එම බහාලුම් එකින් එක ආසාවෙන් දිගහැර බලමින් සිටි වංජි තවත් එක් ලී බහාලුමක් අතට ගෙන විවර කිරීමට සූදානම් වූ අතර එක්වරම ඔහු අසල සිටි පාලක යාඕ එම බහාලුම වීසීවී යන පරිද්දෙන් ඊට පහරක් එල්ල කලේය.. නමුත් ඔහු ප්රමාදය ඒ වන විටත් වංජිගේ අත්ලෙන් රුදිරය වෑහෙන්නට පටන්ගෙන තිබිනි..
අහ්...
උතුමානනි ඔබතුමන් සුවෙන්ද........ පාලිකා චින් වහාම මෙහි පැමිනෙන්න.
රුදිරය වෑහෙන වංජිගේ හස්තය අල්වාගෙන පාලක යාඔ කෑ ගැසූ අතර , පාලිකා චින් ඔවුන් ඉදිරියේ පෙනීසිටියේය..
උතුමානනි කුමක්ද සිදුවූයේ..
එය..එය..
වහාම කවුරුන් හෝ යවා වෙදදුරෙකු කැදවාගෙන් එන්න..
හොදමයි පාලකතුමා..
මදක් නවතින්න.. වෙදදුරු ශියාඕ කැදවාගෙන පැමිනෙන්න... ඔහුයි අදිරාජිනියගේ පෞද්ගලික වෙදදුරු..
හොදමයි..
පාලිකා චින් එසේ කියා පිටව ගිය අතර පාලක යාඕ ඉක්මනින් පිරිසුදු ජල බදුනක් ගෙන්වාගෙන වංජිගේ අත්ල පිරිසිදු කලේය..
පාලක කුමක්ද ඒ සිදුවූයේ...
මෙතෙක් වේලා සිදු වූ දේ නිසාවෙන් නිහඩව සිටි වංජි පාලකගෙන් එසේ ඇසුවේ තවමත් කිසිවක් සිතා ගැනිමට නොහැකි වූ නිසාවෙනි..
උතුමනනි එය.. එය... උගුලක්...
කුමක්ද.. උගුලක්.
එහෙමයි .. එවැනි බහාලුම් තිබෙනවා.. මා මින් පෙරත් එවන් බහාලුම් දැක තිබෙනවා..
එය.. කෙසේද..මට වැටහෙන්නේ නෑ..
උතුමානනී එම බහාලුම පෙනුමෙන් අනෙක් බහාලුම් වලට සමාන වුවත් එහි අන්තර්ගත වන්නේ කුඩා කුඩා කැපුම් තල හා උල් ඉදි කටු යි..
පාලක එසේ පවසා ගොස් එම බහාලුම ගෙනැවිත් වංජි ඉදිරියේ බිමින් තබා එහි පියන පින්සල් දෙකක් ආදාරයෙන් එය විවර කලේය.. එය විවර වෙනවාත් සමගම කුඩා කුඩා ඉදිකටු රාශියක් විසිරි ගිය අතර බහාලුමේ හතර කෙලවරින් උල් කපුම් තල සතරක් පිටතට පැමිනියේය.
VOUS LISEZ
𝕀𝕞𝕞𝕠𝕣𝕥𝕒𝕝 𝕄𝕖𝕞𝕠𝕣𝕪 ❤ ⓧⓘⓐⓝⓦⓐⓝⓖ 💙 ( Complete )
Fanfictionහැ..හැ..හැකිද ඔබ ..ඔබතුමන්ට.. එ..එ.එක් වර..ක් මා..හට.. ආ..ආදරයෙ...න් ආ..මන්ත්රණය කරන්න..💙 ල..ල ලාන් චාන්..❤ ❤️ xianwang 💙 / ❤️ zhanyi 💚