Krótkie Info - Życie i Śmierć

479 17 9
                                    



Cześć, krótkie info na temat o którym ostatnio wspominałam i mam w głowie praktycznie od początku. Czyli nowej książki ze zmierzchu. No może nie do końca.

Od jakiegoś czasu myślałam o napisaniu Krwi Wróżki jeszcze raz, ale jako odwróconą wersje. Tak jak prawdziwy zmierzch ma swoją lepszą wersję, Życie i Śmierć, z odwróconymi płciami bohaterów, tak myślę o stworzeniu swojej własnej.

Osobiście uważam że historia Edythe i Beau jest dużo lepsza niż Edwarda i Belli. Nie ukrywam że ta właśnie książka jest moją ulubioną z uniwersum zmierzchu. Zakończenie sprawy z Joss i ogólne zakończenie książki jest lepszym zwieńczeniem tej historii niż głupi pocałunek podczas balu.

Postać Beau jest dużo lepiej napisana niż jego damska wersja. Np. sytuacja w której powiedział Taylor że nie pójdzie z nią na bal, jego momenty z Archim pod koniec lub wszystkie inne sceny w których jest bardziej normalny i naturalny niż Bella kiedykolwiek będzie. Tak samo nasza wampirzyca, Edythe, piękna nieosiągalna dla zwykłych ludzi uczennica która zakochuje się w normalnym niezdarnym chłopaku.

Nie będę owijać w bawełnę kocham tę dwójkę.

Przeczytałam tę książkę wiele razy i jeszcze więcej razy będę ją czytać. Kocham ją po prostu.

I z tego właśnie powodu pomyślałam o odwróceniu tej książki. Męska wersja Genevive i Jessamine, a także damska wersja Dereka i Archie.

Napiszcie proszę co o tym sądzicie. Czy czytalibyście taką historię?

Oczywiste jest to że będzie niemal identyczna i wiele fragmentów będzie takich samych, a niektóre będą zupełnie inne, tak żeby to wszystko miało ręce i nogi.

Co do imion bohaterów canonicznych to będą takie same jak z Życiu i Śmierci, Rion i Rebecca zostaną przy swoich imionach, tylko dla naszych bliźniaków nie mam jeszcze odwróconych imion.

Jeżeli macie jakieś pomysły jak mogliby się nazywać to piszcie w komentarzach.

Damski Derek będzie byłą narzeczoną Riona, a Rebecca będzie byłą dziewczyną męskiej Vivi. Oni i tak są tylko wspominani, na razie, a wiec nie ma większego sensu zmieniania ich wątku.

Odwrócona zostałaby tylko część pierwsza tak jak oryginalnie.

Dodałabym to jako osobną książkę, a rozdziały zaczęłyby się pojawiać dopiero pod koniec publikowania pierwszej części, w czasie trwania drugiej lub gdy złapie mnie brak weny i chęci do pisania oryginału.

Z ogromną chęcią napisałabym coś takiego, przyznam się że tworze już kilka scenariuszy i możliwych zmian, napisałam już początek który prawie w ogóle się nie zmienia poza odwróceniem zaimków.

To będzie zabawne.

Napiszcie co sądzicie.

(Chociaż teraz gdy poprawiam ten tekst, wpadł mi do głowy kolejny pomysł. Stworzenie związków lgbt, czyli Vivi i Jess, a także Derek i Archie. To byłoby ciekawe i spróbuję napisać coś takiego, jeżeli nie wyszłaby z tego cała historia tylko jakaś niewielka część to opublikuje to jako ciekawostkę.)



Krew Wróżki ~ Jasper Hale ~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz