Capitolul 9

2.8K 100 0
                                    

Ava

Ava îl privi  năucită cum pleacă, se întoarse spre prietena sa care o privea întrebător, dar nu își găsea cuvintele să zică ceva,nici nu putea rosti nimic , doar stătea acolo pironită în mijlocul bucătăriei uluită de comportamentul bărbatului care plecase câteva minute în urmă.

- Nu este nevoie să îmi explici! Draga mea prietenă, ochi tăi te trădează. Sunt de părerea că și el deja știe că ești topită după el, dar spre norocul tău nu ești unica, afirmă serios Emma.

Ava simți cum zboară când auzi afirmația prietenei sale, se aruncă asupra acesteia și o cuprinse cu brațele după gât.
-Mulțumesc! Mulțumesc! zise ea.

Următoarele zile relația dintre ei ca cuplu avansase. Ava își petrecea tot mai des nopțile la el. Max o vizita deseori la slujbă, unde se mângâiau și se sărutau pe ascuns ca niște adolescenți.

Într-o zi, a ieșit din odaie și sa pornit spre bucătărie dar mergând pe coridor la un moment dat fără să înțeleagă ce se întîmplă, a fost apucată de un braț și împinsă spre o ușă.
În interiorul încăperi era o beznă totală. Nu se distingea  nimic. Datorită faptului că muncea în acea casă deja de doi ani, cunoscând fiecare încăpere, după locația ușei și mirosul de detergent, Ava a înțeles că se aflau in debara. Plină de groază, deschise gura ca să strige  după ajutor dar niște buze moi îi acoperi gura de îndată luând-o cu asalt. De îndată îl și recunoscuse pe el.
Gustul și mai ales mirosul lui de mosc erau inconfundabile. În următoarea minută se trezi cu obrazul lipit de un perete din apropiere și cu el în spatele ei, gemu, acesta cu mâinele lui dibace în timp ce o săruta și o mușca ușor de gât reuși să îi elibereze sâni grei din sutien.

-De când te-am văzut prima dată în aceasta uniformă mi-am dorit să fac acest lucru, șopti el.

Pentru ca să își demonstreze cuvintele se împinse în ea cu organul lui erect. Mâinele  lui neobosite se jucau necontenit cu sfârcurile ei până când deveniră excitant de dureroși, iar gura sa își continuă traseul pe gât, lingând și  mușcând. Ava credea că va muri de plăcere, niciodată nu fusese atât de excitată ca în acel moment, apoi pe neașteptate el ridică fusta ei, înlătură chiloți într-o parte și se implantă in ea dintr-o mișcare, Ava icni șocată în urma acestui atac.

-Iubito, ești pregătită pentru mine! Ești udă toată!

Cu respirația întretiată pe gâtul ei , el își coborî o mână și bagă un deget in ea, cât și o pătrunse mai adânc cu oragnul lui erect.

- Ce bine este! zise el. 

O lipi mai tare de perete și începu să o penetreze adânc și repede , iar cu un deget o mângâia în zona intimă, ambii respirau tot mai greu și aerul deveni sufocant în încăpere.
Ava își mușcă buza de jos până la sânge, căci astfel nu își putea reține gemetele de plăcere care deveneau tot mai dese, în următoarele minute un fior de plăcere o cutremură aducând-o pe culmile orgasmului, Max o mai penetră de câteva ori și o ajunse și el din urmă. Ava se lăsa moale cu tot trupul sprijinindu-se de el , în încăpere plutea miros de sex, Max zâmbi mulțumit la ea în păr, ținând-o în brațe , Ava era recunoscătoare pentru acest gest, că de altfel după intensitatea orgasmului trăit numai ce , picioarele deveniseră gelatinoase. Stătură așa îmbrățișați pînă când respirația sa normalizat la ambii.
Max o eliberă din brațele sale fără tragere de inimă.
O întoarse cu fața spre el și aplică un sărut lung pe buze.

- Oh! Ar trebui să plec! Sper că nimeni nu mi-a observat lipsa! șopti Ava.

Max încuviință din cap, zâmbind semn de aprobare.

Finally mineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum