Ben geldim canolar :))) Sürprizzz:))
~~~
Eiddwen onu kendisine çekip başını göğüslerinin üstüne koydu. Sıkıca sarıldı. Caden inlemesinin ağzından çıkmasını engelleyemedi. Bu durum onu hem duygulandırmış hem de içinde bazı tutkuları açığa çıkartmıştı. Gitmesi gerektiğini bilsede kendisini tamamen akışına bıraktı. Eiddwen'e sarılıp yatağın içine gömüldü. Kafası dahil tüm vücudunu yatağın içine sokup içeri giren biri olursa onu görmesini engellemeye çalıştı. Eiddwen başının üzerine bir öpücük kondurduğunda kıpırdayamadı. Dudaklarından çıkan sözcüklerle ise artık hiçbir şeyin eskisi gibi olmayacağını biliyordu.
"Seni seviyorum Caden."
Caden uyku sersemi söylediği bu sözcükler altında eziliyordu adeta. İntikam diyecek oldu içindeki ses ama "Seni seviyorum Caden" sözleri daha etkiliydi. Eiddwen'in kendisini uykuya bıraktığını anladığında ona daha da sokuldu. Kolları arasında olmak onu tahmin edemeyeceği kadar çok mutlu etmişti. Annesi dışında birinin kendisine bu kadar şevkat gösterdiğini hatırlamıyordu. Biraz daha böyle kalmak istiyordu. Daha sonra düşünebilirdi intikamı. Ama şu anda kolları arasında huzur bulduğu kırılgan kıza daha da sarıldı. Kalp çarpıntısını kendi kalbi kadar yakından hissediyordu. Kendini ana bıraktı. Biraz daha böyle kalıp onu uyandırmadan kalkıp gidecekti. Sadece biraz daha. Kısacık bir an. Caden uykunun kollarına çekilmeye başladığında kısa bir an sonra kalkacağını düşünmeye devam ediyordu.
Kapının açılması Caden'i derin uykusundan uyandırmıştı. Eiddwen'e sarılmış bir şekilde uyuyakalmıştı. İçeri birinin girdiğini duyduğundan olduğu yerden daha da aşağıalra kaydı. Bütün vücudu yatağın içindeydi. Örtüyü kaldırmadıkları sürece onu görme ihtimalleri yoktu.
"Hanımım lütfen uyanın, size yiyecek bir şeyler getirdim. Ayrıca banyo da yapmalısınız."
Caden başını hafifçe kaldırıp Eiddwen'e baktığında onun kendisine baktığını gördü. Caden'la aynı yatakta sarmaş dolaş uyumuşlardı. Yüzü gittikçe kızarıyordu. Nefes alış verişide hızlanmaya başlamıştı. Caden başı onun göğüslerinin üzerinde uyuduğunu hatırladıkça bedeninin alt tarafında canlanan duyguları bastırmaya çalışıyordu. Şu an yeri ve zamanı değildi.
"Hanımım yardım edeyim mi kalkmanıza?"
"Gerek yok iyiyim ben. Ben hallederim."
"Ama kızarmışsınız. Hastasınız hala."
"Hasta değilim. Ben...sen suyu koy bende geliyorum."
Eiddwen yeniden Caden'a bakıp yataktan yavaşça çıktı. Örtüyü kaldırmamaya ve Caden'ın görünmemesine özellikle dikkat etmişti.
"Hazır banyonuz."
Yatakta Caden'ın yattığını bilerek kalbinin hızlanmasını durduramıyordu. Üstündekileri çıkarırken heyecandan elleri titremeye başladı. Birinin önünde ilk defa çırılçıplak kalıyordu. Caden onu izliyor olamazdı. Eiddwen bu düşünceyle kendini rahatlatıp küvete doğru gitti. Kendini sıcak suyun içine bırakıp rahatlamaya çalıştı.
Bakmadığını düşündüğü Caden hiçbir şeyi kaçırmamak için özen göstermişti. Beyaz teninin zarifliği, kırılganlığı karşısında ona dokunamamak için kendini zor tutuyordu.
Suyun içindeki Eiddwen'le gözleri kesiştiğinde gözlerini kaçıran Eiddwen olmuştu. Caden gözlerini bir süre daha bu anı hafızasına kaydetmek için açık tuttu. Kapattığında annesinin yüzü geldi gözünün önüne. Sonra da Eiddwen'in. İkisi yan yana duruyordu. Caden birinden birini seçmeyi istemedi. O annesiydi. Belki her şey farklı olurdu ona bir şey olmasaydı. Belki bir yerde Eiddwen'le karşılaşırlar ve aşık olurlardı. Evlerinde mutluluk içinde yaşarlardı. Ama şu an annesini bırakamazdı. Acı içinde kıvranan, kendisini babasından korumak için hayatını ortaya koyan annesini.
Christiana odadan çıktığında Caden hızla yataktan çıktı. Eiddwen suyun içine doğru kaydı. Dizlerini kendine çekmiş kollarıyla göğsüne kapatıyordu. Caden ona bakıp ayakkabısını ve ceketini alıp geldiği gibi camdan dışarı çıktı.Onun gitmesiyle Christiana'nın odaya girmesi eş zamanlı gerçekleşmişti.
"Gitti mi hanımım?"
"Sen ...biliyor muydun...nasıl?"
"Hanımım odaya girdiğimde sizin iki katınız biri vardı yatakta. Ayrıca size ait olmayan ayakkabılar ve ceketi görecek kadarda keskindir gözlerim."
"Peki neden yıkanmamamı istedin biliyorsan?"
"Aynı yatakta yattığınız yanında bir banyo o kadar büyütülecek bir şey değildir diye düşündüm."
"Christiana sen..."
"Çok zekiyimdir biliyorum."
"Seni..."
"Seviyorsunuz hanımım biliyorum."
"Aynen öyle."
Eiddwen Christiana'nın zekası karşısında gülümsemeden edemedi. Caden'in giderkenki yüz ifadesinden bu anın epey işe yaradığını görebilmişti. Belki de ona sevgi beslemeye başlamıştı. Belki her şey güzel gidecekti. Belki de yarın daha güzel bir güne uyanacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUHUNDAKİ GÖZYAŞLARI (TAMAMLANDI)
FantastikEiddwen "Umutsuzluğun Gölgesinde" adlı kitaba tutkundu. Kitaptaki iyi karakterlerden ve başrollerin aşkından ziyade Caden ile ilgileniyordu. Yalnız...öfkeli...kitabın kötü adamı olan Caden. O kadar bağlıydı ki kitaba kitabın sonunu değiştirme şansı...