Max
Sâmbătă, Max plecase la reședința surorii sale pentru a își lua însoțitoarea din acea seară. Așteptând-o în salon cu un pahar de whisky în mână, Max înlemni când ea își făcuse apariția în cadrul ușii, o măsură cu privirea câteva clipe bune, savurând apariția ei.
Femeia din fața lui emana sexualitate prin toți pori corpului ei. Purta o rochie lungă, roșie, piciorul ei stâng se întrevedea prin despicătura rochiei, în picioare avea pantofi negri cu toc, iar părul îi era ridicat sus , scoțând la iveală lungimea fină a gâtului ei, corsajul rochiei era puțin decoltat scoțând la iveala puțin din forma fermă a sânilor ei.
El lăsă paharul din mână pe masa de lângă el, și păși agale spre ea, Ava nu se mișca , doar stătea, așteptând-ul, nemișcată îl privea cum se apropie de ea, ajungând în fața ei, Max își întinse mâinele lui lungi și o mângâi pe spate , apoi o trase blând la el în brațe.
-Ești frumoasă! murmură el.
Își aplecă capul și o sărută tandru, femeia din brațele lui fremăta toată, după câteva secunde se îndepărtă de ea, și o sărută pe frunte scurt.
-Să mergem iubito, zicând aceste luase și depuse mâna ei pe brațul lui.
Ea își ridică capul și îi oferi unul din zâmbetele ei strălucitoare, scoțând la iveală gropița ei fermecătoare din obraz. Tot corpul lui Max se încordă, bărbatul își scutură capul pentru a se limpezi cât de cât.
Afară era parcată o limuzină neagră, când ei au ieșit șoferul le-a deschis portiera. După ce sau strecurat în interiorul limuzinei șoferul le-a închis portiera.
Max a luat mâna tinerei, mângâind-ui palma cu degetele, el simți că nu poate rezista până la sfârșitul serii, o dorea atunci, în acel moment, apăsase rapid un buton, închizând geamul dintre ei și șofer, Ava îi aruncă o privire întrebătoare, el ignoră întrebarea din privirea ei, în următorea clipă o trase in poala lui și o sărută cu salbaticie.
Femeia din brațele lui se lipi de el cu tot corpul ei, Max își coborî mâinile de-lungul spatelui ei gol, ea gemuse la mângâierile lui.
Apoi și-a schimbat poziția, ajungînd deasupra lui călare, își puse genunchi ei de o parte și de alta a picioarelor lui, și-a apleact capul și a început să îl sărute înfometată, mâinele ei se înfipseră în părul lui și îl trase mai aproape de gura ei, Max gemu de plăcere, se excită de îndată, își coborî mâinele pe corpul ei mângâind-o apăsat, pâna a ajuns la despicătura rochiei ei, mângâind-o în continuare îi luă rochia și o ridică în sus, sărutând-o aprig a apucat-o de talie și a împins-o în sus, Ava icni frustrată , îl privi cu ochi plini de pasiune, cu mâinele sale ținând-use de umerii lui.-Ai răbdare iubito, zise Max cu glasul răgușit de pasiune.
În timp ce o privea scăpă de pantaloni , apoi a apucat-o de coapse, mângâind-o pe piele ei goală și mătăsoasă, o poziționă bine deasupra lui și o pătrunse dintr-o mișcare, Ava icni surprinsă, apoi încetișor se deprinse cu el în ea.
-Așa scumpo, șopti el cu o voce de abia auzită, așa te vreau. Ohh, ești atât de strâmtă, gâfâi el.
Ea își coborî privirea și îl privi cu ochi plini de pasiune, apoi se aplecă și îl sărută pe buze.
- Iar tu atât de mare!
Max se înfierbântă tot, cu fiecare celulă a corpului său o dorea, în doar câteva secunde o ajută să își găsească poziția potrivită, încetișor femeia își găsi ritmul, se împinse mai mult în el, el alunecă mai adânc în ea, iar în următoarele clipe începu să îl călărească disperată, ambii gemeau de plăcere, Max îi eliberă sâni din corsajul rochii și îi mușca cu dinți pe rând, provocând femeii de deasupra lui și o plăcere mai mare, ambii se mișcau într-un ritm, facînd parte dintr-un tot întreg, erau numai ei doi într-un spațiu închis.
Ambii erau uzi de transpirație, Max nu se putea gândi la nimic, la un moment dat înjură, folosindu-se de mâni o înclină într-un unghi în care o pătrundea mai bine, femeia începuse să se miște disperată, astfel în următoarele clipe țipă de plăcere , Max o apucă strâns de ceafă și o sărută , ținând-o strâns Max o mai pătrunse de câteva ori, ambii ajunseră pe culmile plăcerii în același timp, Ava se lăsă moale în brațele lui, Max o cuprinse strâns, nu vroia să-i dea drumul niciodată.Când ajunse, petrecerea era în toi, jurnaliști erau deja și ei acolo, blițurile de la aparatele lor de fotografiat străpungeau întunericul serii.
Max o luă pe Ava de mână și o conduse spre intrare prin mulțimea de fotografi care nu scăpaseră nici o secundă fără să le facă poze, Ava își aplecase capul ascuzând-uși fața după perdeaua neagră de păr, Max zâmbi, cu trupul ei nu era nevoie să vezi chipul, ca să poți înțelegi ce superbă era.La ușă îi aștepta Leyla și David, Leyla purta o rochie aurie, părul ei era lăsat liber pe spate, arăta minunat cu burtica ei proeminentă, alături de ea era David, un bărbat înalt, suplu, cu părul negru, și ochi negri care o priveau cu tandrețe pe Leyla. Max era gelos de relația lor , se vedea cu ochiul liber că David era topit dupa soția sa. Brusc vibră telefonul la el în buzunar, când și-l scoase și citi mesajul, îngheță: "Max, am noutăți importante pentru tine, sună-mă. Rafael"
CITEȘTI
Finally mine
RomanceCe se întîmplă atunci când între doi oameni total diferiți apare atracția? O atracție atât de puternică care îi aruncă pe ambii într-o furtună de sentimente. Ava, o tânără orfană și naivă, cu sufletul frânt în urma unei trădări din trecut ajunge s...