Coś o tobie

1.3K 32 5
                                    

Twoi rodzice to pracocholicy ,więc nie poświęcają ci zbyt dużo czasu .Gdy skończyłaś jakieś 2 może 3 lata dali cię pod opiekę sąsiadów , którymi okazali się państwo Nikiforov . Poznałaś tam ich syna o 12 lat starszego Viktora ,który odrazu stał się twoim bratem . Już jako maluszek patrzyłaś jak jeździ na łyżwach,a on jako twój starszy brat poczuł się zobowiązany nauczyć cię jeździć. Miałaś doprawdy najlepszego nauczyciela i zarazem brata na świecie. Wieku 8 lat niektórzy mogli by ci pozazdrościć zdolności i pewności które prezentowałaś podczas jazdy na lodzie . Gdy przebywałaś na lodowisku poznałaś dziadzia Yakova i Mile która chciała być twoją starszą siostrzyczką ale wolałaś ją jako przyjaciółkę. Wśród poznanych znalazła się również byłą żone dziadzi Lile Baranovskayą którą i tak nazywałaś ciocią. Ćwiczyłaś balet , jazdę na lodzie , a na głowie miałaś jeszcze szkołę ,więc musiałaś zrezygnować z lekcji u cioci . Nieco później powiedziałaś Yakovowi że musisz zmienić godziny ćwiczeni aby nie rozpraszać Viktora w treningach. Od tego czasu coraz rzadziej ich wszystkich widziałaś, oprócz braciszka ,który by ci nie darował gdybyś co najmniej pół godziny z nim nie porozmawiała. Minęło trochę czasu skończyłaś szkołę przed rówieśnikami aby całkowicie oddać temu co kochasz. Teraz masz 16 lat pieniądze, które przesyłają kochani rodzice oraz cały dom dla siebie . Jak to stwierdzili twoi rodzice jesteś na tyle duża by mieszkać sama , na myśli mieli to że jak oni się przeprowadzą będą mieli bliżej pracy , a z tobą nie chcieli użerać. I tak zaczyna się twoja przygoda .

.........................................................................

Po raz pierwszy coś takiego pisze i mam nadzieję że wmiare mi to wyjdzie i jeszcze raz miłego czytania. 🖤🤍🤎💜

Jurij Plisetsky scenariusze Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz