5-kampanyalı

183 17 40
                                    

bugun arka arkaya atiyorum bolumleri kacirdiysaniz onceki bolumu ona bakinn
onceki bolumde bu duruma wooyoung ve arkadaslarinin tepkisini vermistim simdi de sanlarr
umarim fic guzel gidiyordurrr iyi okumalar

•••

"gerçekten şansını sikeyim senin" minho hala san'ın ruh eşini bulduğuna inanamayarak konuşmuştu. herkes kötü bir şey diyecek sandığında "piç herif çok sanslısın ben de istiyorum" diye eklediğinde hepsi wooyoung ve arkadaşlarının ortamı kadar gergin ortamı gülerek dağıtmıştı.

"en azından yakışıklıydı. hatta baya yakışıklıydı amina koyim" jay samimi bir şekilde san'a en yakın arkadaş gazı verdiğinde sunoo her zamanki gibi tatlı tatlı konuşmalarından birini yapmaya başlamıştı.

"aşırı yakışıklıydıı hem dans klubünde zaten ilgi alanlarınız da aynı belli ki"

"ne demezsin" san moral bozukluğu ile cevap verdiğinde hepsi neden böyle olduğunu biliyordu.

wooyoung bu durumu san ve arkadaşları kadar iyi karşılamamıştı.

"ya ruh eşisiniz çok az bulunan bir şey bunun değerini bilmelisiniz" sunoo söylenirken minho da onu onaylamıştı.

"evet değerini bilmezsen seni yolarım san"

"bir yumruk da benden bedava" jay sırıtarak yumruğunu gösterdiğinde san göz devirmiş "kampanyalı bakıyorum" demişti.

"zorlama sanie~" sunoo büyümüş gözleriyle baktığında san yüzünü sunoo'dan ayrı bir yere dikmiş "böyle tatlı değil korkunç oluyorsun" diyerek kafasına vurulmasına sebep olmuştu.

sunoo'nun ağır eli ile kafasının yarıldığını düşünürken birde sunoo dibinde sesini tizleştirmiş mızıldanıyordu.

"tatlı olmak istediğimi kim söyledi salak?"

minho kafeteryadan aldıkları içecekleri almıştı. karşılaştığı çocuk ilgisini çekmişti ama bunu düşünmemek için hızlıca masaya gitmişti.

masaya koyduğu dört kahve ile ikilinin tartışmasının sonunun gelmeyeceğini fark ettiğinde öksürerek konuya girmişti.

minho arkadaşlarını tanıyordu. san ile şu an konuşmazsa hiç konuşamazdı. konuyu kesin ertelerlerdi.

"wooyoung ile konuşmanız gerekiyor farkındasın değil mi?" minho merakla baktığında san kafa sallamıştı.

"evet hem de hiç olmadığım kadar farkındayım. düşündükçe delirecek gibi oluyorum." saçlarını karıştırıp kahvesinden bir yudum alan san oflamıştı.

"gerçekten artık çok fazla yok sanıyordum. öylesine geldiğimiz bir dans stüdyosunda ruh eşin çıktı karşına" jay gerçekten merak etmişti bunu.

ortam tekrardan sessizleşince sunoo aklına geleni söylemeye karar vermişti. "o değil bir tane çocuk vardı baya uzun..."

"sana göre uzun olmasın o?" minho dalga geçercesine konuşurken sunoo "çok konuşma benden kısasın sen" demişti.

jay ve san bir anda kahkaha atmaya başladığında etraftaki birkaç kişi yüzünden susmak zorunda kalmışlardı. san arada kıkırdamalarından dolayı düzgünce söyleyemese de "gerçekten öyle" demişti arada.

jay en sonunda gülmeyi kestiğinde yüz ifadesini saniyesinde değiştirmiş diğerlerinin buna gülmesini sağlamıştı. "konuyu boyunuzla dağıtmayın. minik tilki birinden etkilenmiş bakıyorum?"

"sadece uzun duruyordu dedim aaaa"

"tamam kesin etkilenmiş. en büyük ilgisi uzun boylu çocuklar" diyen san ile hepsi rahatlamış gibi gözüküyordu. sonunda san'ın kafası dağılmıştı.

hepsi birbiri ile atışırken san birden acıyla kafasını geriye atmıştı. bileğini sıkıyordu ve kızarmaya başlayan iz iyiye işaret değildi. elini bileğinden çekip sessizce küfretmişti.

yeni çıktığı için hassas olan bu izler hakkında pek bilgileri olmadığı için diğerleri paniklemek dışında bir şey yapmamışlardı. 

hızla ayağa kalktığında "ne oldu geri zekalı niye böyle oldun birden?" demişti jay dalga geçerek. ne olduğunu minho ona baktığı için sunoo da yanında oturduğu için anlamıştı. hala fark etmeyen bir tek oydu.

"bir dakika... bir dakika... san bileğini tutuyor galiba ciddi jay" san bir şey demeden kafasını sallamıştı.

"ruh eşim..." san hızla pratik odasına gitmek için hareketlendiğinde minho kendine gelmişti.

"yürüyün götürelim onların olduğu yere" diyen minho ile jay çoktan san'ın koluna girmişti.

•••

ben bu ficin neden sevilmedigini okurken anladim galiba
iki kere duzenlememe ragmen hala yapmacik bi yapisi var gibi duzeltemedim de
size de oyle geliyo mu oyleyse umudu kesicem

ꜱᴏᴜʟᴍᴀᴛᴇ-ᴡᴏᴏꜱᴀɴ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin