu kadar kötü olacağını tahmin etmemiştim!

"Bu durumda olmamızı sen seçtin Dünya!! Şimdi her zamanki gibi gene beni sikleme ve Metene git" dedikten sonra hastane odasından çıktı!! Hayır Emir gitme!!

"Emir gitme Emir nolur gitme... Emir dur seni bulmuşken kaybedemem" diyip arkasından koşmaya başladım. Arabaya binmişti!! Ben ise sadece arkasından bakakalmıştım!!
Gene yanlız
Gene kötü
Gene terkedilmiş
Gene acınası bir durumla hayatıma merhaba...

Ulan yazarken gözümden yaş geldi behh jsjjsj
Neyse canım okurlar yorum yaptığınız için çok teşeke :)

Erkek OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin