Lisa
کلتمو برداشتمو و رو به رو اون سه تا وایسادم ..
نگهبان :ر..ر..ریسس ل..لطفا..مارونکشین !!
اینو گفت و منم سمت دیکش شلیک کردم که باصدای فریاد بلندی همراه شد طرف اون دوتای دیگه چرخیدم و همین کارو باهاشون کردم و به دیکشون شلیک کردم ..
اینه عواقب تجاوز به جنی من ..
لیسا :بهتره قبل از مرگتون طلب بخشش کنین عوضیای لعنتی ..سمت پیشیونیاشون نشونه گرفتم که با دستی که دور کمرم پیچ خورد کلت رو اوردم پایین ..
جنی : نه لیسا خواهش میکنم بسه دیگه تمومش کن نکششون خواهش میکنم بیخیالشون شو بذار برن ..
لیسا : داری اینارو جدی میگی جنی اما اون عوضیا میخواستن بهت تجاوز کنن چطوری بذارم همینطوری برن .. ببخشید اما من مثل تو دل رحم نیستم ..میخواستم دستاشواز دور کمرم باز کنم اما اون گره دستاشو محکم تر کرد
جنی :لطفا لیسا بذار برن نمیخوام اونارو بکشی لطفا تمومش کن ..
وقتی اینو گفت دستش دوره کمرم شل شد سریع برگشتم و دیدم جنی داره از حال میره سریع دستمو بردم زیر کمرشو اونو گرفتمو بلندش کردم ..
لیسا : بم کارشونو تموم کن ..
بم بم : چشم رییس ..سمت اتاقمون حرکت کردم و جنی هم تو بغلم بود
اون ضعیف شده و سبک زیر چشماش گود و سیاه شده بود ..
باید دکتر بیارم تا معاینش کنه ...
درو باز کردم و جنی رو گذاشتم رو تخت ..میخواستم برم سمت بار توی اتاقم اما یه لحظه متوجه وضعیت اتاقم شدم ..
ودف اینجا چه اتفاقی افتاده اینجار انگار بمب خورده ..
سمت کمد لباسام رفتم که بیشتر لباسایی که دوست داشتم پاره شده ، کل سیگارای گرون قیمتم روی زمین لح شده و مبلای مورد علاقم پاره پاره ، فاک این چه وضعیه برا اتاق منو لباسام ..
نگاهی به جنی کردم میدونستم کار اون کیتن عوضیه ..اون مثل یه پیشی کوچولو وحشی به جون لباسام افتاده قطعا ..
ایشششش با تو چیکار کنم اخه جنی ..
گوشیمو برداشتم و شماره بم رو گرفتم ..بم بم : لیسا لعنت بهت بذار پنج دقیقه استراحت کنم !!
لیسا :استراحت ؟ ارزوت باشه ..زنگ بزن یه خدمتکار همین الان بیاد این اتاق روتمیز کنه ..
بم بم : خدمتکارا رفتن مرخصی لیسا کسه دیگه هم نمیتونیم بیاریم یادت رفته خودت فرستادیشون مرخصی !؟
لیسا :فاک یو بم !!گوشی رو قطع کردم تو دلم فحشی نثار جنی کردم ..
باید خودم دست به کار میشدم از کثیفی متنفرم ..یه نایلون برداشتم و لباسای پاره شده عزیزمو گذاشتم داخلشونو ازشون خدافظی کردم همچنین سیگارامم جمع کردمو ریختم بیرون ...
ایشششش از دست تو پیشی کوچولو عوضی ..
YOU ARE READING
My crazy mafia
Actionجنی وبتون نویس معروفیه که توسط یه گروه مافیایی دزدیده میشه و شرایط برای ادامه زندگیش روز به روز سخت تر میشه.. . . . جنی:اینجا کجاست؟ لیسا:من ازت مراقبت میکنم جنی .. . . . ژانر : اکشن .. عاشقانه .. اسمات .. * * * * #jenlisa .. #blackpink .. #cheasoo...