Minoł tydzień. Oglądasz bzdurne seriale i unikasz plotek oraz innych informacji z świata gwiazd. Byłaś wręcz przekonana że usłyszysz tam o chłopaku. Tamtego dnia gdy Jurij wygrał, po powrocie do domu , pojęłaś jaką głupotę zrobiłaś. A czemu odrazu nie ruszyłaś naprawić błąd? Bo było ci głupio. Poprostu. Teraz gnijesz w domu próbując udawać że nic się nie wydarzyło. Jednak są sytuację które same wyciągają cię z domu. Takie jak niespodziewany telefon od " dziadka" .
Teraz pod twoimi drzwiami stoi Victor i Yuri z czego rosjanin rozmawia przez telefon.
Victor: Jeżeli nie mam kontaktu z siostrą a wiem że tam jest , to mogę wywarzyć drzwi?
112: Najpierw proszę spróbować pukać jeżeli nie będzie dalej kontaktu proszę we-
Victor: Wywarzam.
Yuri: Nie.Akurat drzwi się otworzyły. W ostatnim momencie odskoczyłaś a Victor wywalił się o pudełko po lodach , które nie specjalnie a raczej z roztargnienia zostawiłaś przy wejściu . Chłopcy byli szczęśliwi widząc cię w dobrej formie dopóki nie ujrzeli oczu . Można było z nich wyczytać różne emocje: strach, pustkę, zmartwienie ,smutek.
Victor: [ Imię ] co się dzieje?
Ty: Świetnie że jesteś.Rzuciłaś mu klucze i zaczęłaś biec z telefonem .
Ty: Zamknij drzwi, dzięki.
Victor wraz ze swoim ukochanym nie wiedzieli co się stało i tylko patrzyli za tobą. Ty pędziłaś do szpitala na początku chciałaś jechać taksówką jednak stwierdziłaś że zadługo będziesz na nią czekać. Dobiegłaś do szpitala zdyszana . W recepcji nie chcieli ci powiedzieć gdzie znajduje się chłopak więc dowiedziałaś się przez telefon. Będąc blisko sali słyszałaś tylko dyskusję i dźwięki sprzętu szpitalnego.
Nikolai: Zjedz chociaż trochę.
Jurij: Nie chce i nie będę tego jadł .
Nikolai: Jak zjesz to przyjdzie [ Imię]
Jurij: Dziadek nie wciskaj mi tu kitów.
Ty: Nie oskarżaj Nikolaia o kłamstwo.
Jurij: [ IMIĘ]!?
Ty: Najpierw zjedz.Tak nagle jak siw pojawiłaś w drzwiach, tak równie nagle zniknęłaś. Chłopak chciał się do ciebie wyrwać ale dziadek go powstrzymał i przekonał by zjadł. Dopiero jak się posilił weszłaś spowrotem. Nadal patrzy jakby nie wierzył a jednocześnie był bardzo szczęśliwy. Chciał do ciebie wstać ale uprzedziłaś go i przytrzymałaś aby leżał.
Ty: Co się stało?
Jurij: Nic takiego, dużo pracy mało jedzenia.
Ty: Mało-Dopiero teraz zdałaś sobie sprawę że ile razy byś nie gadała z nim albo była umówiona w knajpie on nic nie jadł.
Ty: O matko.
Jurij : Nie złość się.
Ty: Nie złość się. Nie złość się! Człowieku to ty tu leżysz podpięty do kroplówki.
Jurij: Przepraszam.
Ty: Jeszcze mnie przepraszasz i myślisz że ci wybaczę.Chłopak smutny i speszony patrzył chwilę w łóżko nic nie mówiąc. Gdy w końcu się odezwał wmurowało cię. Wręcz nie dowierzałaś własnym uszom .
Jurij: Nie mam co śnić o tym że mi wybaczysz . Zrobiłem ci nieświadomie tyle złego. W tedy z Dianą to nie było tak. Lubiłem ją ale jako koleżankę, nigdy bym o niej nie pomyślał w inny sposób. Zwłaszcza że wtedy gdy zobaczyłem cię po raz pierwszy moje serce wzdrygneło i zaczęło mocniej bić. Nawet sobie nie wyobrażasz jak bardzo byłem szczęśliwy gdy w końcu mnie zauważyłaś w ten sposób w jaki ja ciebie. Myślałem że umrę ze szczęścia gdy staliśmy się parą. Nie spodziewałem się że moja przyjaciółka wbije mi nóż w plecy. Przez co ja niechcąc tego zrobić wbiłem ci je w serce . Zacząłem ją nienawidzić jednak silniejszym uczuciem była determinacja aby cię odzyskać. Dlatego tak trenowałem. Nie chciałem cię potraktować przedmiotowo. Chciałem tylko zasłużyć na twoją miłość-
Wyszłaś z sali nie dając mu dokończyć. Szłaś prosto do łazienki . Nie chciałaś aby przez twoje łzy poczuł się gorzej .
###################################
Dawno mnie tu nie było wiem .
Pytanko
Gdybym wstawiła fanficka byli byście zainteresowani czytaniem?Mam nadziej że spodoba wam się ten rozdział.
Życzę udanego roku szkolnego osobom uczącym się
Do usłyszenia
CZYTASZ
Jurij Plisetsky scenariusze
FanfictionNie wiem czy wyjdzie mi coś z tego ale od pewnego czasu za mną to chodziło więc no Z góry przepraszam za ortografię i interpunkcje A raczej jej brak z polskiego orłem nie byłam więc to wszystko i życzę miłego czytania