03 ⚜

366 93 9
                                    


රෝස පාටින් හැඩවෙලා පුංචි දත් අතරට හිරවෙලා තිබුනු පිම්බුනු තොල් , පුංචි කඳුලු බිංදුවක්දෝ හැංගිලා අහසේ පායන තරුවකටත් වඩා දිලිසුනු ඒ ඇස් , ස්ට්‍රෝබෙරි ගෙඩියක් තරම්ම රතූ පාට වෙලා තිබුනු බෝල කම්මුල් .. මේ හැමදේම මේ වෙලාවේ ජන්කූක්ගේ ඔලුවේ ආයෙ ආයෙත් මැවි මැවී පෙනුනා.

පාට පාටින් ඩිම් වෙන ලයිට් එලි අතරින් දිලිසෙන සුරදූතයෙක්.

වැඩි වයසක් නොපෙනුනු එයා රෝස පාට ශර්ට් එකක් ඇදලා ඒකටම මැච් වෙන්න තද නිල්පාට කලිසමක් ඇදගෙන දැන් ටිකම ටික වෙලාවකට කලින් ජන්කූක්ගේ ඉස්සරහ හිටන් හිටියා.

නිකන්ම නෙවෙයි පුංචි රෝස පාට ශර්ට් එකේ කොනක් බෝලවගේ ඇගිලි අතරට හිර කරගෙන එයාගේ දිලිසෙන ඇස් වටේටම කරකව කරකව. 

පෙනුමෙන් නම් මේ වගේ තැනකට කොහෙත්ම නොගැලපුනු එයා එක අතක ඇගිල්ලක් කට ඇතුලට දාගෙන නියපොත්ත හපන්නවා ජන්කූක් බලාගෙන හිටියේ හරියට වශී වෙලා වගේ.

'එයා නම් තනිකරම දේවදූතයෙක්. ඒත් කොහොමද එහෙම වෙන්නේ. සුරංගනා ලෝකෙන් මේ දේවදූතයව පිටුවහල් කරලාවත්ද'

අතේ තිබුනු රෙඩ් වයින් වීදුරුවෙන් එක උගුරක් බීපු ජන්කූක් ආයෙමත් ඒ රූපය දිහා බැලුවම එයාව එකපාරටම ගැස්සිලා ගියේ මෙච්චර වෙලා එයා තනියම විඳපු ඒ ලස්සන ඇස් දෙක එයාගෙ ඇස් දෙකත් එක්ක ගැටුනු නිසා.

ඒත් එක්කම වයින් වීදුරුවක් අතේ තියාගෙන එයාගේ දිහාට ඇවිදන් ඇවිත් රතුපාට ගව්මේ කොටම කොට සාය තවත් ඉස්සෙන්නම කකුල් දෙක ඈත් කරලා ජන්කූක්ගේ ඔඩොක්කුවේ ඉදගත්ත කෙල්ලට පින් සිද්ද වෙන්න ඒ රූපය එතනින් අතුරුදහන් උනේ ජන්කූක්ගේ දර්ශන පථය රතූ පාට ලිප්ස් දෙකක් සම්පූර්නෙන්ම වහගද්දියි.





⚜⚜⚜⚜⚜⚜⚜⚜⚜⚜⚜⚜⚜⚜⚜⚜⚜⚜⚜⚜⚜

where are you my angel? ⚜ vminkook [short story] completedWhere stories live. Discover now