MULTIMEDYA DÜZENLENECEKTIR.
Emir'den
"Yok abi hiçbir yerde yok" Ardanın bu sözün sürekli beynimdeydi ve hiç çıkmıyordu. Yok. Dünya yok. Benim yüzümden. Saçma intikam planlarım yüzünden. 2 ay oldu ve Gecede Dünyada yok. Ona aşık falan değilim. Onun babası anneme tecavüz etmiş. Bunun intikamını almam gerek. Filimlerdeki gibi intikam alıcağım kişiye aşık olmam. Ben aşık olmam açıkçası...
"Abi bulduk" dedi Berk. Şirkette oturduğum sandalyemden hemen toparlandım.
"Neredeler" diye sordum
"1 ay önce Fransaya gitmişler. Şimdi iki katlı bir villada oturuyorlar. İstanbulda.Erkekte var evde." dedi Berk. Erkek mi?? Amaan
"Hemen gidiyoruz" dedim ve yola çıktık. Bekle beni Dünya. Ecelin olucam senin...
Dünya'dan
2 ay önce Fransadaydık. Kerem ben ve Gece ile İstanbulda iki katlı bir ev aldık. Yeni okula başladık.
"Kapıı" diye bağırdı Kerem.
"Off" layarak kapıyı açtım. Açmamla şok olmam bir oldu. Emir ve arkadaşları.
"Kim..." diyerek geldi Gece. Emirleri görünce sesi biraz kısıldı sonlara doğru.
"Oo kızlar. Ne o. Beklemiyormuydunuz??" diye sordu Emir. Allahım yardım et...
"Ne istiyorsun??"diye sordum.
"Sizi" dedi ciddi bir tavırla. Sesi korkutucuydu...
"Biz hiç bir yere gelmiyoruz" dedim bağırarak. Kerem de bağırdı
"Onları birakmıyıcam" dedi.
"Sen öyle san" dedi Emir. Beni kucaklayarak dışarı götürdü. Geceyi ise Berk kucakladı. Kerem ise dövdüler. Gece çoktan bayılmıştı. Ben ise sadece bir ses duyup gözlerimi kapadım...
Ecelin olucam Dünya
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek Okulu
Teen FictionErkek okuluna düşmüş bir kız Dünya. İlk başlarda okuldan nefret etsede Sevdiği adamı bulunca okul daha güzel geliyor gözüne. Emir... hiçbirşey düşünmeyen umursamaz bir genç adam.Taki okulu erkek okulu olana kadar...