Bölüm 27

40.1K 1.6K 33
                                    

Emirden

Sabah uyandığımda başımın çok ağrıdığını fark ettim. Belimde ağrıyordu. Yorganı açtiğımda sadece boxrmla olduğumu gördüm. Üstelik yaştı. Etrafa baktığımda otel odasında olduğumu farkettim.
Ne ara geldim ki buraya?? Kim getirdi?? Düşüncelerimı bir kenara atıp üstümü aramaya başladım. Her yere baktım ama yoktu. Banyoya girdiğimde kiyafetlerimin banyoda olduğunu fark ettim. Küvete baktığımda su doluydu. Ve içinde bir kolye vardı. Üstünde ise melek vardı. Kimindi bu?? Telefonumun çalmasıyla koşarak içeri geçtim. Arayan Talhaydı

'Alo'

'Abi Berki bulduk hemen gel'

'Nerdesiniz'

'Beykoz tarafında bir depo'

'Tamam hemen geliyorum.' diyip telefonu kapattım.
Banyodan üstümü alıp giyindim. Melekli kolyeyide cebime sıkıştırdım. Arabam olmadığı için bir taksi tuttum ve depoya doğru yola çıktık

Dünya'dan

"Yok işte yok. " diye ağlıyıcaktım resmen. Annemden geriye kalan tek parca melekli kolyemi bulamıyorum. Acaba oteldemi unuttum. Eğer ordaysa lütfen Emir onu bulmasın.

"Ya ne yapıcam şimdi ben" dedim Başağa.

" valla kuzum onu Emirle öpüşmeden önce düşünücektin. Bence orada düşürdün" dedi Başak. Ona herşeyi anlattım. Tabi Badeyede.

"Off..." diye bir iç çektim. Yukarı çıkıp siyah pantolon beyaz rambo atlet giydim. Üstüne ise kot ceketimi giydim. Saçlarımı dağınık topuz yaptım. Makyajla uğraşmadan hemen aşağı indim. Motoruma binerek dün gittiğimiz otele doğru sürdüm...

1 saat sonra...

Yazardan

Genç adam sonunda bulmuştu kardeşi gibi sevdiği Berki. Yüzü gözü kan içindeydi. Buna onu yapanları biliyordu... Bulut Büken...Sevdiği kızıda o almıştı elinden. Onu bulursa bütün bunların hesabını sorucaktı. Berki hastahaneye götürdükten sonra otel odasına geldi. Danışmaya dün kiminle geldiğini sorucaktı. O kızı bulucaktı...

...

Genç kız motorundan inerek etrafa bakmaya başladı. Ya sevdiği adam buradaysa!! Onu görmesini istemiyordu. Yavaşca gidiyordu genç kız.

Genç adamda öyle. Yolda giderken kolyesi düştü. Yerden aldı yavaşca. Etrafına bakarken bir şeye çarptığını anladı. Çarptığı şeye baktığında sevdiği kız olduğunu anladı. Fazla yakınlardı. Burunları değmek üzereydi.

Genç kız hala şoktaydı. Onu görmek istemezken simdi dipdibe olmaları onu heyecanlandırmıştı. Hala eskisi gibi heyecanlanıyordu onu görünce.
"P...pardon" dedi sakince. 1 adım attı. Hala gözlerinin içine bakıyordu genç adam. 'Bakma bana öyle. Bakarsan daha fazla ölücem' diye düşündü.

"Önemli değil. Senin ne işin var burada" diye sordu genç adam. Hah... Şimdi ne cevap vericekti?? Bataklıktaydı. Çıkamıyordu. Konuştukca daha çok batı yordu

"Arkadaşa bakıp cıkıcam" dedi. Nee?? 'Allah belamı versin' diye düşündü. Bunu ben demiş olamam dimi?? Off...

"Hıı" dedi adam. Genç kızın dediğine kahkahalarla gülesi vardı. Hala sevdiği kadındı o. 3 ay onu değiştirmemişti.

"Ya şey ben arkadaşıma geldim de. Sonra kolyem onda kal..." ne diyorum ben?? Ya kolye ondaysa. Ş*çtım s*vadım resmen.

Genç adam elindeki kolyeyi hatırladı. Sonrada kafayı yetirten sorularını. Onu buraya omu getirmişti. Bu kolye onun muydu?...

esralove633

Erkek OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin