38-benim her şeyim

78 7 0
                                    

yunho mingi'nin bakışlarından dolayı rahatsız olup herkese kahve alma bahanesiyle jongho ile çıkmıştı. mingi ise daha yeni pratikleri bittiği için nefes nefese oflamıştı.

"ben erken gidiyorum yunho'ya söylersiniz" diyip kalkıcakken san "bu halin ne mingi" dediğinde mingi hiçbir şey dememiş eşyalarını almıştı.

minho "hadi ama mingi böyle davranırsan sana yardımcı olamayız biliyorsun" dediğinde minhi sinirle "bana yardım etmenizi istediğimi söylemedim" demesiyle sunoo kaşlarını çatıp "hem gerginsin hem yunho'yu rahatsız ediyorsun hem de bize kızıyorsun. sence de en azından bize ne olduğunu, neden böyle davrandığını anlatmanın zamanı gelmedi mi?"dediğinde mingi omzunu düşürmüş kabullenerek konuşmuştu. 

"beni sevdiğini söyleyip karşıma sevgilisi ile çıktı. tamam içmişti söylediğini unutmuş olabilir dedim ama sevdiğini de unutmamıştır herhalde diye düşünerek kendimi avutuyordum. meğer-"

wooyoung mingi'nin susması ile "meğer ne? sakın yunho'ya bu konuda laf söyleme çünkü bu kadarına hakkın yok bence. sevgili yapıp onu ihmal ettiğinde hiçbir şey dememiş iyi dileklerini sunmuştu" diyerek çıkışmıştı.

"o seni seviyordu mingi. her ne kadar sarhoş olsa da bir adım atmışken niye ona ilgisiz davrandın o zaman?"

"birden iyi davransam hanginiz normal karşılardı. benim sevgilim vardı jungwon? yeni ayrılmıştım onun hisleri ile oynamış olmaz mıydım? siz onunla daha çok vakit geçirdiniz daha yakınsınız diye bu tarafından düşünüyor olabilirsiniz ama yunho benim her şeyim"

"bize bu kadar güzel konuşacağına yunho ile konuşsaydın şu an sevgiliydiniz" jisung göz devirdiğinde mingi "ben de yunho'nun yanında birinin gezmesini ve bana ayırdığı vakitlerin tamamını başkasına harcamasından rahatsızım jisung zaten" demişti.

"mingi sadece bunları bana söylemeliydin" yunho kapıyı tamamen açıp içeriye girdiğinde mingi kaşlarını çatmıştı. "ne? ne değişecekti ki?"

"jongho ile sevgiliymiş gibi davranmazdım en azından"

"ne demek bu"

"jongho yeosang'ın sevgilisi. burada bir işi çıktığı için bizimle kalacaktı ve bunu önerdi işte..."

mingi diğerlerine baktığında nasıl rahatça 'yunho seni seviyor' dediklerini iyice anlamıştı.

normalde kızacağı en azından deli gibi kıskandığını göstereceği bu durumda kendi de hatalı olduğu için bir şey dememiş yanına gelen yunho'yu kendine çekmiş kimsenin duymayacağı bir şekilde "özür dilerim yunho... her zaman benim bir tanemsin seni seviyorum" demesiyle yunho da kollarını onun boynuna sarmıştı.

•••

"yok artık şu an yunho'nun da sevgilisi var"

"MİNTÇİKOLAT"

"aynen öyle jisungieee"

"ay sen kimsin be sevgilime kalp yapıyorsun"

"minho aşko bu gereksiz bi bilgi sadece artık çok içip sıçtınız sevgilisi olmayan kalmadı bence gidebilirsiniz?"

"e biz evlenecektik"

"yok artık san daha kaç yıl var"

"wooyoung haklı şimdi her zamanki gibi yıl atlatıp düğün günü kaosu mu yazim"

"düğünümde kaos mu olucak"    

"çok fazlasınız kaos yaptırmasam konuştursam bile uzun olur salaklar ama kaos gerekli sevmezler sonra-NEYSE AŞKOLAR GERÇEKTEN BU BİR FİNAL DEĞİL SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞÜRÜZQŞHDLSHLHSD"

ꜱᴏᴜʟᴍᴀᴛᴇ-ᴡᴏᴏꜱᴀɴ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin