01 ⚜

833 104 5
                                    


වටේ පිටේ හැමතැනින්ම ඇහුනේ කන් දෙක දෙදරවන තරම් ලොකූ ඝෝශාවක්. ඒ අතරේ එකඑක විදිහේ ඇදුම් ඇදගත්ත කෙල්ලෝ කොල්ලෝ මැදිවයසේ මිනිස්සු පවා හිතුනු හිතුනු විදිහට එන්ජෝයි කරනවා.

සමහර අයගේ අතේ බීම වීදුරු . සමහර අය සැපපහසු පුටු උඩ වැතිරිලා .ඔව් ඔයාලා හිතුවා හරි මේක සෝල් වල තිබුනු ඉහලම පැලැන්තියේ මිනිස්සු එයාලාගේ ජීවිතේ විඳින්න යන එන ක්ලබ් එකක්.

"අයිශ් කෝ මෙයා..."

මේ හැමදේම මේ විදිහට කන්ටිනිව් වෙන අතරේ බාර් එකේ ස්ටූල් එකක් උඩ වාඩිවෙලා අතේ තියෙන වයින් වීදුරුවත් කරකව කරකව කෙනෙක් තවත් කෙනෙක් වෙනුවෙන් මග බලන් හිටියා. ඇත්තම කියනවා නම් එයා මේ දැන්මෙතන හිටියා. ඒත් එයා දැන් නෑ.

" මේ ටිකට මෙයා කොහෙටද ගියේ. "

ටික්කට කලින් වගේම විසිවෙනිපාරටත් ස්ටූල් එක වටේ කැරකිලා රව්මක් දාපු එයා තවමත් ඒ රූපේ දකිනකන් නොයිවසිල්ලෙන් බලන් හිටියා.

"ජන්කූක්.. මොකද මේ පොඩී එකෙක් වගේ කැරකෙන්නේ. අද බීපු වයින් වල මොකක් හරි අවුලක්වද්ද?"

ඒත් එක්කම එතනට ආවේ මෙච්චර වෙලා කැරකි කැරකි හිටපු කෙනා එහෙම නැත්තන් නමින් ජන්කූක් කියලා හදුන්වන අවුරුදු විසිහතරක් වයස වුනු කියාගන්න බැරි තරම් කඩවසම් මූනක් තිබුනු කොල්ලාගේ එකම යාලුවා.

එයා ජන්කූක් හිටපු තැනට එහාපැත්තෙන් තිබුනු ස්ටූල් එකේ ඉදගත්තේ පොඩි එකෙක් වගේ මූනත් ඇබුල් කරන් ඉන්න ජන්කූක් දිහා බලාගෙනමයි.

"මොකද බං වෙලා තියෙන්නේ.."



⚜⚜⚜⚜⚜⚜⚜⚜⚜⚜⚜⚜⚜⚜⚜⚜⚜


මෙන්න තවත් පුංචි කතාවක්....

මේක සම්පූර්නෙන්ම ලියලා ඉවරයි. පුංචි පුංචි එපි තියෙන්නේ...

මේක ඉවර කරලා ඉතුරු කතා දෙකේ අප්ඩේට්ස් දෙන්නම් හොදේ..

where are you my angel? ⚜ vminkook [short story] completedWhere stories live. Discover now