İyi akşamlar canlar :)) Ben geldim. Birazda Ian paylaşayım özlemişsinizdir.
Köpeği teselli etmeye çalışırken kafesin kenarına iliştirilmiş bir not buldu. Gülümseyerek okuduğu not ellerinin arasından kayıp yere düştüğünde bunun farkına bile varmadı.
"Bu hediyem gözlerinizden o nadide hazinelerin dökülmesi için değildir leydim. Umarım tekrar karşılaştığımızda bana güzel bir gülümseme bağışlarsınız...
Ian Kinloath "
Ian...Caden'ın rakibi...Diedre'nin esas sevdiği ve mühürlendiği kişi...Her şey o kadar değişmiş o kadar farklı yöne gitmişti ki Ian'ı unutmuştu. Caden'ı Diedre'nin yolundan çekerse onu düşünmesine gerek kalmayacaktı çünkü. Ama hiç düşünmediği şeyler olmuştu. Şimdi Diedre ve Caden mühürlenmişlerdi. Ian da Diedre'ye aşık olursa o zaman Caden'ın kaderini Ian yaşayabilirdi. Bu hikayede hep biri ölecek miydi? Bu şekilde bitecekse çabalamasının da bir anlamı yok demekti.
Aklı bu tarz düşüncelerle doluyken holdeki karmaşanın farkında değildi. Hizmetliler hayvanları evin yanındaki ormana götürken o köpek kafesinin yanında dizleri üstünde duruyordu. Düşüncelerinde kaybolmuşken babası ona bir şey olduğu korkusuyla yanına gelmiş yerdeki notu görüp Eiddwen gibi kalakalmıştı. Veliaht prensin kızına not göndermesi küçümsenecek bir şey değildi. Diedre ve annesi koşuşturmaları duyup merdivenlerden indiklerinde ikisini koşuşan insanalr arasında öylece duruken buldular. Lord Pondraht'ın elindeki kağıtta ne yazdığını bilmiyorlardı ama bir şeyler olduğunu anlamışlardı.
Diedre, olayı bilmese de her şeyin hemen toparlanması gerektiğini düşünüyordu. Zira Caden kahvaltıya gelecekti. Planlarını uygulayabilmek için her şeye dikkat etmeleri gerekiyordu. Babası ve Eiddwen'in kendine getirilmesi gerekiyordu. Onların yanına gitmek için birkaç adım attığında kapının önünde Caden'ı gördü. Duruma hemen bir göz gezdirip yerdeki Eiddwen'e kilitlendi. Eiddwen'in yerde oturduğunu gördüğünde bir sorun olduğunu düşünüp hemen ona doğru koşturdu. Eğilip gözlerini vücudunda bir sorun olup olmadığını anlamak için üzerinde gezdirmeye başladı. Diedre hemen yanına gelip onu ayağa kaldırdı.
"Caden..."
Devamını getiremedin Lord Pondraht kendisine geldi. Notu katlayıp cebine koydu ve yerde duran Eiddwen'i ayağa kaldırdı. Eiddwen kendini toparlayıp yerdeki kafesi aldı. Kafasını kaldırıp Caden'e baktı ve elindeki kafesle odasına çıktı. Lord Pondraht ona yardım ediyordu. Odaya gidip köpeği kenara koydu. Misafirleri vardı bu yüzden onunla ilgilenme işini yemekten sonraya bırakacaktı. Christiana'nın yardımıyla üzerini değiştirdi ve saçlarını birkaç tokayla yandan tutturup omuzlarından aşağı doğru saldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUHUNDAKİ GÖZYAŞLARI (TAMAMLANDI)
FantastikEiddwen "Umutsuzluğun Gölgesinde" adlı kitaba tutkundu. Kitaptaki iyi karakterlerden ve başrollerin aşkından ziyade Caden ile ilgileniyordu. Yalnız...öfkeli...kitabın kötü adamı olan Caden. O kadar bağlıydı ki kitaba kitabın sonunu değiştirme şansı...