*Itin svarbus pranešimas apačioje*
---------------------------------------------
Kodėl? Kodėl jis šaukė? Kodėl jis norėjo jog atsigręžčiau? Kam vėl jam manęs prireikė?
---------------------------------------------
- Kris, nemiegok su drabužiais. - Išgirdau švelnų balsą ir jaučiau kaip kažkas mane pajudino.
Sunkiai pramerkiau akių vokus ir kelis kart sumirksėjau dėl ryškios šviesos, kuri sklido iš šviestuvo, kambaryje.
- Kiek valandų? - Sunkiai atsisėdau ir pasitryniau nuo miego ir ašarų šiek tiek patinusias akis.
- Vienuolikta greitai. Atsiprašau dėl to kas nutiko mieste, maniau jie tau patinka.
- Nieko tokio, viskas gerai, - šyptelėjau. - Einu išsivalyt dantų.
Ji linktelėjo ir nuėjo į miegamąjį, o aš link vonios kambario. Išsivaliau dantis ir pasijutau tikrai alkana, nes pramiegojau visą dieną.
- Palauk ryto, - pasitryniau savo pilvą ir persirengusi pižamą nuslinkau iki virtuvės atsigerti vandens.
Iš mineralinio vandens butelio įsipyliau dalį turinio į savo puodelį ir vieną ranką atrėmusi į klubą užsiverčiau puodelį, kai į virtuvę lyg viesulas įlėkė Džaneta.
- Tavo buvęs vaikinas Niall?! - Suklykė ji.
- Ką!?
Viską tiesiogine prasme išpurškiau į kriauklę.
- Taip, tu man nesakiai jo vardo ir nieko apie jo draugus, nerodei nuotraukų, sakiai,kad neturi jo nei numerio, nei Skype adreso, bet kai buvai palikus savo įjunktą paskyrą ir aš norėjau perjunkti į savo, peržvelgiau tavo draugus ir pamačiau Liam, Louis, Perry ir Eleanor, man iš kart kilo įtarimas, o šiandien jis šaukė tavo vardą, kai norėjau gauti jų autografus ir dabar per interviu, kurį žiuriu, jis sakė, kad tave myli! TU BUVAI NIALL HORAN MERGINA!
- Ką? Kokiam interviu? - Susiraukiau.
- Ateik, - ji nutrepsėjo į miegamąjį, žinoma aš iš paskos ir įjungus kažkokį vaizdo įrašą jį gerokai prasuko į priekį. - Grožėkis.
Atsisėdau ant kėdės priešais kompiuterį ir stebėjau vaizdą jame.
" - Taigi dabar pakalbėkime apie meilės reikalus, - šyptelėjo kažkokia blondinė. - Niall, kaip, tau, sekasi su merginomis? Jau seniai tave matėme su drauge. Negi neatsiranda nei vienos?
Iš pradžių jis buvo nuleidęs galvą, bet vėliau ją pakėlė ir prabilo:
- Žinoma, kad yra, bet tarp mūsų nutiko kai kas, ko nenorėčiau pasakoti.
- Galbūt nori jai kažką pasakyti?
Ni kelis kartus mirktelėjo, o kamera pritraukė jo veidą.
- Kristina, jei mane girdi, labai prašau , parašyk. "
Kamera atsisuko į vedėją ir ji kažko paklausė Liam, bet Džaneta tiesiog užvertė kompiuterio ekraną ir atsidūrė prieš mane atitraukdama kėdę ant kurios aš sėdėjau.
- Na ir ką pasakysi? - Susikryžiavo rankas ir pakėlė antakius.
- Aš... Na kaip čia tau pasakius... - Mikčiojau. - Na taip aš buvau jo mergina, - nuleidau akis ir žaidžiau su pirštais ir pajaučiau ašaras akyse.
- Kas nutiko, kad išsiskyrėt? - Ji pritūpė ir švelniai suėmė mano rankas.
- Jis.. Jis.. Jis manęs nemylėjo. Tai pasakė ne man, bet girdėjau kaip kalbėjo su savo vadybininku.
- Ouč, atsiprašau. Man nederėjo tavęs užsipulti.
- Nieko tokio, - šyptelėjau pusę lūpų ir ištraukusi rankas nuėjau atsigulti į lovą. - Labanakt.
- Labanakt. - Atsakė ir išjungusi šviesą taip pat atsigulė.
Po velnių, ką jis sau galvoja? Parašyt jam? Ko jis dar nori iš manęs? Jis sakė, kad manęs nemyli, tai ką aš turėčiau parašyti? ' Labas, kaip tau sekasi?'
Atsidusau ir žmerkiau akis.-Rytas. Eleanor-
- Aš jum aiškiai sakau, ten buvo ji! - Niall bandė jau antrą dieną įtikinti mane ir Louis, kad vakar matė Kristiną.
Dieve, jis ją taip įsimylėjo, kad tuoj išprotės.
- Ni, gal ten buvo tik panaši mergina? - Švelniai tarė Lou, o aš atsigėriau kavos.
Šią savaitę pas jį būname mes, nes Kris prašė nepalikti jo vieno, todėl susitarėme, kad keisimės kas savaitę.
- Ne! - Trenkė kumščiu į stalą. - Ten buvo ji!
Nubildėjo laiptais į viršų ir su trenksmu uždarė duris.
- Ar manai, kad jis tikrai ją matė?
- Nežinau, dabar jau nežinau kuo tikėti. - Atsidusau.
- O ką jei tu pabandytum su ja susisiekti?
- Bet aš nežinau ką jai pasakyti. Sugrįžk, Niall tave myli ir atleisk jam?
- Na ne, bet, - prikandau lūpą, - gal pavyktų sužinoti ar ji Londone.
- Gerai, pabandysiu. - Atsistojau ir priėjus prie Louis, pabučiavau.
- Myliu tave, - apsikabino mano liemenį.
- Aš stipriau, - atsisėdau ant jo kelių, suglaudžiau kaktas ir šypsojaus.
- Ne, aš tave. - Jo veide taip pat žaidė šypsena.
- Nemeluok, - suraukiau savo nosytę.
- Nesiraukyk, tau netinka.
- Žinau. - Nusijuokėm. - Gerai, einu pažiūrėt, gal pavyks pasikalbėti su Kris, eini?
- Ne, aš pas Niall būsiu. - Mostelėjo galvą laiptų pusėn.
- Oki.
Atsistojusi nuėjau į laikiną mūsų su Louis kambarį ir įsijungusi kompiuterį prisijungiau prie savo Skype. Kontanktuose susiradau Kristiną ir paspaudžiau skambinimo mygtuką, po šešių ar septynių signalų, kai jau nesitikėjau, kad ji atsilieps, išvydau jos veidą. Šviesiaplaukė buvo su pižama, plaukau susivėlę, o akys truputį patinusios.
- Labas rytas! - Pamojavau.
- Sveika, - tingiai pasiražė.
- Prikėliau?
- Kaip ir, bet-
- Atsiprašau.
- Nieko tokio, - gūžtelėjo pečiais. - Šiaip tai ačiū.
Šyptelėjau.
- Kas nors nutiko?
Apžvelgiau aplinką už jos, tai toli gražu nebuvo tai ką esu mačius seniau. Gal ji tikrai Londone?
- Ne, nieko ypatingo. Norėjau pasveikinti tave su šventėm.
- Ačiū, tau taip pat jaukių Kalėdų ir linksmų Naujųjų. Kur švesit?
- Dėkui. Iš tikrųjų tai net nežinau, - sukikenau. - O tu?
- Su drauge... Tikriausiai. - Pridūrė.
- Persikraustei?
Pabandžiau pokalbį pasukti į man reikiamą pusę.
- Taip. - Pasilenkusi kažką pasitaisė ir vėl atsitiesė.
- Likai tam pačiam mieste ar kažkur kitur persikėlei?
- Na iš tiesų aš išvažiavau į-
Ji užsikirto ir daugiau nepratarė nė žodžio, o akyse pradėjo kauptis ašaros, pastebėjau tai net per kamerą. Išpradžių nesupratau kas įvyko, tačiau apsisukus ir pažvelgus už savęs išvydau tarpduryje stovintį Niall, kuris taip pat buvo sustingęs.
- Palauk, Kris, aš tuoj, gerai?
Ji lėtai linktelėjo ir aš Išjungiau savo kamerą.
- Dabar staigiai eini ir su ja pasikalbi. Pasinaudok proga.- Sušnypščiau ir papurčiau jį paėmus už pečių.
Išsliūkinau iš kambario ir nubėgau laiptais žemyn ieškodama savo vaikino.
- Kaip sekėsi, meile? Ar kažką išsiaiškinai? - Radau jį žiūrintį televizorių svetainėje.
- Am, ne. Ji būtų pasakius, jei nebūtų atėjęs Niall.
- Jis kalba su ja? - Išpūtė akis.
- Bent jau turėtų. - Pavarčiau akis.
- Oh, laukiam naujienų. - Nusijuokė.
YOU ARE READING
[Completed] Fear or Mistake <Niall James Horan Fanfiction LT>
FanfictionNors istorija baigta vis tiek laukiu skaitytojų ir komentarų ;) Cover: @vanilladiamond ^^