JENNIE
صبح با خستگی و در عین حال پوچی از خواب بیدار شدم..
گاد من میخوام هنوز بخوابم چرا حوصله هیچیو ندارم ..
با کلافگی پوفی کشیدمو اروم بلند شدم..
اه جنی باید وبتون رو تموم کنی تا چند روز دیگه زیاد وقت نداری دختر پاشو..لبه تخت نشستمو به خودم غر میزدم که باید کارمو انجام بدم ..
اما با به یاد اوردن اتفاقات دیشب ته دلم خالی شد احساس میکردم یه جای زندگیم داره گم میشه یه چیزیشو نمیتونم پیدا کنم ..
اون دختر کی بود؟
چطوری منو میشناخت؟
چرا بهم گفت بخاطر کاری که کردم نمیخوای تشکر کنی.؟
چرا این حرفو زد من تا حالا اونو ندیده بودم !!
چرا گذاشتم انقد بهم نزدیک بشه؟!
چرا بدنم در مقابل کارایی ک میکرد عکس العمل نشون میداد ؟!
چرا نمی تونستم پسش بزنم؟!
هم می خواستمش هم ازش می ترسیدم چرا باید از یه غریبه خوشم بیاد؟!
اونم دختررر؟؟؟
و هزاران سئوال دیگه که تو ذهنم کنج کرده بودن ..
دلم میخواد برم پیداش کنم و ازش بپرسم که اون منو از کجا میشناسه..!!
با زنگ خوردن گوشیم از افکارم بیرون اومدم..رسما عقلتو از دست دادی کیم جنی..
جیسو اونی بود .. تماس رو جواب دادم ..جیسو: های جندوکی حالت چطوره بهتر شدی..؟
جنی:سلام اونی بهترم تو چطوری؟
جیسو:تو خوب باشی منم خوبم روبی جین ..
جنی: آه اونی برای بار صدم گفتم منو اینطوری صدا نکن !!
جیسو : ارسو ارسو ، زنگ زدم حالت رو بپرسم و الان دارم میرم ماموریت بعدا باهات تماس میگرم بابای جندوکی .
جنی:ارسو اونی مراقب خودت باش بابای ..گوشیو پرت کردم رو تخت و به خودم غر میزدم ..
بلندشدمو به سمت دسشویی رفتم اول دستو صورتمو اب زدم تا حالام جا بیاد .. بعدش تختمو مرتب کردمو سمت اشپز خونه رفتم ..
یه صبحونه مفصل برا خودم اماده کردم و مشغول خوردن شدم ..
بعد صبحونه همه ظرفارو داخل ماشین ظرف شویی گذاشتم و یه قهوه درست کردم و سمت اتاق کارم رفتم..
اوکی جنی بیا رو کارمون تمرکز کنیم
فایتینگ کیم جنی ..5:00
بالاخره تونستم نصف وبتون رو تموم کنم با خستگی بلندشدم و لیوان قهوه رو تو سینک ظرفشویی گذاشتم و سمت اتاق خوابم رفتم
امشب قراره با جی دی برم بیرون باید بهترین خودمو نشون بدم ..اول رفتم یه دوش سریع گرفتم و موهامو سشوار کشیدم و اونارو باز گذاشتم ..
ارایش غلیظ کردم چون جی دی همیشه میگفت با ارایش غلیظ یه جور دیگه جذاب تر میشی ..
سمت کمدم رفتم و زیرو روش کردم بالاخره بعد کلی این دستو اون دست کردن ..من یه نیم تنه قرمز با دامن ستش که مارک شنل بود پوشیدم و یه کفش پاشنه بلند مشکی ..
اوکی جنیا قراره خیلیا رو دیوونه کنی تو زیادی جذابی ..
YOU ARE READING
My crazy mafia
Actionجنی وبتون نویس معروفیه که توسط یه گروه مافیایی دزدیده میشه و شرایط برای ادامه زندگیش روز به روز سخت تر میشه.. . . . جنی:اینجا کجاست؟ لیسا:من ازت مراقبت میکنم جنی .. . . . ژانر : اکشن .. عاشقانه .. اسمات .. * * * * #jenlisa .. #blackpink .. #cheasoo...