Jisoo
اشکامو پاک کردمو مدارکی که از دزدیده شدنه جنی پیدا کرده بودم برداشتم و سمت اداره پلیس راه افتادم ..
باید مجوز بگیرم تا بتونم از سایت اصلی دوربینا پلیس استفاده کنم تا بتونم راحت تر دنبالش بگردم ..وقتی رسیدم فرواَ رفتم سمت اتاق رئیسم ..
ولی تا رسیدم و خواستم در بزنم که برم داخل یادم اومد که رئیسم گند کاری زیاد داره و حتی دنباله کاراش بودم تا به همه نشون بدم اما نتونستم ..صدای فردیو از پشت سرمشنیدم که میگفت ..
خانم خیلی وقته ندیدمتون ..
سمت صدا صدا برگشتمو سونگریو دیدم ..
جیسو : یکم سرم شلوغع ..
سونگری : من میتونم کمکتون کنم لطفا با من درمیون بزارین خانم ..
جیسو : نمیتونی کمکم کنی .. هیچ کس نمیتونه ..صدای رزی و از پشت سرم میشنیدم که اسم منو فریاد میزد ..
رزی : جیسو .. جیسوو ؛ کجایی تو دختر یه هو گذاشتی رفتی نمیگی نگران میشم ..
دستمو گرفتو منو بغل کرد اما دوباره پسش زدم ..
جیسو : ببخشید رزی ولی الان وقته این کارا نیس باید پیداش کنم ..
سونگری دستمو گرفتو دنباله خودش کشوند ..
سونگری : دنبالم بیایین خانم گفتم که میتونم کمکتون کنم ..
رزی دستمو از تو دستای سونگری دراوردو عصبانی تو صورته سونگری گفت ..
رزی : بهش دست نمیزنی وگرن دستاتو میشکنم فهمیدی !!
سونگری به رزی ادای احترام کردو به زبونه جدا گونه ایی چیزیگفت که من نفهمیدم ..
بعد این فهمیدم که عصبانیته رزی کم کم از بین رفتو سرشو فقط بالا و پایین کرد ..
روبه رزی گفتم اون چی گفت اما فقط جواب که هیچی ..سونگری رفتو رزی دسته منو گرفتو دنبال سونگری رفتیم ..
جیسو : نمیخوایی بگی چ خبره ؟؟ اون بهت چیگفت که این طوری اروم شدی ؟!
رزی : هیچی نگفت .. اون میتونه کمکمون کنه راحت تر دنباله جنی بگردیم پس بیا و چیزینپرس بعدن راجبش حرف میزنیم ..تا گفت راحت تر دنباله جنی بگردیم ب کل همه چی یادم رفتو فقط رو جنی تمرکز کردم ..
سونگری سمت اتاق خودش رفت و مام دنبالش وارد اتاق شدیم ..
به طرف میز ته اتاق رفتو از کشو ی برگه دراوردو به رزی داد و دوباره به همون زبونی که من بلد نبود چیزی به رزی گفت و حس کردم اسم یه نفرو میون حرفاش به رزی گفت ..
رزی مثل دفعه پیش فقط سرشو تکون دادو از دستمو گرفتو از اتاق خارج شدیم ..
منو بیرون از اداره سمت ماشینش کشیدو درو برام باز کرد ..
کم ک مداشتم عصبانی میشدم که چیزی بهم نمیگه وقتی سواره ماشین شد شروع کردم داد و بیداد کردن ..
VOCÊ ESTÁ LENDO
My crazy mafia
Açãoجنی وبتون نویس معروفیه که توسط یه گروه مافیایی دزدیده میشه و شرایط برای ادامه زندگیش روز به روز سخت تر میشه.. . . . جنی:اینجا کجاست؟ لیسا:من ازت مراقبت میکنم جنی .. . . . ژانر : اکشن .. عاشقانه .. اسمات .. * * * * #jenlisa .. #blackpink .. #cheasoo...