Multimedya da Damla bölüm oyuncusudur...
Not; arkadaşlar kız İtalyan olduğu için Türkçe İngilizce karışık konuşucak. Ben nasıl yazdıysam öyle okuyun lütfen...
Damladan
Uçağa binmek üzereyken tekrar anneme baktım. Hala ağlıyordu. Ne var sanki??? Alt tarafı Türkiye İstanbula gidiyorum. Hem keyfim için gitmiyordu ki!! Ablam için. Ailem için...
Evet Ailem... 5 sene önce ablamı ve babamı alan kazada yok olan ailem... Babam yoktu. Ablamın ise İstanbulda olduğunu öğrendim. Onu bulucaktım...
"Yapma mum... Ablam icin gidiyorum. Onu bulup geçtiricem" dedim Türkçe konuşmaya çalişarak...
"Ama kizim senin için endişeleniyor ben" dedi annem benim gibi Türkçe konuşmaya çalişarak...
"Goodbye" dedim.
"La sua molto molto adenti ( kendine çok çok dikkat et ) " dedi annem İtalyanca...
"Ok" dedim sadece. Uçağa binerek ablama gitmeye başladım...
Dünya'dan
Havaalanına geldiğimde koşarak uçağa yetişmeye çalışıyordum. Emir gelmiştir ve muhtemelen kağıdımı okuyordur. Düşüncelere dalmış boğuluyorken bir kıza çarptığımı anladım... Kıza baktığımda turuncu saçlı bir kız olduğunu gördüm...
"Pardon" dedim sadece.
"Onemli degil" dedi. Zar zor Türkçe konuşuyordu. Yabancıydı belli.
"Bir sorun mu var?" dedi. Nerden anladı ki?? Ama ağlamaktan kan çanağına dönmüş gozlerimden. Bitkin halimden anlamıştır zaten
"Aslında evet" dedim. Neden dedim bilmiyorum ama dertleşmek iyi geldi sanki...
"İstersen anlatabilirsin" dedi.
"Başını..."
"Hiç sorun olmaz" dedi lafımı keserek. Havaalanındaki koltuklardan birine oturdk. Bu kızın sacları kardeşiminkine benziyordu. Aynı renkti. Hatta havuç kafa diye dalga falan geçerdim.
"Şimdi derdini söyle. " dedi kız.
"Ben aslında evliyim. Bir kocam var. Evleneli 1 sene falan oldu. Ama benim yüzümden çocuğumuz olmuyor. Onu öyle seviyorum ki. Çocukları çok sevdiğini biliyorum. Eski sevgilisinden 1 tane dünya tatlısı kızı var. Ona çok düşkün. Ailemde yok. Yani anlıyıcağın evden kaçtım." diye anlattım özetle.
"Onu hala seviyorsun belli. Ondan ayrılarak ona daha çok kötülük yapıyorsun. O bence seni seviyor ve bebeği dert etmiyor pek. Kocan seni bekliyor. Onu yanlız bırakma" dedi. Psikolog gibi konuşmuştu
"Psikolog musun?" diye sordum.
"Evet. İtalyada psikolog okuyorum" dedi. Belli zaten
"Neyse ben gidiyim. Bu arada ben Dünya" dedim elimi uzatarak.
"Bende Damla" dedi ve numarasını verdi
"Dertleşmeye ihtiyacın olursa ara" dedi.
Emir beni bekliyor mudur?? Damla haklı olabilir belki de. Bu yaptığım hataydı. Havaalanından çıkarak evimize Emirime gitmeye karar verdim.
+...+...+...+...+...+...+...+
Eve geldiğimde ne kadar özledigimi fark ettim. Daha 4 saat olmuştu ve ben çok özlemiştim. Anahtarım vardı. Ona süpriz yapıcaktım.
Eve girdiğinde Emir yoktu. Yatak odasına çıkarım bende. Evveeet. Emir sanırım banyoda. Yatak odasına dalmamla Emiri bir kızla ayakta öpüşürken görmem bir oldu. Ne yani aldatmışmıydı beni?? Gideli daha 4 saat olmuştu."E... Emir" dedim sadece.
"Dünya" dedi kızı opmeyi bırakarak.
"Emir daha gideli 4 saat oldu. Ve sen..." dedim. Konuşamıyordum.
"Okulun en sürtüklerinden olan Müge ile..." dedim. Emirin yanına yaklaşarak.
"Bir kadının en kırılgan yeri ne bileği ne boynu nede belidir. Bir kadının en kırılgan yeri gözleridir.
Boş bakan adamlara kırılır. Bakmayan gözlere. Sevmeyen yüreklere.... En çokta aldatanlara ve çekip gidenlere" dedim ve koşarak odadan çıktım. Bavulumu alarak evi terk ettim.Saat 11'de Dünyadan
Saat 11 ve ben hala dışarı dayım. Nereye gidicem şimdi?? Kimsem yok. Arkamdan ayak sesleri geldiğinde bavulumu daha çok sıkarak hızlanmaya başladım. Belimde el ve ensemde nefes hissettim. Ağzımı kapatmıştı. Bağırışlarım boğuk çıkıyordu
"Beni hatırladınmı Güzelim?" dedi.
Evet hatırladım. Beni kaçıran Bulut Büken
"B.. Bulut Büken" dedim sadece
"Aferin benim kızıma. Hadi gidelim" dedi.
Karanlık...
Ah olamaz... Beni bayıltmış olamaz...
Esralove633
Oy ve yorumları eksik etmeyin.
Emir neden böyle birşey yaptı sizce??
Dünya ne yapıcak??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek Okulu
Teen FictionErkek okuluna düşmüş bir kız Dünya. İlk başlarda okuldan nefret etsede Sevdiği adamı bulunca okul daha güzel geliyor gözüne. Emir... hiçbirşey düşünmeyen umursamaz bir genç adam.Taki okulu erkek okulu olana kadar...