33-ben kimseyi kıskanmam

83 6 0
                                    

riki ellerini yatakta iyice minikleşmiş olan sunoo'nun saçlarına atmıştı.

dün iliklerine kadar sinirlenmiş ve kıskanmıştı. sessiz olup saatlerce içmesine rağmen sunoo o kadar hızlıca hatasını düzeltmişti ki şu an rahatça onu izliyordu.

hatta kendisi daha çok içse de iki bardakta çoktan kafası gittiği için onu evine getirmiş ve uyuyana kadar saçma sapan konuşmalarını dinlemişti. gözüne o kadar tatlı geliyordu ki bu halleri.

sunoo hareketlendiği gibi yataktan kalkıp az önce hazırladığı yemeklerin olup olmadığına bakmıştı.

sunoo için dünden kalma çorbası yaptığı sıra onu tadarken fark etmişti ki o da iyi değildi. sinirle cidden fazla içmişti.

o sırada sunoo çoktan uyanmış ayılmaya çalışırken tanıdık bir yatakta olmaması hızla kalkmasını sağlarken etrafa göz gezdirmesi ile riki'nin odasında olduğunu anlamıştı. rahatlayarak nefes vermiş bildiği evin banyosuna girmişti.

saçları bir oraya bir buraya dağılmış gözlerinin altı ise şişmişti.

dün olanları az çok hatırlaması onu utandırsa da riki'nin tepkilerinden dolayı rahattı.

"riki" sessiz olan evde parmak ucunda ilerlerken riki gülümseyerek ona dönmüştü.

"evde kimse yok mu?"

"biz uyurken wooyoung'un babaları gelmiş. san ile wooyoung'u basmışlar" dediğinde şokla ona bakmıştı.

"nasıl ya?"

"konuşmuşlar biraz ardından babasının işi var diye çıkmışlar. az önce de wooyoung mesaj attı. san'ın gerginliğini atması için dans stüdyosuna gitmişler"

sunoo gülmekten eğildiğinde karnının ağrısıyla yüzünü buruşturmuş "ben bir daha içmeyeceğim ya" diye bağırmıştı.

riki onun bu haline kahkaha atarak önündeki sandalyeyi çekmiş ardından "gel otur buraya dünden kalma çorbası yaptım" demişti. sunoo başta çekinse de sevinçle kafa sallamış hemen oturmuştu.

"teşekkür ederim" riki onun bu sevimli haline bir süre takılsa da gülümseyerek göz kırpmıştı.

ikisi de dün yaşananlardan elde olmadan utanıyor konuşmuyorlardı.

"dün için-"

"dün-"

riki yemekten kafasını kaldırıp ona bakan sunoo'ya dönmüş "sen söyle" demişti.

sunoo ise üstündeki bu ağırlıktan kurtulmak için onun söylemesi için tekrarlamaktansa "dün için çok özür dilerim" demişti.

"bana düzgünce açıklar mısın?"

sunoo kafa sallayıp "aslında öyle davranmak istemedim. dün yanımda gördüğün liseden bir arkadaşım yanında konuştuğu kişi de sevgilisi. bu yaz evlenecekler zaten" devam edemeden riki yerinde rahatsızca kıpırdanmıştı.

"peki neden?"

"bunu sen mi soruyorsun? herkes ima yapıp dururken sen bana 'ben kimseyi kıskanmam' diyip duruyordun. wooyoung bana bunu yapmamamı ve senin hislerininn bana olduğunu söylediğinde bu olanları engelleyecek zamanım bile olmadı"

"yapmayabilirdin"

"yaptım ama pişmanım daha fazla konuşmasak utanıyorum" riki sunoo'nun ona komik bir yüz ifadesiyle karşı çıkmadına gülerek kafasını sallamıştı.

"kim sunoo-shi"

"efendim riki-yah~"

"benimle sevgili olur musun?"

sunoo bunu beklemediği için şokla gözlerini büyültmüştü.

"şu an yeri değil biliyorum. daha güzel bir yerde çıkma teklifi edebilirdim ama mutlu uyandığım bir sabah sadece seninleyken-"

sunoo riki'nin karşısında debelenmesini daha çok izlemek isterdi ama onun daha fazla zorlanmasını da istemiyordu.

"evet olurum"

riki sessizleşip sunoo'ya baktığında sunoo ayağa kalkıp riki'nin yanağına öpücük kondurup "nasıl kıskanıyor muymuşsun?" diyip kaçtığında riki de peşinden onu gakalamak için koşmuştu.

sunoo riki'nin odasına gelmiş yatağın bir tarafındayken riki onu sıkıştırmak için oraya geldiğinde sunoo yatağın üstünden geçecekken orada yakalamıştı.

sunoo riki'ye döndüğünde onu ittirecekken riki kollarını iki yana açıp sıkıca tutmuştu.

"riki-shi bırakın beni lütfen~"

"bu tatlılığı gıcıklık yapmadan önce düşünecektin"

riki sunoo'nun tüm yüzüne dudaklarına ve boynuna minik öpücükler bırakmış ve utanan sunoo'nun boynuna sarılmasına izin vermişti.

tabii bu huzurlu dakikaları çok uzun sürmemişti.

"riki"

"hm"

"ben çok açım"

•••

ıy geyler

sunoo:
BEN GELDIM
artik bir sevgilim var

jay:
neyyy
riki noldu

sunoo:
iyi misin canim

jungwon:
az once gulmekten kafasini vurdu
ondan bence

riki:
benim abartma sekli

wooyoung:
>artik bir sevgilim var
BIR DAKIKA NEYYYY

sunoo:
evettt
cikma teklifi aldim az once💅🏻

jungwon:
nasildi

sunoo:
onu sonra anlatirim
ama asiri sade dersiniz
tabii benim icin cok anlamliydi
birde benim icin dunden kalma corbasi yapmis 🥹🥹

jungwon:
asil kendine yapsin o
dun masada icki birakmadi pust

sunoo:
evetqksmdkqlsmdl
onun hali benden kotuydu zaten

riki:
sag olun ya
sana da dun geceyi hatirlatirim sunoo

jay:
ney

jungwon:
aile var amina koyim senin riki

riki:
bana askindan oluyorsun bakiyorum yang jungwon

sunoo:
hakli ama oyle soylenir mi cidden

wooyoung:
noluyo bu assalik grupta

riki:
uyuyana kadar kendi kendine her seyden bahsetti
bir sey oldugu yok ama cok tatliydi

jay:
bir dakika siz mi cikiyorsunuz

sunoo:
...

riki:
yakin arkadasim bu cocuga mi gitti saka midir

wooyoung:
jungwon dusunmen icin son sans

jungwon:
of ugrasiyor iste
yanimda gulerek yaziyor mesajlari
ama dusunmedim degil

jay:
ben de seni seviyorum bebegim

ꜱᴏᴜʟᴍᴀᴛᴇ-ᴡᴏᴏꜱᴀɴ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin