0

27.2K 306 36
                                    

İlk bölümümü beni kırmayıp ilk okuyan ve oy kullanan SudeTuncel459 ithaf ediyorum❤️

   Bugün Pazar annemde evde babamda Nur bazasında mışıl mışıl uyuyordu ama ben uyuyamıyordum güneş yeni yeni doğmaya başlamıştı hava aşırı sıcaktı ve ben çok terlemiştim.
   Düşünüyorum ,sürekli düşünüyorum Nur'u ne yapacaktım ikinci kez üniversite sınavına girdi ilk sene puanı çok düşüktü babamı bir kez daha şansını denemesi için zor ikna etmiştik ve şu an ikinci kez girdiği sınavın sonuçlarının açıklanmasını bekliyoruz ama bizim bekleme nedenimiz ayrı babamın bekleme nedeni ayrı .Biz daha doğrusu ben Nur'un güzel bir bölüm kazanıp başka bir şehirde okumasını buradan bu evden bu ortamdan uzaklaşmasını istiyordum. Nur ise onunla gidersem her yerde okuyacağını ama burda kalırsam kendisinin de burda kalacağını söylüyordu ama ben özel üniversitede tam burslu sınıf öğretmenliği okuyordum onun sınavı ise söylediğine göre çok iyi geçmemişti yani benim üniversiteme büyük ihtimalle yarı burslu ancak girebilirdi ama babam bunu asla kabul etmezdi zaten onun sınav sonuçlarını bekleme nedeni eğer iyi bir yere yerleşmezse hemen bir iş bulup çalıştırmaktı. Ben bunu asla ama asla istemiyordum kim kardeşinin üniversite okumak yerine çalışmasını ister ki .

Ya Nur'u ikna etmeliydim şehir dışı için ya da Nur'u çünkü babamı bu sefer ikna etmenin mümkünatı yoktu. Allahım sen bana yardım et ve en önemlisi sabır ver .

Zaten uyumuyordum kalkıp bir duş aldım üzerime toz pembe iç çamaşırı takımımı -ki bunlar için Nur'dan sürekli azar işitiyordum çocukmuymuşum yirmi bir yaşına gelmişmişim bunları on beş yaşındaki kız çocukları bile giymezmiş ne zaman kadın gibi giyinecekmişim tüm kıyafetlerim çocukçaymış falan filan- işte bunları düşünerek iç çamaşırlarımı giydim ,üzerime grili pembeli bir tayt ve pembe kalçamı kapatan üzerinde tatlı bir ayıcık olan tshirt giydim .

Aslında bir iki tane ,taytın üstünde çok hoş durabilecek crop tarzı üstüm var ama maalesef aileme göre babamda olsa yanında öyle kısa,dar kısacası hatlarımı aşırı belli eden şeyler giymem ayıpmış

Südyenide bu yüzden takıyorum aslında göğüslerim küçük zaten oldukça zayıfım sadece belim ince ve kalçam göğüslerime göre biraz daha derli toplu ama yine de annem ayıp dediği için evin içinde bile sütyen takıyorum . Tabi geceleri südyenimi çıkarıyorum arada da annemin gördüğü ama görmemezlikten geldiği şortlu askılı takımlarımdan giyiyorum neyse bunada şükür .

Nur ise bana göre hafif biraz daha esmer, saçları benimkinden daha kahve, gür ve kalın dalgalı,gözleri ise benimki gibi sarıya çalan kahve değil aksine siyaha yakın ve hafif çekik olan birisi. Bu onu daha seksi yapıyor makyaj yapmasa bile gözleri buğulu duruyor ama benim güzelim zaten makyaj yapmayı seviyor. Hayatımızdaki en büyük şanslardan biri ailemizin en azından makyajımıza karışmamasıydı . Her neyse benim gözlerim ise daha iri göz gibi göz işte. Nur'un fiziği de oldukça dikkat çekici yani onun tabiriyle daha kadın gibi kadın. En başta göğüsleri oldukça büyük ve seksi beli benimki gibi oldukça ince kalçası ise göğüslerine göre oldukça küçük ama yine de güzel .
   Güzel kafamda kardeşimin ve kendimin vücudunu da kıyasladığıma göre mutfağa gidebilirim en azından çayı bırakıp kahvaltılıkları dizerim birde Nur çok sevdiği için biraz pankek yaparım . Bunu düşünerek mutfak kapısından içeri girdim ve annemi çoktan uyanmış bir şekilde buldum. Hatta benim yapmak istediklerimi çoktan yapmış bana da sadece bir pankek yapmak kalmıştı.

Aslında annemi çok ama çok seviyorum sadece babamın aşırı baskısına çok ses çıkarmıyordu, tabi arada babam çok ileri giderse dur diyordu ve çoğu zaman olduğu gibi tartışıyorlardı ama onun haricinde annemde babam gibi bize aşırı baskı yapıyordu olsun yine de iyiki benim annem .

YANILGI (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin