53. Bölüm

22.4K 881 200
                                    

Bölüme başlamadan önce küçük bir ricam olucak sizden :)

Esralove633  adlı yazarımızın "KURTARICIM BİR MAFYA" adlı kitabını öneriyorum. Bende severek okuyorum. Oy ve yorum yaparsanız çoksel olur şimdiden thanks ✌✌

Dünyadan

"Yaa prensesim yapma böyle hadi gel gezelim eğlenelim biraz bak 1 haftadan beri yedin bitirdin kendini ya " Sus Berkay!! Nolur az sus yeter amk!!

"Ya istemiyorum Berkay istemiyorum!! Benim iyi olmam için Emirin burda olması gerekiyo" konuştuktan sonra yorganı kafama kadar çekerek tekrar uyumak istedim. Ev almıştım kendime ve 1 haftadan beri burada kalıyordum. Emirin aldığı evin tam karşısında!!!

"Bak Dünya saat gecenin 4 dü bak uykum olduğu halde kalk gezelim diyorum gece gece daha ne yapıyım kızım yaa" Ne saat 4 mü!!
Yorganı üstümden atarak yatağa bağdaş kurarak oturdum...

"Emir ile sevgili olduğumuzdan 2 ay sonra falandı herhalde. Saat gecenin 2 si ve biz hala mesajlaşıyoruz. Sonra bu bana uykum var dedi. Bende yat uyu dedim. Oda kapattı uyudu sanırım. Ama ben uyuyamadım. Saat 4 oldu ben hala uyumadım. Sonra telefonum çaldı. Arayan Emirdi. Alo dedim sadece. 'Dünya beni sakın bırakma ' demişti bana nefes nefese. Bırakmıyıcağıma yemin etmiştim. Sonra ne olduğunu sormuştum. Rüyasında onu bıraktığımı görmüş ve korkmuştu. Bende onu çok sevdiğimi söylemiştim ona... Ben ona yemin etmiştim be Berkay. Bizim ayrılmamamız gerekiyor" diyerek kalktım yataktan ve banyoya girdim. Elimi yüzümü yıkadım. Perişan olmustum ve toparlanmam gerekiyordu. Dışarı çıkıp uzun Jean ve üstüne mavi bir gömlek çıkardım. Berkay anlamamış gözlerle bana bakıyordu. Ama onunla uğraşamazdım. Makyaj masama oturarak biraz makyaj yaptım. Üstümü banyoda değiştirerek tekrar odaya geldim. Artık hazırdım.

"Hayırdır" tam odadan çıkıcakken Berkayın sesiye durdum.

"Emire gidiyorum canısı sen takıl kafana göre" diyerek odadan çıktım. Merdivenlerden üçer beşer inmeye başladım. Kapıyı açıp dışarı çıktım.

***

Zile basıp Emirin açmasını bekledim. Saat 6 idi kesin uyuyodur. Tekrar bastım zile. Uykulu uykulu açtı kapıyı

"Ya amk zorun neydi bu saatte?" uykulu bir şekilde saydırıyordu. Beni görmesiyle gözleri kocaman açıldı. Bu hali çok tatlıydı. Saçları dağınıktı. Üzerinde benim ona...!! Bi saniye!! Üzerinde benim ona aldığım tişört vardı. Beni halâ seviyor evet seviyo sevmese giymezdi dimi seviyo beni..

"Dünya? Ne oldu bu saatte neden geldin?" uykulu gözlerle zar zor konuşuyordu.

"Hiiç seni özledim" içeri girerek ona sarıldım. Oda hiç durmadan sanki bekliyormuşcasına sarıldı. Kokusunu içime çekerken ne kadar huzurlu olduğumu birkez daha anladım...

"Hadi kapatalım kapıyı üşüyüp hasta olmanı istemiyorum" diyerek kapıyı kapattı.

"Beni seviyosun" duvara yaslanarak ellerimi arkamda birleştirerek yere bakarak konuştum. Yanıma geldiğini göz ucuyla görebiliyordum. Ellerini baş hizamda tutarak duvara koydu.

"Bana bak!!" sakin söylemişti bunu. Yavaşca kafamı kaldırdığımda anlım burnuna değdi. Gözlerine baktığımda o yeşil gözlerini çok ama çok özlediğimi farkettim.

"Seni seviyorum. " diyerek dudağımdan öptü. 10 dakika falan öpüştükten sonra tekrar gözlerime bakarak konuştu.

"Dünya!! Seni çok seviyorum ve ben.. ayrı kalmak istemiyorum. Tekrar birlikte olalım ne olursun... Biz bir bütündük. Sen benim yarımdın ve ben seni bırakamıyorum. Baştan başlayalım. Okula devam edelim. Hem Selinde var... Daha 9 yaşında ve onun sana ihtiyacı var..." dedi ve dudağıma yapıştı....

Arkadaşlar Selinin 16 olduğu yazıyordu orda onu arkadaşım yanlış hesaplayarak yazmış. Şuna bir açıklık getirelim...

Selin'in yaşı = "9"

Emir ve Dünya'nın yaşı = "21"

Bu durum yüzünden çok özür dilerim.. Bölümü ben yazmadığım için sıkıntı oldu tekrar kusura bakmayın...

Erkek OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin