Dvyliktas skyrius

871 45 12
                                    

--------------

- Kas tas Niall? Nepažįstu tokio, kad ir kas jis būtų, neturėjo taip pasakyti.

- Sakai?- Pašaipiai tariau ir pakėliau antakius.

- Aha sakau,- priartėjo prie mano lūpų.

- A-a-atleisk...

--------------

Atsitraukiau ir atsisėdau ant lovos krašto. Iš akių "pažiros rasos lašeliai".

- Ei! Kas nutiko?

Negalėjau jam atsakyti. Man buvo per daug gėda pripažinti jog niekada neturėjau tikro bučinio. Nusukau akis.

- Neturėjai pirmojo bučinio?- Linktelėjau.- Nesijaudink, jis bus tobulas, pažadu.

Ašaros dar labiau pradėjo kristi iš akių, tačiau neskaitant to jis pasisodino mane ant kelių ir apglėbė rankomis. Panardinau veidą savo delnuose bei prisispaudžiau prie jo lėtai besikilnojančios krūtinės.

- Niall!- Išgirdome balsą už durų.

- Palauk,- nuėjo atidaryti durų.

- Kris pas tave?- Zayn klausė retoriškai.

- Aha, o ką?

- Aš trumpam ją pasivo-

- Nesupratau?- Jačiau jog Niall susiraukė, todėl priėjau prie jo ir galėjau matyti kaip Zayn pavarto akis.

- Merginos prašė pakviesti, nes jos ten kažkuo nepasidalina ar panašiai.

Blondinukas pakštelėjo man į žandą ir leido išeiti. Vėl teko belstis. Ahhh, kaip nusibodo.

- Užeik,- šyptelėjo smulkutė rudaplaukė.

- O! - Vos įėjus žagtelėjau.

Visas kambarys buvo "apkarstytas" rūbais, jie buvo visur: ant žemės, lovos, televizoriaus ir spintelių.

- Mes matavomės juos,- paaiškino ir pamosikavo su marškinukais man prieš akis Sophia, matyt mano veido išraiška atspindėjo visas mano mintis.

- Aišku,- šyptelėjau joms.

- Va čia tau,- netikėtai delnuose pajaučiau krepšelių rankenėles.

- Aš negaliu priimti.

- Gali, gali. Eik persirenk, norim pažiūrėt ar tinka,- šyptelėjo Perrie.

- Bet-

Jos tiesiog įstūmė mane į vonios kambarį ir uždarė duris.

-po ~1h-

- Pagaliau,- nukritau ant lovos ir atsipūčiau.

- Nesakyk, kad pavargai.

- Jum gerai sėdėt, valgyt ir kritikuoti. - Užsimerkiau.

- Tik nereik,- jos "persikėlė" ant lovos šalia manęs.

- Perrie?

- Ką?- Atsisuko į mane.

- Gal galėtum paskolinti kompiuterį?

- Yeah, žinoma.- Iš specialaus dėklo ištraukė nešiojamą kompiuterį ir padavė man.

Atidariau ir nustačiusi ekraną į reikiamą padėtį, paspaudžiau mygtuką ir ekrane atsirado man "neįkertamos" raidžių kombinacijos. Patogiai atsisėdau ir užsikėliau kompiuterį sau ant kojų. Keletą kartų patikrinau, kad jis nenukristų. Netrukus ekrane pasirodė programos ir aplankalai, kurie yra ekrane, bet už mano akių "užkliuvo" ekrano fonas. Na, tiksliau labai miela Perrie ir Zayn nuotrauka.

[Completed] Fear or Mistake <Niall James Horan Fanfiction LT>Where stories live. Discover now