Bölüm 55

22K 885 56
                                    

Emir'den

Sonunda olmuştu be. Kavuşmuştum Dünyama!! Karımdı o benim artık. Bana aitti.

"Babaaa" Selinin koşarak bana sarılması içimde anlam veremediğim duygular hissettirmişti.

"Annem çok güzel kahvaltı hazırladı baba hadi hemen gel" yüzüme ufak bir öpücük bıraktıktan sonra koşarak aşağı indi. Bende sadece altıma eşofman giyerek aşağı indim. Dünya mutfakta kahvaltı hazırlıyordu. Selin ise Dünyanın hazırladıklarını masaya koyuyordu.

"Emiiir " Dünyanın beni görüpte sarılması bir oldu. Ne oluyo bugün ya herkes sevgi pıtırcıkları dağıtıyor.

"Aşkım" diyerek bende ona sarıldım. Karımın o çilek ( hep vanilyamı olcak puhahah -yazarınız) kokusunu içime çektım

" ya ama ben nolucam?" Selinin asık suratını görünce Dünyadan ayrılarak Seline sarıldım...

"Benim yanımda hiçbirinizin suratının asıldığını görmeyeceğim!"

Dünya'dan

Emiri işe gönderdikten sonra kızımla birlikte masayı topladık. Selinin okul vakti geldiğinde ise hazırlamaya başlamıştım onu.

"Kızıııım hadi ama annecim okula geç kalıcaksın" Selinin yukardan koşarak gelmesiyle elinden tutup dışarı çıktık.

"Şükrü Amcacım bugün ben götürücem kızımı" diyerek Selinide alarak arabaya bindim.

***

Selinin okuluna geldiğimizde arabadan inerek sınıfa çıktık. O sırada Egehanda geliyordu.

"Yengeciim" koşarak sarıldı bana.

"Kuzum naber?"

"İyi yenge işte. Emir Amcam nasıl" diyerek ayrıldı boynumdan.

"İyi oda. Annen nasıl ?" diye sorduğumda Egehan musmutlu oldu. Kardeşini şimdiden sevmişti belli.

"İyi oda. Neyse ben geç kalmıyım sınıfıma görüşürüz" diyerek içeri girdi Egehan bende Selini öperek sınıfa bırakıp okuldan çıktım.

+++

Karaca şirketine geldiğimde içeri girdiğimde herkes başıyla selam veriyordu. Danışmaya girdiğimde danışmadaki kızın eteği gözüme batmıştı.

"O etek ne ?" dedim en sert halimle.

"Ne varmış eteğimde " dedi küstah.

"Birincisi benimle düzgün konuş ikincisi bana dünya hanım diyiceksin üçüncüsü o eteğin boyu daha uzun olucak yoksa kovulursun" dedim ve asansöre binerek Emirin odasına çıktım.

"Aşkıım " diyerek girdim içeri fakat toplantı vardı.

"Kusura bakmayın" diyerek çıkıcaktımki Emir durdurdu.

"Dur aşkım" dedi ve kalktı.

"Ama aşkım toplantı var" dedim bende

"Senden önemli değilya. Toplantı bitmiştir çıkın" dedi Emir. İşte benim kocam!!

"Ya Emir ben balayına gitmek istiyorum" dedim dudağımı büzerek.

"Tabi. Nereye gitmek istersin?" diye sordu Emir.

"Bodrum. Sizin otele" dedim piç bir şekilde gülerek.

"Hadi hazırlan yarın gidiyoruz"

Miribi jsjjsj uzun bir aradan sonra ben geldim. Kusura bakmayın bölüm geç geldi ama artık bu kadar uzun sürmicek sjdnskxn

Erkek OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin