*MEDYA:DÜNYA VE SELİN*
DÜNYA'DAN
Gözlerimi açtığımda müthiş bir kokunun odaya dolduğunu farkettim. Yeni uyandığım için henüz ne kokusu çıkaramamıştım ama;sanırım yemek kokusu...
Yavaşça yataktan kalktım. Pijamalarıma baktığım da annemin küçükken bana aldığı Sünger Bob'lu pijamalarımı gördüm.Sünger Bob'u çok severdim ve annem hep Sünger Bob'lu pijama alırdı. Daha huzurlu uyuduğuma inanırdım.
Banyoya doğru girdim. Dişlerimi oynaya oynaya fırçaladım. Seviyordum bu hallerimi. Banyodan çıkıp üstüme günlük bi kıyafet giydim. Emir ve Selin'in aşağıda oldugunu anladım çünkü yanımda yoktular.Merdivenlerden aşağı inip bağırmaya başladım.
"Emiiiiirr" sesim ne kadar ince çıkmıştı yahuu.
"Burdayız aşkımmmmm" Emir'in sesi mutfaktan geliyordu. Salondan geçip mutfağa girdiğimde Selin ve Emir'imin kahvaltı hazırladığını gördüm. Muthiş bir şekilde ekmek kızartması kokuyordu. En sevdiğim.
"Seliin'immmm" kızımın kokusunu içime çekerek öptüm. Hala bebek gibi kokuyordu.
"Annişş" boynumu sardı minicik elleriyle.Huzuru buldum sonunda. Hepimiz sağlıklı bir şekilde yeniden bir aradayız ve bu inanılmaz güzel bir duygu.
"Kıskandım" kocamın dudağını büzerek konuşmasına baktık bi süre.
"Yaa babaaa tamam sen de gell" Selin'imin babasını da yanına almasıyla ekip tamamlanmış oldu.
"Nasıl da güzeller bitanelerim" Emir ikimizi de optu yanagımızdan.
"hadi hadi yemekler soğuyacak annişşş" Selin'in koşarak masaya oturmasını izledikten sonra bizde yerimizi aldık.
"Annee herşeyi babam yaptı. Dedi ki annen şimdi zehirler bizi ölmek için fazla yakışıklıyım" Selin'in gülerek konuşmasından sonra Emir'e döndüm.
"Demekk öyleeee" tek kaşımı kaldırarak konuşunca daha sinirli olduğumu düşünüyorum şahsen.Değilsem de çaktırmayın.
"Açıklayabilirim" dedi utangaç bir tavırla
"açıkla" Selin'in gülmesine biraz güldüm ama belli etmedim.
"Sarhoştum hatırlamıyorum" dedi hafif gülerek.
"Yaaaaaa" dedim zeytin çekirdeğini atarken.
"Baba bi şey sorabilir miyim ? " kavga mızı Selin'in sorusu bozdu.
"İdil kim?" şok yaratan bu soruyla karşı karşıyaydık. Nerden aklına gelmişti şimdi bu.
"Hıc kimse bebeğim " Emir çatık kaşlarla yüzüme bakıyordu.
"Ama resmini cebin de buldum. Arkasın da İdil yazıyodu"
"Hiç kimse bebeğim boşver sen " Emir'in ortamı yumuşatma çabasını farketmiştim.
Zamanı değildi şimdi. Annen diyemezdik. Daha çok küçüktü.Onu kaybedemezdim."Peki babacım" Selin'in uslu uslu yemek yemesiyle bizde başladık
●●●
Öğlen olmuştu sonunda. Kahvaltimizi düzgün bir şekilde yaptıktan sonra alışverişe çıkmaya karar verdik.
"Sevgilim hadi amaaa.Bak çocuk da sıkıldı artık.Aynı kıyafeti beş kez farklı rengin de deniyorsun. Biz de insanız ama bebeğim hadi yaaa " Sitemkâr şekilde konuşan kocama baktım kıyafeti koyduktan sonra.
"Yaa Emir sussana sen ne anlarsın" tekrardan kabine girdim ve tekrar aynı elbiseyi denedim.
"Dünyaaaaa" bağır Emir Bey bağır daha çok bağırttıracagım seniiii
"Tamam yaaa geldimmm" kabinden çıkarak benimkilerin yanına geldim.
"Almıyorum" dedim tripli bir şekilde.
"Uğraştıracağım" diyosun yanii dedi hafif gülerek
"Uğraşırsan" dedim aynı tavırla.
Selinime göz kırparak mağazadan çıktım.SELLLLLAAAAAMMMM. BEN GELDİM NABERSİNİZ. UPPUZUN BİR ARADAN SONRA TEKRAR YAZMAK SÜPER BİR DUYGU. ARKADAŞLAR KİSİLER SOSYAL MEDYA HESAPLARIMI SORANLAR VAR BEN ŞAHSİ HESABIMI ŞUANLIK VERMEK İSTEMİYORUM NEDENİNİ SORANLARA ÖZELDEN YAZARIM. EĞER ÇOK İSTİYOSANIZ ORADAN KONUŞMAK İNSTAGRAMDAN BİR HESAP AÇIP ORDAN GRUP KURABİLİRİM. HEPINİZİ SEVIYORUM.
VEEEE SİİZ KITABIMI ELEŞTİRENLER:ELEŞTİRMEYE DEVAM EDİN SİZ ELEŞTİRDİKÇE BEN DAHA ÇOK ZEVK ALIYORUM VE ŞUNU SÖYLEYEYIM SİZİ TAK-MI-YO-RUM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek Okulu
Teen FictionErkek okuluna düşmüş bir kız Dünya. İlk başlarda okuldan nefret etsede Sevdiği adamı bulunca okul daha güzel geliyor gözüne. Emir... hiçbirşey düşünmeyen umursamaz bir genç adam.Taki okulu erkek okulu olana kadar...