Sabahtan beri Nurla kavga ediyoruz daha doğrusu ettik ve kahvaltı da dahil olmak üzere konuşmuyoruz yani bana trip atıyor. Asıl benim ona trip atmam gerekirken hanımefendi bana trip atıyor çünkü dün annemle bugün Sevda teyzenin kiracılarıyla ilgilenme, daireyi gösterme konusunu konuştuk ve halledebileceğimi söyledim hatta bir ara bunun için heyecan bile yaptım ama sonra sabah annem işe giderken beni uyandırdı evin anahtarını verdi evi ,siteyi, pek çoğundan haberim olmayan komşularımızı vs. övmemi istedi tamam diyip geçiştirdim daha sonra zaten uyuyamadım kalkıp ufak bir duş alıp beyaz iç çamaşırlarımı sarı-beyaz bir pijama takımımı üstüme geçirdim ve Nur hanım enik gibi yatarken gidip kahvaltı hazırlamaya karar verdim . Tabi bir zahmet o da bunun karşılığında benim yatağımı toplasındı . Mutfağa geçip çay bıraktım ,dolaptan kahvaltılıkları çıkardım ve yumurta kırıp üzerine de birazcık kaşar rendeledim bugün de benim canım bunu çekmişti . Nur'u kaldırmaya gittim ama o çoktan kalkmıştı ve banyodaydı sanırım. Banyonun kapısından "kahvaltı hazır acele et çok açım" dedim ve cevabını beklemeden mutfağa geçtim yerime oturdum kendime ve Nur'a çay koydum o sıra Nur geldi "günaydın" diyip yerine oturdu. Dün gece çok geç yatmıştım sabahta annem erkenden direktiflerini verdiği için ve bende bir kez uyandıktan sonra kolay kolay yatamadığım için yorgun hissediyordum bu yüzden bugünkü kiracı işini Nur'a söylemeye karar verdim dünkü gibi göreyim edeyim heyecanım da yoktu bir anlık birşeydi sanırım hem nasıl olsa taşınacaklardı elbet görürdüm. Nur ilgilenirken bende bir iki saat uyurdum şu an hiç kalkıp hazırlanamam . Artık kendi kendime düşünmeyi bırakıp Nur'a tam kahvaltısına başlarken "Bugün annemin daha doğrusu Sevda teyze aracılığıyla bizim yapmamızı istediği birşey var ama ben dün gece çok geç uyudum ve sabahta erken uyandığım için hiç hazırlanamam benim yerime sen halletsen olur mu?" Diyip tatlı tatlı gülümsedim Nur ise ifadesiz bir şekilde yüzüme bakıp "Ne işi ?" Diye sordu bende dün ve bugün annemin bana söylediklerini ve çok kısa süreceğini falan söyleyip onu ikna etmeye çalıştım ama o kesin bir dille "hayır bugün asla olmaz" dedi bende "neden?" Diye sorunca en yakın arkadaşlarından Merve ile Merve'nin erkek arkadaşının futbol maçı varmış oraya gidip destek olacaklarını söyledi. Ben yine de sevimli görünmeye çalışarak "başka gün yine gidersin bugün Merve tek gitsin lütfennn" dedim bu hareketime suratıma Gollum işemiş gibi baktı çünkü ona göre bu tarz hareketlerim çok saçmaymış neyse buna alışık olduğum için cevabını bekledim o da hemen "olmaz" diyip kestirip attı bende birden sesimi yükseltip "Ben senin ablanım ne olur sanki beş dakika gitsen ilgilensen ölür müsün sonra nereye gidiceksen yine git" dedim. O da bana "banane dün anneme biz hallederiz diyip bana sormadan atıp tutmasaydın" diye bağırdı başka da birşey demedim bir yandan o da haklıydı ama bende haklıydım bir seferlik beni idare etseydi ama işte ... Kahvaltının geri kalanı çok sessiz geçti ikimizde aklımız sıra birbirimize trip atıyorduk. Neyse başa gelen çekilir artık ben gidicektim dönünce dinlenirdim.
Kahvaltıdan sonra sofrayı toplamadım bir nevi fiili bir tripti bu madem gitmiyorsun bu işi yapmak zorundasın anlamında o da daha fazla konu uzamasın diye ve tabiki bir an önce gitmek için mutfağı toparlamaya başladı umarım yarım bırakmazdı, bende bu sırada ev zaten dünden temiz olduğu için biraz sadece toz aldım daha sonra hazırlanmak için odama gittim . Tabi birde kiracıların saat kaçta geleceğini bilmediğim için Sevda teyzeyi aradım o da bana öğlen geleceklerini sakıncası yoksa evi ben göstereceğim için numaramı kiracılara verip veremeyeceğini sordu bende mantıken gelenlerle dumanla haberleşemeyeceğime göre vermesini söyledim daha sonra Sevda teyzenin bir sürü hayır duasını aldıktan sonra telefonu kapattım . Şimdi ne giyeceğime bakabilirdim çünkü saat on biri geçiyordu en fazla hazırlanır haber beklerdim . Tekrar dolaba yöneldim ve ne giyeceğime baktım içime yine sebepsiz bir heyecan düştü bunu yeni gelecek kiracıların nasıl insanlar olacağına ve yanlış bişey yapıp yapmayacağıma bağlayıp kıyafetlere mal mal bakmaya devam ettim. Tam bir kot pantolon üstüne çizgili bir t-shirt çıkarmıştım ki aklıma annemlerden gizli aldığım ve görmesinler diye kışlıkların içine sakladığım mavi ve üzerinde beyaz küçük çiçeklerin olduğu elbisem geldi hemen gidip bazanın altından çıkardım tabi elbiselerin altına tıkıştırdığım için biraz buruşmuştu ama olsun beş dakikada ütülerdim. Elbiseyi ütüledim ve üzerime giydim aslında annem kısa ve üst kısmı çok açık olmadığı sürece elbise giymemize karışmazdı gerçi Nur giyerdi ama annemle baya kavga ederlerdi ben ise hiç kavgayı göze alamayacağım için gizli gizli giyerdim . Aslında bu elbise çok açık değildi sadece omuz kısmı lastikliydi ve ben annemler evde olmadığı için lastiklerini biraz aşağıya indirip omuzlarımı biraz açıkta bırakmak istiyordum ayrıca baldırın birazcık aşağısına kadar derin bir yırtmacı vardı ama o sorun değildi elimle tutardım sorun olmazdı . Ne hayat ama genç bir kızım ama dilediğim gibi giyinemiyorum bile çünkü aileme göre bir yerimi açarsam bunun benim erkekleri etkilemek istediğim için kasıtlı olarak yaptığım bir şey olarak görüleceğini, ayrıca açık giyinince birisi bana laf atarsa suçlunun ben olacağımı bunun oramı buramı ortaya atmamın bir sonucu olduğunu yani kısacası erkekler nefsine hakim olamıyor diye benim kendi isteklerime zincir vurmam gerektigini ima ediyorlardı hatta ima değil direk yüzüme karşı bunu söyleyebiliyorlardı. Halbuki bakmak isteyen pantol t-shirt giydiğimde de bakıyordu tabi bunu aileme söylemiyordum çünkü pantol t-shirten de olmak istemiyordum . Bu yüzden de böyle gizli gizli giymek zorunda kalıyordum oysa çokta açık değildi ve insan taşımasını bildikten sonra istediğini giymeliydi tabi çokta aşırıya kaçmamak kaydıyla yani en azından ben böyle düşünüyordum. Yine de kim ne giyerse giysin asla yargılamam beni ilgilendirmez durmam gereken yeri bilirim . Aynaya mal mal baktığımı fark edince yine derinlere daldığımı ve çıkmazsam boğulacağımı bildiğim için silkelenip kendime geldim . Daha sonra birkaç tel toka çıkarıp saçıma Nur'un saçını şekillendirmek için kullandığı benimse sadece kokusu için kullandığım saç kreminden biraz sürüp saçımı dağınık hafif bir topuz yapmaya çalıştım ve bence fena olmadı böylece omuzlarım ve boynum da daha zarif görünürdü saçımın öndeki iki tutamını da düzleştirici ile hafif döndürdüm yüzüme el kremi vücudumun açıkta kalan yerlerine de en sevdiğim muz ve süt kokan bir vücut losyonu sürdüm . Nur bu kokudan iğreniyor çünkü ona göre bu koku da çocuk kokusuna benziyormuş , kokunun da yaşı mı olurmuş koku kokudur bende böyle kokmayı seviyorum. Son olarak da göz kapağıma ve göz altıma biraz kapatıcı sürüp kirpiklerime rimel sürdüm ve dudağıma da çok çok hafif pembe tonunda bir parlatıcı sürüp aynada kendime son kez süzdüm gayet tatlı bir kız olmuştum artık oturup haber bekleyebilirdim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANILGI (+18)
ChickLit(+18 İçerik,yaş farkı vb.unsurlar bulunmaktadır) Artık biliyordum bana yaklaştığını kokusu bile hissediyordum . İri çok iri elleri belimi sardı kafasını yine saçlarıma gömdü,yine yaptığım işi unuttum sahi ben ne yapıyorum şu an ...Elleri yavaş...